Elikkäs -83 Helkama Raisu jossa alkuperäiset 6V sähköt, aiemmin on valot reistaillut ja valonkatkasijaa vääntelemällä ongelma on poistunut, nyt ei valot sano mitään ja ei tööttikään toimi. Avasin valonkatkaisijan, puhdistin kontaktit ja tarkistin että piuhat on kiinni kunnolla, vaan ei auta. Mikä mahtaa olla ongelma?
Sähköt lopetti toiminnan kesken ajon??
5
131
Vastaukset
- Anonyymi
Yleismittarilla mitailemalla sen vian löytää tai ainahan sitä voidaan täällä arvailla.oma arvaus on katkennut johto.
- Anonyymi
Ei katkennut johto vaan oikosulku on jossain, voi olla myös polttimokin niin rikki että se polttimo on itse oikosulussa.
Kerran tutkin tietokoneella sytytyksen signaalia, siis minkälaisen piikin antaa tulpalle.
Silloin ei käynnistynyt ollenkaan koska tietokone maadoitti sen tulpan piikin tehokkaasti, mutta pystyi mittaamaan piirtämään käyrää magneeton toiminnasta, että toimiiko hyvin. - Anonyymi
Onko bensa loppu?
- Anonyymi
Kerron erään hassun jutun kun mien valot voivat katkaista sytytyksen, olin erääseen vanhaan laittamassa takavaloa kuntoon, niin oli tullut (itse en vastuusssa) vika jolloin ei lainkaan kipinää: niin valokatkaisin alkoi toimimaan sammutusnappina, aina kun laittoi pitkät päälle ja takavalon, niin ei sytytystä.
Pitää olla tietyssä asennossa valokatkaisin jotta pörähtää. - Anonyymi
Polttimohan se oli kärähtänyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1524771BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2074003- 2143213
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1103054Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main872896- 1251730
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok151639- 611339
Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja1161237Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2471186