Oisko katselijaa kun runkkaan oon mies40 kokkola
Katselijaa
12
133
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Anna koordinaatit niin haemme sinut putkaan.
T. Poliisipartio 609- AnonyymiUUSI
Jaahaas runkkuseuraako olette sinne hakemassa. Runkatkaa ihan keskenänne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaahaas runkkuseuraako olette sinne hakemassa. Runkatkaa ihan keskenänne.
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää tietää buaahaa
Ai olet siis paikalla kattomassa runkkareitten touhuja. Hyi saatana olet tosi sairas.
- AnonyymiUUSI
Olis kiihottaava serata. Mutta missä?
- AnonyymiUUSI
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
Tietenkin olet missäs muualla voisit ollakkaan.
- AnonyymiUUSI
Pengerkatu 2
- AnonyymiUUSI
Klo 9:40
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Klo 9:40
Persereikä klo:00
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persereikä klo:00
Olet siis persreikä.
- AnonyymiUUSI
Haluisin katsella kun runkkaat, voisitko tulla luokseni runkkaamaan, sotkea mut spermallasi ?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815