"Muuten maailman parhaat suklaat tulee Belgiasta, Sveitsistä..."
Pasasen mukaan Belgia on Sveitsissä.
Viikon pasanen vaikka on vasta maanantai.
19
92
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Väitän että vuoren varmuudella tämä Fasu-Rakas ei elä parisuhteessa, käytös on täsmälleen identtinen kuin Tyttö2010Neitisellä.
Vääntää pienimmästäkin asiasta riidan.
Nyt parhaat suklaat muuttui luennoksi kallis suklaa.
Vielä täytyi vääristää aihe Belgia Sveitsissä.
Tuollaisen käytöksen omaavat ei ole parisuhdekelpoisia, siksi 2010 on myös laitettu ulkoruokintaan 2 kertaa.- AnonyymiUUSI
Eikös tuossa ihan selvästi lue että Belgia on Sveitsissä. Näin minäkin näen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tuossa ihan selvästi lue että Belgia on Sveitsissä. Näin minäkin näen.
Niin lukee koska sinä niin näet, kokeileppa nähdä näetkö Sveitsin olevan Belgiassa.
- AnonyymiUUSI
Pohjoismaiden kauneimmat naiset tulee Suomesta, Ruotsista ja Norjasta.
Mikä maa on minkä maan sisällä, miten sinä sen näet?- AnonyymiUUSI
Luettelit kolme -neljästä pohjoismaasta, vain Tanskan jätit pois.
- AnonyymiUUSI
Parhaat kirjolohet tulee Suomesta, Norjasta ...
Kumpi maa on toisen sisällä? - AnonyymiUUSI
Mutta onhan se Espanjakin Thaimaan naapurivaltio, jossa Senssu käy leimaamassa joka kuukausi passinsa, koska se hänen mukaansa on kätevää ja halpaa. Matkamies Senssun ajatuksissa kun niiden on oltava naapurimaita, koska ne molemmat ovat "etelässä".
Ennenvanhaan suomalaiset eivät kertoneet kohdetta, vaan sanoiva lähtevänsä "etelän lomalle". Sinne etelään se lentää Pasanenkin edelleen "Seutulan lentokentältä".- AnonyymiUUSI
Nimenomaan on kyse edellä mainitun kaltaisista vääristelyistä, joita rakas harrastaa.
Ennenvanhaan oli tapana sanoa Seutula ja niin on edelleenkin mikäli ei ole pilkunnussija ja toisaalta sanotaan Seutula sen johdosta että pilkunnussijalla olisi jälleen, kuten huomata saattaa, aihetta ongelmoida aiheesta Seutula.
No saipahan rakas aloituksellaan aikaiseksi mitä kaipasikin, joten ruokitaan lisää.
- AnonyymiUUSI
Lentokoneet nousee ja laskeutuu Helsingissä, Vantaalla, Helsinki-Vantaalla ... Voi voi sentään, missä ne nyt ihan oikeasti nousee ja laskeutuu, kun ei löydy G-Mapsista tuota maata Helsinki-Vantaa, mutta löytyy Irwinin laulu Seutula .... ajalta ennenvanhaan.
- AnonyymiUUSI
Iseasiassa koneet nousee ja laskee vantaalle, joka aikaisemmin oli veromies niminen kaupunginosa, nyt se on kaupunginosa lentokenttä, Irvin lauloi aikanaa autolla kanarian saarille, kanarian saaret eivät ole vantaalla, ja Seutula johtuu siitä että kentälle käännyttiin Seutula liikenne opasteen kohdalta, vaikka kenttä ei ole koskaan siellä siis Seutulassa edes ollut.
Lahkolaiset kääntävät kaikki kirjoitukseni päälaelleen, ja alkavat jauhamaan sitäsitten kuukaudesta toiseen, parhaat suklaat tulevat belgiasta, ja sveitsistä, belgiassa on jopa puhtaaasti niiden myyntiin erikoituneita kahviloita niitä löytyy ainakin mannekenpis, pojan siis pissaavan pojan läheltä useita., olen jopa käynyt muutamassa sellaisessa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Iseasiassa koneet nousee ja laskee vantaalle, joka aikaisemmin oli veromies niminen kaupunginosa, nyt se on kaupunginosa lentokenttä, Irvin lauloi aikanaa autolla kanarian saarille, kanarian saaret eivät ole vantaalla, ja Seutula johtuu siitä että kentälle käännyttiin Seutula liikenne opasteen kohdalta, vaikka kenttä ei ole koskaan siellä siis Seutulassa edes ollut.
Lahkolaiset kääntävät kaikki kirjoitukseni päälaelleen, ja alkavat jauhamaan sitäsitten kuukaudesta toiseen, parhaat suklaat tulevat belgiasta, ja sveitsistä, belgiassa on jopa puhtaaasti niiden myyntiin erikoituneita kahviloita niitä löytyy ainakin mannekenpis, pojan siis pissaavan pojan läheltä useita., olen jopa käynyt muutamassa sellaisessa.Älä muunna omia tarinoitasi, kun nimenomaan vänkäsit viikon verran että kenttä on Seutulassa etkä millään suostunut uskomaan että Seutula on 8km päässä kentästä. Mitähän pullakuski mahtoi tehdä Belgiassa ja mitä muistat oikeasti siitä, jos olit? Se saattoi oikeasti olla vaikka Pelkosenniemi ja se suklaa oli kissanpaskaa jota vedit ponupäissäsi nälkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä muunna omia tarinoitasi, kun nimenomaan vänkäsit viikon verran että kenttä on Seutulassa etkä millään suostunut uskomaan että Seutula on 8km päässä kentästä. Mitähän pullakuski mahtoi tehdä Belgiassa ja mitä muistat oikeasti siitä, jos olit? Se saattoi oikeasti olla vaikka Pelkosenniemi ja se suklaa oli kissanpaskaa jota vedit ponupäissäsi nälkään.
Onko sinulla asiat kunnossa, kun kirjoittelet tuollaista älä poika vaivaudu vastaamaan kysymys on retorinen, siihen ei ole tarkoitus vastata, tyypillistä vääristelyä, olen tiennyt aina tai ainakin niin kauan kun olen lentänyt sen missä lentokenttä sijaitsee, olin pullakuskina vuoden kaksi kun sain kortin käteen, siis pääsin heti töihin, kaverini isä omisti leipomon, ja otti poikansa kaveripiiristä kaksi kuskeiksi, minulle sattui vanha paketti vokkelo, ja kaveri sai ajaa suhteeellisen uutta mersua, kaveri oli minua kolme vuotta vanhempi.
Joten tuohon aikaan en enää ajanut pullaa, vaan olin jo kouluni suorittanut, minulla oli muutama pentu, puoliso sekä bmw 530I henkilöauto... ilman osamaksuja...
Sattui muuten mukava juttu, mulla oli muistaakseni s-pankissa tili, juu oli mutta olin sulkenut sen vuonna 2014, he avasivat uuden, mulla oli maksettu vuonna 1993 noin 100 euron hok:n osuustili, joten sain tilin ja uuden kortin myös luotollinen ilman kuluja, lienee viisasta vaihtaa op tuohon säästyy ainakin 20 euroa kuukaudessa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla asiat kunnossa, kun kirjoittelet tuollaista älä poika vaivaudu vastaamaan kysymys on retorinen, siihen ei ole tarkoitus vastata, tyypillistä vääristelyä, olen tiennyt aina tai ainakin niin kauan kun olen lentänyt sen missä lentokenttä sijaitsee, olin pullakuskina vuoden kaksi kun sain kortin käteen, siis pääsin heti töihin, kaverini isä omisti leipomon, ja otti poikansa kaveripiiristä kaksi kuskeiksi, minulle sattui vanha paketti vokkelo, ja kaveri sai ajaa suhteeellisen uutta mersua, kaveri oli minua kolme vuotta vanhempi.
Joten tuohon aikaan en enää ajanut pullaa, vaan olin jo kouluni suorittanut, minulla oli muutama pentu, puoliso sekä bmw 530I henkilöauto... ilman osamaksuja...
Sattui muuten mukava juttu, mulla oli muistaakseni s-pankissa tili, juu oli mutta olin sulkenut sen vuonna 2014, he avasivat uuden, mulla oli maksettu vuonna 1993 noin 100 euron hok:n osuustili, joten sain tilin ja uuden kortin myös luotollinen ilman kuluja, lienee viisasta vaihtaa op tuohon säästyy ainakin 20 euroa kuukaudessa.Kun appiukko joutuu ostamaan tyttärelleen Ladan, kulkee vävy nimellä Nollatoope ja nollatoopet eivät ajele 530i autoilla. Sitäpaitsi se oli edellisessä sadussasi 525i Bemari. Seuraavassa tarinassa se varmaan on jo 750i Bemari.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lahkolaiset kääntävät kaikki kirjoitukseni päälaelleen, ja alkavat jauhamaan sitäsitten kuukaudesta toiseen, parhaat suklaat tulevat belgiasta, ja sveitsistä, belgiassa on jopa puhtaaasti niiden myyntiin erikoituneita kahviloita niitä löytyy ainakin mannekenpis, pojan siis pissaavan pojan läheltä useita., olen jopa käynyt muutamassa sellaisessa."Iseasiassa koneet nousee ja laskee vantaalle, joka aikaisemmin oli veromies niminen kaupunginosa"
Siis, Vantaa on ollut aikaisemmin kaupunginosa nimeltään Veromies.
Osoitat aikamoista historian tietoa. Vantaa on Vantaa ja Veromieskin on edelleen olemassa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Iseasiassa koneet nousee ja laskee vantaalle, joka aikaisemmin oli veromies niminen kaupunginosa"
Siis, Vantaa on ollut aikaisemmin kaupunginosa nimeltään Veromies.
Osoitat aikamoista historian tietoa. Vantaa on Vantaa ja Veromieskin on edelleen olemassa.Eikös siis Veromies ole Vantaan kaupunginosa, ja vieläkin olemassa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sattui muuten mukava juttu, mulla oli muistaakseni s-pankissa tili, juu oli mutta olin sulkenut sen vuonna 2014, he avasivat uuden, mulla oli maksettu vuonna 1993 noin 100 euron hok:n osuustili, joten sain tilin ja uuden kortin myös luotollinen ilman kuluja, lienee viisasta vaihtaa op tuohon säästyy ainakin 20 euroa kuukaudessa.Jo on rahat tiukalla, jos kahdellakympillä kuukaudessa on noin iso merkitys. Noh, marraskuussa verotoimiston asiakaspääte kertoo syyn tuolle köyhyydelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikös siis Veromies ole Vantaan kaupunginosa, ja vieläkin olemassa?
Onko joku väittänyt ettei olisi olemassa, mutta nykyään lentokenttä on kaupungin osa, veromies on siinä vieressä tai lähellä, meinaatko tästäkin tehdä riidan ? kuten tapanasi on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun appiukko joutuu ostamaan tyttärelleen Ladan, kulkee vävy nimellä Nollatoope ja nollatoopet eivät ajele 530i autoilla. Sitäpaitsi se oli edellisessä sadussasi 525i Bemari. Seuraavassa tarinassa se varmaan on jo 750i Bemari.
Voi rakas olet siis huolissasi oliko minulla bmw ei se ollut 530 se oli 520i näppisvirhe, sinä voit olla mitä mieltä tahansa, se tuskin vaikuttaa kenenkään muuhun kuin itseesi, millään lailla. 7 sarjan bemaria ei ole koskaan ollut, 520i vie tarpeeksi bensaa, mutta on minulla ollut vuosia 320i e30 korilla vuosia, aito kuutoskone, en ole varma oliko tuossa 5 sarjan kutonen tai nelonen, mutta 320 oli varma kutonen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi rakas olet siis huolissasi oliko minulla bmw ei se ollut 530 se oli 520i näppisvirhe, sinä voit olla mitä mieltä tahansa, se tuskin vaikuttaa kenenkään muuhun kuin itseesi, millään lailla. 7 sarjan bemaria ei ole koskaan ollut, 520i vie tarpeeksi bensaa, mutta on minulla ollut vuosia 320i e30 korilla vuosia, aito kuutoskone, en ole varma oliko tuossa 5 sarjan kutonen tai nelonen, mutta 320 oli varma kutonen.
Sinulla näitä "näppisvirheitä" riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1054899Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493262Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852999- 811747
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1111368Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku91237- 161059
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1141059Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431027