Miksi piti mennä muuttamaan tuttuja Fölin linjoja. Nyt ei kukaan ota selvää että minne pääsee milläkin autolla. Mun piti mennä eilen Kaarinaan, mutta jouduinkin Lietoon kun en tajunnut että linjat ovat muuttuneet.
Fölin linjat
10
176
Vastaukset
- Anonyymi
Tyypillinen Raisiolainen joka ei ymmärrä yhtään mitään.
- Anonyymi
Jaa. Otsassansa bussi näyttää mihin on menossa. Ootko huomannut otsassa näkyvää tekstiä?
- Anonyymi
Ei lue että meneekö Lietoon vai Kaarinaan. Lukee ainostaan Turku.
- Anonyymi
Mummot ja köyhät kulkee dösällä.
- Anonyymi
Numero 6 ajoi ennen Lietoon ja ajaa edelleen. Mitähän olet sössinyt itse!?
- Anonyymi
Kuka nyt Lietoon haluaa mennä bussilla? Mitä Liedossa on nähtävää?
- Anonyymi
Uusi linja aloittaa Raisio-Varissuo. Mitähän tämäkin linja oikein ajaa takaa.
- Anonyymi
Meinaatko kaikkien matkustajien ajavan reitin päästä päähän?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko kaikkien matkustajien ajavan reitin päästä päähän?
Ei kai nyt kukaan Varissuolta Petäsmäkeen matkusta. Ihan hullua edes ajatella hulluja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai nyt kukaan Varissuolta Petäsmäkeen matkusta. Ihan hullua edes ajatella hulluja.
Rasismia
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29011362
- 1337030
- 1005771
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa415141- 524301
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304009- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323521Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223055- 793030