Moi! Haen parien tai naisten seksiseuraa. Olen kiva,vapaa siisti 58v heteromies Etelä-Savosta.
Etelä-Savosta seuraa pareista/naisista etsii 58v mies
24
343
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä olisi 50v pari jos saat rouvan suostuteltua
- Anonyymi
Moi! Kiva ois teihin tutustua pari 50v.t: 58v mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi! Kiva ois teihin tutustua pari 50v.t: 58v mies
Oota mut elä pitkästy ime ikeniäs sillä aikaa kurppa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Imeskelehän ihan ite niinkuin tähänkin asti. Ei sinusta reppanasta muuhun oliskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Imeskelehän ihan ite niinkuin tähänkin asti. Ei sinusta reppanasta muuhun oliskaan.
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No pitkään olet sinäkin ikeniäs täällä imenyt. Monesko vuosi on jo täällä menossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää tietää buaahaa
Ai olet siis samainen ikeniäs imevä kurppa. Mistäpä muuten tietäisit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
työnnä löyly kauha takapuoleesi
- Anonyymi
Mikä on sun numero
- Anonyymi
Yhteyttä saa Suomi24 treffit kautta nimimerkkiin johai t: 58v mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
112...sieltä lähetetään suoraan niuvanniemen suljetulle buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johai t:58 v
Kiinostais tietää sinusta enemmän. Onko sulla joku ikäraja jota vanhempiin et kajoa pitkällä kepilläkään?
Ollaan 66/70 pariskunta, mielestäni aika hyvin säilyneitä. Nyt kun asustellaan kahdestaan, herää joskus "syntisiä"ajatuksia. Minulla on kauan ollut haaveena kokeilla miehen kanssa, nimen omaan "saavana"osapuolena. Vaimosta en tidä suostuisiko hän vieraan pantavaksi, olen yrittänyt udella hänen kantaansa. Ei ole selvää vastausta tullut. Mutta ei jyrkkää kieltoakaan. Minulle hän kuulema hyväksyisi kokeilun miehen kanssa.
Vaimoni ei muuten ole iästään huolimatta mikään kurtturuusu. Ei ole synnyttänyt alakauta, joten pillu kestää vertailun nuorempien kanssa. Vähän pyöreä on mutta varsin kiinteä vielä.
Jos olet kiinostunut, osoita kommentti EA:lle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä epätoivonen idiootti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinostais tietää sinusta enemmän. Onko sulla joku ikäraja jota vanhempiin et kajoa pitkällä kepilläkään?
Ollaan 66/70 pariskunta, mielestäni aika hyvin säilyneitä. Nyt kun asustellaan kahdestaan, herää joskus "syntisiä"ajatuksia. Minulla on kauan ollut haaveena kokeilla miehen kanssa, nimen omaan "saavana"osapuolena. Vaimosta en tidä suostuisiko hän vieraan pantavaksi, olen yrittänyt udella hänen kantaansa. Ei ole selvää vastausta tullut. Mutta ei jyrkkää kieltoakaan. Minulle hän kuulema hyväksyisi kokeilun miehen kanssa.
Vaimoni ei muuten ole iästään huolimatta mikään kurtturuusu. Ei ole synnyttänyt alakauta, joten pillu kestää vertailun nuorempien kanssa. Vähän pyöreä on mutta varsin kiinteä vielä.
Jos olet kiinostunut, osoita kommentti EA:lleMenkääs paskaperseet muualle trollaamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
112...sieltä lähetetään suoraan niuvanniemen suljetulle buaahaa
Sinähän sen omasta kokemuksestasi tiedät spede.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäs olet. Sinähän se ittestäs tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menkääs paskaperseet muualle trollaamaan
Meehän pyyhkii oma persees ennen kun tuut tänne huutelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä aloittaja sitä mieltä että olen idiootti ottaessani kantaa hänen selvään seuranhaku ilmoitukseensa? No varmaan osittain olenkin koska en honannut että korostat olevasi hetero. Anteeksi munaukseni.
Mikäli tuo "idiootti" kommentti ei ole aloittajalta , ihmetyttää etää mitä joku ulkopuolinen moralisti roikkuu täällä? Mikä lienee hänen johto ajatuksensa? Jos muutaman kirjoitetun lauseen perusteella on valmis diaknosoimaan hänelle tuntemattoman ihmisen älyllistä kapasiteettia, olisi ehkä ensin parempi ottaa selvää oman prosessorinsa suorituskyvystä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet kiinostunut, osoita kommentti EA:lleHaen vain hetero pohjalta parien seuraa. Ei miesten välistä. T:58v mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haen vain hetero pohjalta parien seuraa. Ei miesten välistä. T:58v mies
Ok. Anteeksi vielä, minun moka . Hyvää kesän jatkoa🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet kiinostunut, osoita kommentti EA:lleMinä tulisin mielelläni teitä tapaamaan t. M57 Mikkelin seudulta. Jos käytätte Kik omani on Jarppijii
- Anonyymi
Seuraa haetaan edelleen. T:58v mies
- Anonyymi
40v bi mies Mikkelistä ois myös parien käytettävissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762155
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391517Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321184Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56942Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol255909- 55876
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20842Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18745Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis233745Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58743