Elikkäs -83 Helkama Raisu jossa alkuperäiset 6V sähköt, aiemmin on valot reistaillut ja valonkatkasijaa vääntelemällä ongelma on poistunut, nyt ei valot sano mitään ja ei tööttikään toimi. Avasin valonkatkaisijan, puhdistin kontaktit ja tarkistin että piuhat on kiinni kunnolla, vaan ei auta. Mikä mahtaa olla ongelma?
Sähköt lopetti toiminnan kesken ajon??
6
181
Vastaukset
- Anonyymi
Yleismittarilla mitailemalla sen vian löytää tai ainahan sitä voidaan täällä arvailla.oma arvaus on katkennut johto.
- Anonyymi
Ei katkennut johto vaan oikosulku on jossain, voi olla myös polttimokin niin rikki että se polttimo on itse oikosulussa.
Kerran tutkin tietokoneella sytytyksen signaalia, siis minkälaisen piikin antaa tulpalle.
Silloin ei käynnistynyt ollenkaan koska tietokone maadoitti sen tulpan piikin tehokkaasti, mutta pystyi mittaamaan piirtämään käyrää magneeton toiminnasta, että toimiiko hyvin. - Anonyymi
Onko bensa loppu?
- Anonyymi
Kerron erään hassun jutun kun mien valot voivat katkaista sytytyksen, olin erääseen vanhaan laittamassa takavaloa kuntoon, niin oli tullut (itse en vastuusssa) vika jolloin ei lainkaan kipinää: niin valokatkaisin alkoi toimimaan sammutusnappina, aina kun laittoi pitkät päälle ja takavalon, niin ei sytytystä.
Pitää olla tietyssä asennossa valokatkaisin jotta pörähtää. - Anonyymi
Polttimohan se oli kärähtänyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1223054EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351425- 1041299
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661027Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1341018- 60957
- 41757
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22743Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta119713