Tasoristeyksen poistaminen

Anonyymi-ap

Kukakohan on ollut se älykääpiö jonka vastustamisen aiheuttaneen viivästyksen vuoksi nyt kuoli ihmisiäm Toivottavasti on saanut hyvän mielen tuosta kansalaisaktiivisuudestaan.

33

595

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä päättelet jonkun olleen myöhässä.

• Anonyymi

Juuri iltalehdessä olleen jutun mukaan tasoristeys olisi jo poistettu ilman poistosta tehtyä valitusta

• Anonyymi

Saahan sen selville kun kysytte

• Anonyymi

Ei virallista reittiä saa..Ja vaikka saisiki, niin mitä sitten....

• Anonyymi

• Anonyymi

Kai tasoristeyksen voi turvallisesti ylittää, ku katsoo sivuillensa. Taas yritetään kuskin mokaa vierittää muille.

• Anonyymi

10m näkyvyydessä umpisumussa on työajoa jonkin kerran tuossa tapahtumapaikassa pöristelty.
        Melko lottoa, mutta tuurilla henki säilyi eikä tömähtänyt.

• Anonyymi

Ehkä valituksen tekijä oli se eilen raiteilla autoillut.

• Anonyymi

Kuka on siis tämä valittaja?

• Anonyymi

Pöljällä ollaan joo.

• Anonyymi

Turvallisuuteen liittyvissä asioissa pitäisi tuota valitusrumban mahdollisuutta tarkastella toisin. Tosi surullista.

• Anonyymi

Jospa Väylävirasto ei ole laittanut hanketta vireille rahan puutteen vuoksi.
      Kaikki rahat ovat menneet useamman vuoden ajan Vuorela-Jännevirta välille.

• Anonyymi

Kuka lienee valittaja?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Nyt nimiä esiin kenen takia tuli kuolemia? Verrattavissa murhaan ja ei murhamiehiä ole ennenkään suojeltu!

• Anonyymi

Nyt nimiä esiin kenen takia tuli kuolemia? Verrattavissa murhaan ja ei murhamiehiä ole ennenkään suojeltu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se Petteri Orpo on syyllinen, ainakin siihen ettei rahaa ole kuin tunnin junaradan suunnitteluun. Kaikki muut vaaralliset tasoristeykset jää ilman puomia ja sanotaan ettei ole rahaa ja kallista on kaikki paitsi 1-2mrd maksava tunnin rata. Se on vähän miten priorisoidaan, haja-asutus alueella ei o ihan niin justiisa jos ollaan eri arvoisessa asemassa muihin.
        Tämä edellinen Kolombo ei ymmärrä että tasoristeys onnettomuudessa vika löytyy ratin ja penkin välistä.

• Anonyymi

Pöljäntimppa sanoo nounou kunnan rahotukselle.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Kyllä jos ite jäisin siinä alle nii en syyttäs ketään muuta kuin itseäni ei se kenenkään muun vika oo

• Anonyymi

Jos asukkaan tontin ns.suoja-alue on 8 + 8 metriä, miksei kunta rakenna sitten suoja-aitaa asukkaalle intiimin saunarauhansa sälyttämiseksi ?

• Anonyymi

Ihan turha etsiä syyllistä nyt muista kuin sen risteyksen ylittäjistä. Siihen tasoristeykseen voi pysähtyä ja jäädä katsomaan tuleeko junia. Sen jälkeen tasoristeyksen voi ylittää reippaammallakin kaasulla eikä kävelyvauhdilla.

• Anonyymi

eikö liene iltalehessä ollut

• Anonyymi

Tuossa risteyksessä hän on Stop merkit. Miten raiteille on voinut joutua kun auto on pitänyt pysäyttää vaikkei junaa edes näkyisi?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Varmaankin että Iltalehdessä oli väärää tietoa. Mitäs nyt sanoo näsäviisastelijat?

• Anonyymi

Miksei tuossa tasoristeyksessä ollut puomeja ja valoja?

• Anonyymi

Kun ei pöljä suostu niitä laittamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3762
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3144
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      97
      2749
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2430
    5. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      134
      2397
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2367
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2284
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2276
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe