Pakajnsaajat ei saa mitään vähennyksiä,verotuksessa
Yrittäjät saavat vääntää kaikki kulunsa
Suurimvääryys toaie saavat ilmaiset työmatkat ja kaikki kulut pannaan yrityksen piikkiin
Enää ei pallkansailla ole varaa elättää yritystukiloisia
Yriyystuki vääristää eveotuksen
17
219
Vastaukset
- Anonyymi
Jää työttömäksi niin näät mihin sulla on varaa oikeesti. Muu onkin sitten sen työnantajan aikaansaannosta josta voisit kiittää.
- Anonyymi
Onko näin, ettei mitään?
- Anonyymi
Olen ollut jo työtön 2o vuotta
- Anonyymi
Kuitenkin on väärin että duunarit vaan maksaa veroja ja rikkaat yritykset vaan loisii ja saa taksin maksamansa verot yriyystukia elikkä,sosiaalietuutetna
- Anonyymi
Lopeta sitten töissä käynti. Tai ryhdy itse yrittäjäksi, jos noin on helppoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta sitten töissä käynti. Tai ryhdy itse yrittäjäksi, jos noin on helppoa
Ol niin oman elämän yrittäjä ja elän koroilla
- Anonyymi
Kaikki on Eve Otuksen syytä.
- Anonyymi
Yrittäminen on ihan helppoa ja erittäin kannattavaa. Monipuoliset yritystukiaiset ja entisestään lisätyt veronpalautukset tuovat huonompienkin yrittäjien pöytään hanhenmaksat ja sampanjat.
Toivottavasti vasemmistolaiset duunarit jaksaa jatkaa raatamistansa. Ilman niiltä verojen kautta saatavia vuosittaisia yritystukiaisia kaikki yrittäminen vaikeutuisi paljon. - Anonyymi
Aina voi alkaa yrittäjäksi jos noin kismittää!
- Anonyymi
Se koira älähtää mihin kalkkia kolahtaa
Kyse ei olekaan kateelisuudesta
Vaan yasapuolisuudesta
Jos eli palkansaajat saa vähentää maykalujakaan edes miksi toiset saa- Anonyymi
Mietippä itse mitä joku tuote maksaisi jos sen valmistuskuluja ei vähennettäisi verotuksesta vaan vero maksettaisiin koko myyntihinnasta? Vähennyskin on populistinen ilmaisu. Eli yritykset maksavat verot tuloista eikä liikevaihdosta. Yksityiset maksavat veronsa tuloista.
Ne vähennykset on tuotteen valmistukseen tai palvelun tarjoamiseen liittyviä kuluja. Jonkun oman kitaran vähennys verotuksessa on rikos.
- Anonyymi
Kansan Uutiset lehdestä juuri tarkistin. Suopmessa yritystukiaiset ovat koko Euroopan laajimmat ja anteliaimmat. Palkkaverotuksessa olemme toiseksi korkeimmalla veroprosentilla. Palkansaajilta siirretään koko ajan rahaa kannattamattomille yrityksille.
- Anonyymi
Onneksi et yhtään puoleettomammasta tätä tietoa kalastanut🤣
- Anonyymi
Kokoomuslehdet Suomen Uutiset ja Verkkouutiset on puolueettomampia tietolähteitä tässä asiassa.
- Anonyymi
Tänään tuli teemalta "yrittäjä"- ohjelma , olisi jokaisen yrittäjän syytä kts. mitä se yrittäjyys on arjen ongelmien kanssa , ei nuo valita kokoajan kaikesta vaan lisäävät omaa työpanostaan tavoitteensa eteen .
- Anonyymi
Tuossa 2017 julkaistussa elokuvassa heikosti menestyvänä fimana esiteltiin Tivolialan yrittäjä. Vastaavasti menestysyrittäjiänä oli kahden naisen yritys, jotka myvät Japaniin ja muualle maailmaan silloin kaikkein kuumimmassa vaiheessa ollutta kasvispohjaista Nyhtökaura -lihankorviketta.
Elokuvassa naisten yritys suorastaan lentää eteenpäin, Japanilaiset tarjoavat parin miljoonan euron sijoitusta heidän firmaansa.
Elokuvan lopussa Paulig Oy ostaa naisten Nyhtökaurafirman 2016. Mutta rikas Paulig ei saa ikinä nyhtökauran tuotantoansa toimimaan, listeriaa ja milloin mitäkin löytyy aina. Vain 4 vuodessa firma tekee 47 miljoonan euron tappiot.
https://urly.fi/3Tql
Pauling myy tai lahjoittaa lopulta Nyhtökauran rippeet Valiolle. Sekään ei aloita omaa nyhtökauran tuotantoansa.
Nyhtökauraa kuitenkin on edelleen kaupoissa myynnissä, kilohinta on 16,60 €/kg. Vastaavasti esimerkiksi sika-nauta jauheliha maksaa 6,20 €/kg. Nyhtökaura on jäänyt armotta pieneksi kuriositeetiksi ruokakaupassa.
- Anonyymi
Mistä sää sitte palkan saat, jos kaikki yrittäjät pitää tappaa.
Ei kaikki voi olla kunnilla ja valtiolla töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781286
Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1131148Miten yrität saada tilannetta eteenpäin
ettei jäätäisi päikoilleen, missä kumpikin ikävöi omalla tahollaan?761013- 98919
Et tule koskaan löytämään tällaista syvyyttä kenestäkään toisesta
Jos vaan tietäisit, kuinka paljon tunnen sinua kohtaan. Jos vaan tietäisit, miten paljon merkitset minulle.90905Kauneutesi kiinnitti huomioni
mutta oikeesti rakastuin tapaan, miten näet asiat ja kaikki. Olet liian ihana, enkä tiedä miten sen saisin sanottua.33902En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va144890Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa221829Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise113789En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.80762