Elikkäs -83 Helkama Raisu jossa alkuperäiset 6V sähköt, aiemmin on valot reistaillut ja valonkatkasijaa vääntelemällä ongelma on poistunut, nyt ei valot sano mitään ja ei tööttikään toimi. Avasin valonkatkaisijan, puhdistin kontaktit ja tarkistin että piuhat on kiinni kunnolla, vaan ei auta. Mikä mahtaa olla ongelma?
Vastaukset 6
- Anonyymi
Yleismittarilla mitailemalla sen vian löytää tai ainahan sitä voidaan täällä arvailla.oma arvaus on katkennut johto.
- Anonyymi
Ei katkennut johto vaan oikosulku on jossain, voi olla myös polttimokin niin rikki että se polttimo on itse oikosulussa.
Kerran tutkin tietokoneella sytytyksen signaalia, siis minkälaisen piikin antaa tulpalle.
Silloin ei käynnistynyt ollenkaan koska tietokone maadoitti sen tulpan piikin tehokkaasti, mutta pystyi mittaamaan piirtämään käyrää magneeton toiminnasta, että toimiiko hyvin. - Anonyymi
Onko bensa loppu?
- Anonyymi
Kerron erään hassun jutun kun mien valot voivat katkaista sytytyksen, olin erääseen vanhaan laittamassa takavaloa kuntoon, niin oli tullut (itse en vastuusssa) vika jolloin ei lainkaan kipinää: niin valokatkaisin alkoi toimimaan sammutusnappina, aina kun laittoi pitkät päälle ja takavalon, niin ei sytytystä.
Pitää olla tietyssä asennossa valokatkaisin jotta pörähtää. - Anonyymi
Polttimohan se oli kärähtänyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812566Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422156Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.351045- 32897
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154798Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58660Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6578- 21525
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78511- 33502