Niin, kertokaapa se! Ilosaarirockista ulistaan ja vänistään tälläkin palstalla viikkokausia ennen tapahtumaa, mutta Osuuskaupparockista ei sitten yhtään? Minä vaan kysyn?
Miksi osuuskaupparokista ei valiteta ja itketä.
4
121
Vastaukset
- Anonyymi
No minä vaan vastaan! Tänä vuonna OKR oli järjestetty siten ettei se häirinnyt ympäristön asukkaita, musiikki kuului lähinnä vain niille jotka olivat lipun alueelle ostaneet, kuten kuuluukin. Ilosaarirokki ei ole koskaan pystynyt samaan.
Järjestäjissä on eroja, on järkeviä ja vähemmän järkeviä tapahtuman järjestäjiä.
Osuuskaupparokin järjestäjät ovat niitä järkeviä.- Anonyymi
Ihmettelen... Jumputus kuului Lehmoon saakka.
- Anonyymi
Olisiko rokin yleisössäkin eroja? Vanhempi väki ei hillu yhtä paljon humalassa ja huumeissa eikä sotke paikkoja kuin Ilosaarirokin pennut. Itse en ole käynyt kertaakaan yhdessäkään rokissa enkä ole ostanut yhtään keikkalippua. Rumputusta ja rääkymistä kuulee ilmaiseksi, kun avaa radion. Ilosaarirokin sikailun näkemiseltä en voinut välttyä silloin kun asuin keskustan länsilaidalla.
- Anonyymi
Saiskkoon sieltä yhteishyvätanhuloista sitä poonusta. Raha suap siettämmään enempi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161