En usko että yksikään kunnollinen työssäkäyvä kansalainen panisi pahakseen, jos keskenkasvuisten vintiöiden yöllisille häiriköinneille laitetaan stoppi. Kun kerran ollaan kieltämässä nuorten yöllistä autolla ajelua, niin saman voisi tehdä mopoille - tässä iässä aseneet ovat kaikista välinpitämättömimpiä, mistä kielii se että kolmasosa mopoista on viritettyjä ja ajotyyli sekä liikennekäyttäytyminen sen mukaista.
Tietenkin Ö-luokan vanhemmille jotka haluavat pentunsa pois näkyvistä että saavat itse ryypätä rauhassa tämä ei sovi, siksi heidän yleisin vasta-argumentti on "nuoret on nuoria".
Miksi yöllistä mopoilua ei voida kieltää?
10
210
Vastaukset
- Anonyymi
Se on jo tieliikennelaissa kielletty, mikäli ajo on turhaa, eli tarpeetonta ja häiritsevää. Koskee ihan kaikkea häiritsevää ja tarpeetonta ajoa.
"54 §
Tarpeettoman ja häiritsevän ajon kielto
Tarpeeton ja häiritsevä ajoneuvolla ajaminen on kielletty."- Anonyymi
Persu loiset ei käy töissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu loiset ei käy töissä
Vatipäät näkevät persuja ihan joka nurkan takana.
- Anonyymi
Äänekkään piereskelyn ja kuorsaamisen voisi kieltää klo 22-7 välisenä aikana, kielto voisi olla voimassa viikonloppuisin klo 23-9
- Anonyymi
Etkö parempaa provokaatiota keksinyt? Ei jatkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö parempaa provokaatiota keksinyt? Ei jatkoon.
Sinä et keksinyt sitäkään vaan moitit vain toisin nokkeluudesta jota sinulla ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et keksinyt sitäkään vaan moitit vain toisin nokkeluudesta jota sinulla ei ole.
Itse en viitsi olla nokkela väärässä paikassa tai väärässä kohdassa. Aloitus koskee häiritsevää ajoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en viitsi olla nokkela väärässä paikassa tai väärässä kohdassa. Aloitus koskee häiritsevää ajoa.
Älä viitsi peitellä nokkelamattomuuttasi
- Anonyymi
Jos ajaa 23.00 jälkeen niin Poliisi voi laittaa uretaania mopon pakoputkeen.
Jokaiselle partiolle uretaani purkit ja laki asetus heti eduskuntaan.- Anonyymi
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ja usein myös kukkaro.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 984214
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.783477Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723084SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812549Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52366Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2072162Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302091- 41880
- 73811
- 52776