Elikkäs -83 Helkama Raisu jossa alkuperäiset 6V sähköt, aiemmin on valot reistaillut ja valonkatkasijaa vääntelemällä ongelma on poistunut, nyt ei valot sano mitään ja ei tööttikään toimi. Avasin valonkatkaisijan, puhdistin kontaktit ja tarkistin että piuhat on kiinni kunnolla, vaan ei auta. Mikä mahtaa olla ongelma?
Sähköt lopetti toiminnan kesken ajon??
5
149
Vastaukset
- Anonyymi
Yleismittarilla mitailemalla sen vian löytää tai ainahan sitä voidaan täällä arvailla.oma arvaus on katkennut johto.
- Anonyymi
Ei katkennut johto vaan oikosulku on jossain, voi olla myös polttimokin niin rikki että se polttimo on itse oikosulussa.
Kerran tutkin tietokoneella sytytyksen signaalia, siis minkälaisen piikin antaa tulpalle.
Silloin ei käynnistynyt ollenkaan koska tietokone maadoitti sen tulpan piikin tehokkaasti, mutta pystyi mittaamaan piirtämään käyrää magneeton toiminnasta, että toimiiko hyvin. - Anonyymi
Onko bensa loppu?
- Anonyymi
Kerron erään hassun jutun kun mien valot voivat katkaista sytytyksen, olin erääseen vanhaan laittamassa takavaloa kuntoon, niin oli tullut (itse en vastuusssa) vika jolloin ei lainkaan kipinää: niin valokatkaisin alkoi toimimaan sammutusnappina, aina kun laittoi pitkät päälle ja takavalon, niin ei sytytystä.
Pitää olla tietyssä asennossa valokatkaisin jotta pörähtää. - Anonyymi
Polttimohan se oli kärähtänyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986458KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605994Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602923Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092374Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072048- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331178