Etelä-Savosta seuraa pareista/naisista etsii 58v mies

Anonyymi-ap

Moi! Haen parien tai naisten seksiseuraa. Olen kiva,vapaa siisti 58v heteromies Etelä-Savosta.

24

362

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä olisi 50v pari jos saat rouvan suostuteltua

• Anonyymi

Moi! Kiva ois teihin tutustua pari 50v.t: 58v mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi! Kiva ois teihin tutustua pari 50v.t: 58v mies

Oota mut elä pitkästy ime ikeniäs sillä aikaa kurppa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Imeskelehän ihan ite niinkuin tähänkin asti. Ei sinusta reppanasta muuhun oliskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Imeskelehän ihan ite niinkuin tähänkin asti. Ei sinusta reppanasta muuhun oliskaan.

Sää mää ja bää tietää buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No pitkään olet sinäkin ikeniäs täällä imenyt. Monesko vuosi on jo täällä menossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sää mää ja bää tietää buaahaa

Ai olet siis samainen ikeniäs imevä kurppa. Mistäpä muuten tietäisit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

työnnä löyly kauha takapuoleesi

• Anonyymi

Mikä on sun numero

• Anonyymi

Yhteyttä saa Suomi24 treffit kautta nimimerkkiin johai t: 58v mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

112...sieltä lähetetään suoraan niuvanniemen suljetulle buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johai t:58 v
        Kiinostais tietää sinusta enemmän. Onko sulla joku ikäraja jota vanhempiin et kajoa pitkällä kepilläkään?
        Ollaan 66/70 pariskunta, mielestäni aika hyvin säilyneitä. Nyt kun asustellaan kahdestaan, herää joskus "syntisiä"ajatuksia. Minulla on kauan ollut haaveena kokeilla miehen kanssa, nimen omaan "saavana"osapuolena. Vaimosta en tidä suostuisiko hän vieraan pantavaksi, olen yrittänyt udella hänen kantaansa. Ei ole selvää vastausta tullut. Mutta ei jyrkkää kieltoakaan. Minulle hän kuulema hyväksyisi kokeilun miehen kanssa.
        Vaimoni ei muuten ole iästään huolimatta mikään kurtturuusu. Ei ole synnyttänyt alakauta, joten pillu kestää vertailun nuorempien kanssa. Vähän pyöreä on mutta varsin kiinteä vielä.
        Jos olet kiinostunut, osoita kommentti EA:lle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä epätoivonen idiootti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinostais tietää sinusta enemmän. Onko sulla joku ikäraja jota vanhempiin et kajoa pitkällä kepilläkään?
        Ollaan 66/70 pariskunta, mielestäni aika hyvin säilyneitä. Nyt kun asustellaan kahdestaan, herää joskus "syntisiä"ajatuksia. Minulla on kauan ollut haaveena kokeilla miehen kanssa, nimen omaan "saavana"osapuolena. Vaimosta en tidä suostuisiko hän vieraan pantavaksi, olen yrittänyt udella hänen kantaansa. Ei ole selvää vastausta tullut. Mutta ei jyrkkää kieltoakaan. Minulle hän kuulema hyväksyisi kokeilun miehen kanssa.
        Vaimoni ei muuten ole iästään huolimatta mikään kurtturuusu. Ei ole synnyttänyt alakauta, joten pillu kestää vertailun nuorempien kanssa. Vähän pyöreä on mutta varsin kiinteä vielä.

Menkääs paskaperseet muualle trollaamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

112...sieltä lähetetään suoraan niuvanniemen suljetulle buaahaa

Sinähän sen omasta kokemuksestasi tiedät spede.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitäs olet. Sinähän se ittestäs tiedät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menkääs paskaperseet muualle trollaamaan

Meehän pyyhkii oma persees ennen kun tuut tänne huutelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä aloittaja sitä mieltä että olen idiootti ottaessani kantaa hänen selvään seuranhaku ilmoitukseensa? No varmaan osittain olenkin koska en honannut että korostat olevasi hetero. Anteeksi munaukseni.
        Mikäli tuo "idiootti" kommentti ei ole aloittajalta , ihmetyttää etää mitä joku ulkopuolinen moralisti roikkuu täällä? Mikä lienee hänen johto ajatuksensa? Jos muutaman kirjoitetun lauseen perusteella on valmis diaknosoimaan hänelle tuntemattoman ihmisen älyllistä kapasiteettia, olisi ehkä ensin parempi ottaa selvää oman prosessorinsa suorituskyvystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haen vain hetero pohjalta parien seuraa. Ei miesten välistä. T:58v mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haen vain hetero pohjalta parien seuraa. Ei miesten välistä. T:58v mies

Ok. Anteeksi vielä, minun moka . Hyvää kesän jatkoa🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tulisin mielelläni teitä tapaamaan t. M57 Mikkelin seudulta. Jos käytätte Kik omani on Jarppijii

• Anonyymi

Seuraa haetaan edelleen. T:58v mies

• Anonyymi

40v bi mies Mikkelistä ois myös parien käytettävissä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      174
      10698
    2. Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta

Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t
      Maailman menoa
      90
      7515
    3. Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle

Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht
      Maailman menoa
      3
      7376
    4. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      28
      7374
    5. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      88
      5753
    6. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      52
      5228
    7. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      31
      4976
    8. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      12
      4791
    9. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      3
      2142
    10. Ei muuta kun kylärinkiä ajamaan!!!

Huomenta! Tuossa ku kylän pinnassa asunu koko iän, nii viime vuosina nii harmittanu ku viikonloppusin niin hiljasta, sil
      Hyrynsalmi
      36
      1583
    Aihe