Kolmas lapsi hänelle.
Katri Kulmuni odottaa vauvaa
14
225
Vastaukset
- Anonyymi
Onnea ❤️. Taas mammalomalle...
- Anonyymi
Onnittelut. Ja me tarvitsemme lapsia Suomessa.
- Anonyymi
Niin. Suomalaisten tekemiä lapsia. Ei kannata poistaa kirjoitusta kun se on totta eikä rasismia.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä olen tästä asiasta 👍,
- Anonyymi
Itse en ole. Mutta tietenkin Keskustaa äänestää poojanmaalaiset ja maalaiset. Siellä suuri lapsiluku on plussaa.
- Anonyymi
Ihan sama mistäpäin ne suomalaiset lapset tulee kunhan tulee. Emme luovuta ikinä. Aito on aina aito.
- Anonyymi
4 vuotta on kausi kansanedustajalla. Jos puolet menee mammalomalla, mitä saa äänestäjä? Toimi on kuitenkin määräaikainen.
- Anonyymi
Katri kylläkin Europarlamentaarikko ja kausi hänellä varmaankin viiden vuoden pituinen.
Tulee olemaan vilinää ja vilskettä heidän perheessään kun kaikki lapset alle viisivuotiaita nyt uuden tulokkaan synnyttyä.
Mutta, isyyslomakin on olemassa ja heillä on vara palkata AU-pair, maksaa päivähoitomaksut sekä palkata siivousapua. Toivottavasti saavat kunnon AU-pairin joka tietää vastuunsa niin pienten lasten kanssa.
- Anonyymi
Ihan sama eduskunnasta tai äänestäjistä. Pääasia että saamme aitoja suomalaisia veronmaksajia.
- Anonyymi
Ei minusta. Onneksi minun äänestämäni ei ole ollut päivääkään pois Eduskunnasta. Olen tosi tyytyväinen valintaani.
- Anonyymi
Kulmunit senkus kasvavat vain 😍
- Anonyymi
Toivotaan että kaikki ei vaan mene kulmunille.
- Anonyymi
Kulmuni miehineen panna paukuttaa ja lapsia syntyy.
- Anonyymi
Meinaa ottaa lapsen työhuoneeseen. No, kukin tavallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282527- 1142126
- 1221809
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?971803Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91547Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161391140Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891031Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211022Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987