Kolmas lapsi hänelle.
Katri Kulmuni odottaa vauvaa
14
264
Vastaukset
- Anonyymi
Onnea ❤️. Taas mammalomalle...
- Anonyymi
Onnittelut. Ja me tarvitsemme lapsia Suomessa.
- Anonyymi
Niin. Suomalaisten tekemiä lapsia. Ei kannata poistaa kirjoitusta kun se on totta eikä rasismia.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä olen tästä asiasta 👍,
- Anonyymi
Itse en ole. Mutta tietenkin Keskustaa äänestää poojanmaalaiset ja maalaiset. Siellä suuri lapsiluku on plussaa.
- Anonyymi
Ihan sama mistäpäin ne suomalaiset lapset tulee kunhan tulee. Emme luovuta ikinä. Aito on aina aito.
- Anonyymi
4 vuotta on kausi kansanedustajalla. Jos puolet menee mammalomalla, mitä saa äänestäjä? Toimi on kuitenkin määräaikainen.
- Anonyymi
Katri kylläkin Europarlamentaarikko ja kausi hänellä varmaankin viiden vuoden pituinen.
Tulee olemaan vilinää ja vilskettä heidän perheessään kun kaikki lapset alle viisivuotiaita nyt uuden tulokkaan synnyttyä.
Mutta, isyyslomakin on olemassa ja heillä on vara palkata AU-pair, maksaa päivähoitomaksut sekä palkata siivousapua. Toivottavasti saavat kunnon AU-pairin joka tietää vastuunsa niin pienten lasten kanssa.
- Anonyymi
Ihan sama eduskunnasta tai äänestäjistä. Pääasia että saamme aitoja suomalaisia veronmaksajia.
- Anonyymi
Ei minusta. Onneksi minun äänestämäni ei ole ollut päivääkään pois Eduskunnasta. Olen tosi tyytyväinen valintaani.
- Anonyymi
Kulmunit senkus kasvavat vain 😍
- Anonyymi
Toivotaan että kaikki ei vaan mene kulmunille.
- Anonyymi
Kulmuni miehineen panna paukuttaa ja lapsia syntyy.
- Anonyymi
Meinaa ottaa lapsen työhuoneeseen. No, kukin tavallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem943146HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat732425Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k601424Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?901392Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696184865Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N309863Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.11855- 49785
Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s10777Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.
Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.142748