Etelä-Savosta seuraa pareista/naisista etsii 58v mies

Anonyymi-ap

Moi! Haen parien tai naisten seksiseuraa. Olen kiva,vapaa siisti 58v heteromies Etelä-Savosta.

24

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä olisi 50v pari jos saat rouvan suostuteltua

• Anonyymi

Moi! Kiva ois teihin tutustua pari 50v.t: 58v mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi! Kiva ois teihin tutustua pari 50v.t: 58v mies

Oota mut elä pitkästy ime ikeniäs sillä aikaa kurppa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Imeskelehän ihan ite niinkuin tähänkin asti. Ei sinusta reppanasta muuhun oliskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Imeskelehän ihan ite niinkuin tähänkin asti. Ei sinusta reppanasta muuhun oliskaan.

Sää mää ja bää tietää buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No pitkään olet sinäkin ikeniäs täällä imenyt. Monesko vuosi on jo täällä menossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sää mää ja bää tietää buaahaa

Ai olet siis samainen ikeniäs imevä kurppa. Mistäpä muuten tietäisit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

työnnä löyly kauha takapuoleesi

• Anonyymi

Mikä on sun numero

• Anonyymi

Yhteyttä saa Suomi24 treffit kautta nimimerkkiin johai t: 58v mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

112...sieltä lähetetään suoraan niuvanniemen suljetulle buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johai t:58 v
        Kiinostais tietää sinusta enemmän. Onko sulla joku ikäraja jota vanhempiin et kajoa pitkällä kepilläkään?
        Ollaan 66/70 pariskunta, mielestäni aika hyvin säilyneitä. Nyt kun asustellaan kahdestaan, herää joskus "syntisiä"ajatuksia. Minulla on kauan ollut haaveena kokeilla miehen kanssa, nimen omaan "saavana"osapuolena. Vaimosta en tidä suostuisiko hän vieraan pantavaksi, olen yrittänyt udella hänen kantaansa. Ei ole selvää vastausta tullut. Mutta ei jyrkkää kieltoakaan. Minulle hän kuulema hyväksyisi kokeilun miehen kanssa.
        Vaimoni ei muuten ole iästään huolimatta mikään kurtturuusu. Ei ole synnyttänyt alakauta, joten pillu kestää vertailun nuorempien kanssa. Vähän pyöreä on mutta varsin kiinteä vielä.
        Jos olet kiinostunut, osoita kommentti EA:lle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä epätoivonen idiootti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinostais tietää sinusta enemmän. Onko sulla joku ikäraja jota vanhempiin et kajoa pitkällä kepilläkään?
        Ollaan 66/70 pariskunta, mielestäni aika hyvin säilyneitä. Nyt kun asustellaan kahdestaan, herää joskus "syntisiä"ajatuksia. Minulla on kauan ollut haaveena kokeilla miehen kanssa, nimen omaan "saavana"osapuolena. Vaimosta en tidä suostuisiko hän vieraan pantavaksi, olen yrittänyt udella hänen kantaansa. Ei ole selvää vastausta tullut. Mutta ei jyrkkää kieltoakaan. Minulle hän kuulema hyväksyisi kokeilun miehen kanssa.
        Vaimoni ei muuten ole iästään huolimatta mikään kurtturuusu. Ei ole synnyttänyt alakauta, joten pillu kestää vertailun nuorempien kanssa. Vähän pyöreä on mutta varsin kiinteä vielä.

Menkääs paskaperseet muualle trollaamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

112...sieltä lähetetään suoraan niuvanniemen suljetulle buaahaa

Sinähän sen omasta kokemuksestasi tiedät spede.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitäs olet. Sinähän se ittestäs tiedät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menkääs paskaperseet muualle trollaamaan

Meehän pyyhkii oma persees ennen kun tuut tänne huutelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä aloittaja sitä mieltä että olen idiootti ottaessani kantaa hänen selvään seuranhaku ilmoitukseensa? No varmaan osittain olenkin koska en honannut että korostat olevasi hetero. Anteeksi munaukseni.
        Mikäli tuo "idiootti" kommentti ei ole aloittajalta , ihmetyttää etää mitä joku ulkopuolinen moralisti roikkuu täällä? Mikä lienee hänen johto ajatuksensa? Jos muutaman kirjoitetun lauseen perusteella on valmis diaknosoimaan hänelle tuntemattoman ihmisen älyllistä kapasiteettia, olisi ehkä ensin parempi ottaa selvää oman prosessorinsa suorituskyvystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haen vain hetero pohjalta parien seuraa. Ei miesten välistä. T:58v mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haen vain hetero pohjalta parien seuraa. Ei miesten välistä. T:58v mies

Ok. Anteeksi vielä, minun moka . Hyvää kesän jatkoa🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tulisin mielelläni teitä tapaamaan t. M57 Mikkelin seudulta. Jos käytätte Kik omani on Jarppijii

• Anonyymi

Seuraa haetaan edelleen. T:58v mies

• Anonyymi

40v bi mies Mikkelistä ois myös parien käytettävissä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      40
      3206
    2. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      64
      2624
    3. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      65
      2450
    4. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      62
      1338
    5. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      303
      1263
    6. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      2
      1108
    7. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      1016
    8. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      101
      1002
    9. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      42
      997
    10. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      80
      981
    Aihe