Kaislakadun opiskelijoiden varastoissa säilössä olleet tavarat on rotat tuhonneet.
Nyt Ko. asuntojen omistusyhtiö ja Joensuun kaupunki ilmoitti, ettei he korvaa mitään!!
Tämä on negatiivinen signaali tuleville opiskelijoille!
"Älkää tulko opiskelemaan Joensuuhun"!!
Niin, tästä huomataan, että "Rottia" on myös päättävissä elimissä. Kuten seuraava esimerkki kertoo:
20milj.euroa jäähalliin, ei euroakaan opiskelijoiden vahinkojen korvauksiin.
Joensuun Rotat
9
162
Vastaukset
- Anonyymi
Höpö höpö :)
- Anonyymi
Ne on jo niin vanhoja rakennuksia että voisivat rakentaa uudet.Kaikki roskapussit houkuttelee rottia ja varsinkin jos heität jotain pihamaalle..Metsävieressä..Joensuussa riittää rottia joka paikkaan.
- Anonyymi
Sopeutumisrahaa maksettiin toukokuussa 2025 yhteensä 23 entiselle kansanedustajalle – joista seitsemän on toiminut ministerinä. IL:n listauksesta ilmenee, että lukumäärällisesti eniten ko. rahan nostajia on kokoomuksessa. Seuraavaksi eniten perussuomalaisissa.
- Anonyymi
Ex keskon rotta on nuuka. Vain jäähalli kiinnostaa.
- Anonyymi
Jättääköhän mamut kamaa rottien syötäväksi
- Anonyymi
Jättää ja jotkut heittää roskat suoraan parvekkeelta pihalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jättää ja jotkut heittää roskat suoraan parvekkeelta pihalle.
Turha sitten ihmetellä jos on rottia..
- Anonyymi
Siellä ne rantakylässä majaansa pitää,patologiset valehtelijat. Eivät paljoa koti paikoilta ainakaan yöllä poistu,liikaa vihamiehiä kerätty useammalta suunnalta.joku sanonta on että "viholliseni vihollinen on ystäväni". Se on tullut huomattua kesän aikana.
- Anonyymi
Rotta on eläin, joka tuntee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161