Etelä-Savosta seuraa pareista/naisista etsii 58v mies

Anonyymi-ap

Moi! Haen parien tai naisten seksiseuraa. Olen kiva,vapaa siisti 58v heteromies Etelä-Savosta.

24

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä olisi 50v pari jos saat rouvan suostuteltua

• Anonyymi

Moi! Kiva ois teihin tutustua pari 50v.t: 58v mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi! Kiva ois teihin tutustua pari 50v.t: 58v mies

Oota mut elä pitkästy ime ikeniäs sillä aikaa kurppa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Imeskelehän ihan ite niinkuin tähänkin asti. Ei sinusta reppanasta muuhun oliskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Imeskelehän ihan ite niinkuin tähänkin asti. Ei sinusta reppanasta muuhun oliskaan.

Sää mää ja bää tietää buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No pitkään olet sinäkin ikeniäs täällä imenyt. Monesko vuosi on jo täällä menossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sää mää ja bää tietää buaahaa

Ai olet siis samainen ikeniäs imevä kurppa. Mistäpä muuten tietäisit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

työnnä löyly kauha takapuoleesi

• Anonyymi

Mikä on sun numero

• Anonyymi

Yhteyttä saa Suomi24 treffit kautta nimimerkkiin johai t: 58v mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

112...sieltä lähetetään suoraan niuvanniemen suljetulle buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johai t:58 v
        Kiinostais tietää sinusta enemmän. Onko sulla joku ikäraja jota vanhempiin et kajoa pitkällä kepilläkään?
        Ollaan 66/70 pariskunta, mielestäni aika hyvin säilyneitä. Nyt kun asustellaan kahdestaan, herää joskus "syntisiä"ajatuksia. Minulla on kauan ollut haaveena kokeilla miehen kanssa, nimen omaan "saavana"osapuolena. Vaimosta en tidä suostuisiko hän vieraan pantavaksi, olen yrittänyt udella hänen kantaansa. Ei ole selvää vastausta tullut. Mutta ei jyrkkää kieltoakaan. Minulle hän kuulema hyväksyisi kokeilun miehen kanssa.
        Vaimoni ei muuten ole iästään huolimatta mikään kurtturuusu. Ei ole synnyttänyt alakauta, joten pillu kestää vertailun nuorempien kanssa. Vähän pyöreä on mutta varsin kiinteä vielä.
        Jos olet kiinostunut, osoita kommentti EA:lle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä epätoivonen idiootti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinostais tietää sinusta enemmän. Onko sulla joku ikäraja jota vanhempiin et kajoa pitkällä kepilläkään?
        Ollaan 66/70 pariskunta, mielestäni aika hyvin säilyneitä. Nyt kun asustellaan kahdestaan, herää joskus "syntisiä"ajatuksia. Minulla on kauan ollut haaveena kokeilla miehen kanssa, nimen omaan "saavana"osapuolena. Vaimosta en tidä suostuisiko hän vieraan pantavaksi, olen yrittänyt udella hänen kantaansa. Ei ole selvää vastausta tullut. Mutta ei jyrkkää kieltoakaan. Minulle hän kuulema hyväksyisi kokeilun miehen kanssa.
        Vaimoni ei muuten ole iästään huolimatta mikään kurtturuusu. Ei ole synnyttänyt alakauta, joten pillu kestää vertailun nuorempien kanssa. Vähän pyöreä on mutta varsin kiinteä vielä.

Menkääs paskaperseet muualle trollaamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

112...sieltä lähetetään suoraan niuvanniemen suljetulle buaahaa

Sinähän sen omasta kokemuksestasi tiedät spede.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitäs olet. Sinähän se ittestäs tiedät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menkääs paskaperseet muualle trollaamaan

Meehän pyyhkii oma persees ennen kun tuut tänne huutelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä aloittaja sitä mieltä että olen idiootti ottaessani kantaa hänen selvään seuranhaku ilmoitukseensa? No varmaan osittain olenkin koska en honannut että korostat olevasi hetero. Anteeksi munaukseni.
        Mikäli tuo "idiootti" kommentti ei ole aloittajalta , ihmetyttää etää mitä joku ulkopuolinen moralisti roikkuu täällä? Mikä lienee hänen johto ajatuksensa? Jos muutaman kirjoitetun lauseen perusteella on valmis diaknosoimaan hänelle tuntemattoman ihmisen älyllistä kapasiteettia, olisi ehkä ensin parempi ottaa selvää oman prosessorinsa suorituskyvystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haen vain hetero pohjalta parien seuraa. Ei miesten välistä. T:58v mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haen vain hetero pohjalta parien seuraa. Ei miesten välistä. T:58v mies

Ok. Anteeksi vielä, minun moka . Hyvää kesän jatkoa🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tulisin mielelläni teitä tapaamaan t. M57 Mikkelin seudulta. Jos käytätte Kik omani on Jarppijii

• Anonyymi

Seuraa haetaan edelleen. T:58v mies

• Anonyymi

40v bi mies Mikkelistä ois myös parien käytettävissä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      176
      2155
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      39
      1517
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      132
      1184
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      942
    5. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      255
      909
    6. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      876
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      842
    8. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      745
    9. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      233
      745
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      743
    Aihe