https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1459fc98-de69-41ac-a51b-2482f99d1c3e
hienoa asiaa
'
äänestä vain kokoomus ja PS niin hommat hoituu
Joku saatteli koneeseen aamuyöllä
16
183
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos PS. Yksi sydän yksi puolue.
Jokainen karkoitettu moniosaaja parantaa vanhuksiemme asiaa.- Anonyymi
Yleensä rikolliset kai lähetetään omiin valtioihinsa kärsimään rangaistusta
- Anonyymi
EU:n kansalaisia poistettu eniten.
- Anonyymi
Väite ilman faktatietoa on joko pelkkä mielipide tai puhdas valhe.
- Anonyymi
Paheksun tätä lisääntynyttä propagandan kirjoittelua Tampereen aihealueella. Politiikan höpötykselle on omat palstansa, keskustellaan me täällä vain Tampereeseen liittyvistä aiheista, jooko?
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19031080/varoittavat-jutut-ei-kelpaa-rovaniemi-suomi24
eikö se politiikka aiheuta tapahtumat tampereellakin?
- Anonyymi
Entäs tällaiset kokoomuspersupoliisit? Mitä niille tehdään? :
Kaksi poliisia saa syytteen heitteillepanosta ja virkavelvollisuuden rikkomisesta, kertoo syyttäjä. Poliisin kerrotaan jättäneen sekavassa tilassa olleen miehen oman onnensa nojaan tielle. - Anonyymi
Vanhustetalossa kuuluu hurrahuutoja aina kun mamurikollisen suihkukone lälhtee.
Hyvä Perussuomalaiset. Yksi puolue.Yksi tahtotila.- Anonyymi
Pop
- Anonyymi
Jokainen karkoitettu mamu luo suomeen 3 työpaikkaa.
Kiitos PS. Aina rinnallasi. - Anonyymi
Hienoa
- Anonyymi
Ååmi
- Anonyymi
30 000 vuodessa ok
- Anonyymi
kadut puhdistuu ihmissaastasta
- Anonyymi
Päivittäiset persunpuhdistuspäivät olisivat tarpeen, jotta olisi sivistyneempää menoa.
- Anonyymi
Yksi persuedustaja poistettiin taannoin koneesta selviämään. Varmaan oli yhden häirikön väheneminen lentokohteessa helpotus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696452
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612957
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331311
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201