Pystynkö vaikuttamaan pelivaihtoon

Anonyymi-ap

Pystynkö siis vaikuttamaan pelivaihtoon enemmän kuin sen mitä itse olen siihen valmis laittamaan?

Teen paljon porukkalappuja tuonne Veikkauksen nettiin ja ihmettelen, kun aina kaikki menee kaupaksi.

Olen alkanut kokeileen muutamissa kohteissa, että voinko tehdä niitä ihan loputtomasti ja aina kaikki menee kaupaksi. Teen lähinnä sellaisia 10-20 pelaajan kokoisia, joissa tulee yhden lapun hinnaksi 1-2 euroa.

En tietenkään pysty/halua laittaan useita tonneja, mutta tähän asti kaikki on mennyt kaupaksi. Eiliseen jalkkismonivetoon tein ennätyksen ja tein porukoita yhteensä 1 320 eurolla, josta oma osuuteni oli noin 90 euroa.

Aloin pohtimaan, että mitä, jos teen tänään tuplamäärän, niin meneekö taas kaikki kaupaksi? Sen riskin tiedän, että jos liian myöhään tekee, niin ne ei kerkiä menemään, mutta olen tähän asti tehnyt kaikki vähintään 2h ennen määräaikaa.

Missä menee raja, että suomalainen ei enää osta lisää?

Ja se peruskysymys: Kun mä päätän tehdä vielä yhden porukan vaikka 100e yhteishintaan, josta itse ostan 2 euroa, niin nostanko mä muiden pelivaihtoa 98 euroa? Vai onko se lähinnä sellaista rahaa, joka sitten olisi mennyt muihin porukoihin tai nämä ihmiset olisivat tehneet omat rivit?

Väitän aika varmana, että tekemällä lisää porukoita, nostaa pelivaihtoa muiden osalta!

4

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikä minulla ollut kuin reilun 200 euron pelikassa, jolla tein nuo 1 320 euron porukat!!!

No sehän on yksinkertaista. Tein ensin lauantaina vajaalla satasella, jotka myytiin. Sit tein vielä lauantai-iltana vajaalla satasella, jotka oli su-aamuun mennessä myyty. Eli aina, kun tein vajaan satasen porukan, niin tuli 95% takaisin.

• Anonyymi

Pelikohteen vaihto syntyy pelin maksamisen hetkellä. Kun teet kimpan niin maksat sen Veikkaukselle kokonaisuudessaan tekohetkellä. Mahdolliset porukkalaisten ostot ei kasvata vaihtoa yhtään. Veikkaus saa rahansa vaikka kukaan ei ostaisi yhtään tekemäsi kimpan osuutta. Kimpan tekijän ja kimpan osuuksien ostajien välinen maksuliikenne ei siis kasvata vaihtoa.

Varmasti kimppoja ostavien joukossa on pelaajia, jotka eivät itse tee pelejä, joten siinä mielessäkin Veikkaus voittaa jos sinun kaltaisesi energiapakkaus tekee niitä kimppoja.

Ja varmasti kimppoja ostavien joukossa on myös niitä pelaajia, jotka omien riviensä lisäksi haluavat testata jonkun toisen jo myyntiin laittamaa peliä sijoittamalla siihen enemmän tai vähemmän kolikoita.

Pysy siis kohtuudessa, ettei ahneelle käy lopuksi se pahin mahdollinen: ketään ei enää kiinnosta tai tulee tekninen vika Veikkauksen pelijärjestelmään mikä estää tehokkaasti halukkaiden kimppaan pyrkivien osto -klikkaukset. Näissä kummassakin skenaariossa kimpan tekijä kärsii itse koko vahingon.

Onnea peliin - kohtuuden rajoissa!

• Anonyymi

Ymmärrän, ymmärrän.

Mutta kuvitellaan, että jos kuvitellun pelin vaihto on tulossa summaan 100 000e.

No sitten mä ajattelen, että "mä saan 24 ihmistä laittamaan tähän kohteeseen euron lisää", niin onnistunko?

Teen 25 euron lapun 25 pelaajalle. Kuluu hetki ja kaikki on myyty.

Nostinko 24 pelaajan pelaamista euron/pelaaja vai olisivatko he laittaneet euronsa joka tapauksessa tähän kohteeseen? Veikkaan ensimmäistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän, ymmärrän.

Mutta kuvitellaan, että jos kuvitellun pelin vaihto on tulossa summaan 100 000e.

No sitten mä ajattelen, että "mä saan 24 ihmistä laittamaan tähän kohteeseen euron lisää", niin onnistunko?

Teen 25 euron lapun 25 pelaajalle. Kuluu hetki ja kaikki on myyty.

Nostinko 24 pelaajan pelaamista euron/pelaaja vai olisivatko he laittaneet euronsa joka tapauksessa tähän kohteeseen? Veikkaan ensimmäistä.

Tuota ei voi tietää muu kuin Veikkaus joka näkee asiakasdatan ja sen pelaako Erkki vain kimppoja vai pelaako hän sekä omia pelejä että kimppoja.

Veikkaus ei tuota tietenkään julkaise, koska sitäkin kait sitoo salassapito tiedoista mitä asiakkaistaan keräävät.

Omasta puolestani voin raottaa verhoa sen verran, että pelaan enimmäkseen ihan omia hupilappujani, mutta silloin tällöin, hyvin satunnaisesti, haen asiantuntijanäkemystä tarraamalla johonkin tarjolla olevaan kimppaan.

Jokin raja minunkin pelaamisessa on. En koskaan pelaa Veikkauksen pelijärjestelmän arpomia ns. valmiskimppoja. Suosin siis ihmisen tekemää kimppaa aina ja joka ikinen kerta kun se pelihimo muutaman kolikon panostuksella iskee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      213
      1413
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1266
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1057
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      15
      971
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      918
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      890
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      59
      828
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      820
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      758
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      744
    Aihe