Napsahti tilille hyvä summa.

Anonyymi-ap

Sain veropalautuksia 2400 euroa .
Tästä näette että työnteko kannattaa. On omakotitalo, kesämökki ja autonakin uudehko mersu.
Mahtaa työttömiä vituttaa minun menestys ja rikkaus ja taitaapi pistellä oikeen vihaksi . Työlläni olen kaiken tienannut mutta tuossa keväällä perin isäni omaisuuden joka oli 75000 euroa. Elämä on mukavaa ja helppoa.

130

1615

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Iso HD puuttuu,minulla on niitäkin muutama!

• Anonyymi

Taidat olla vähän vajacci kun olet lainannut korotta rahaa valtiolle 😂

• Anonyymi

Niin tein, olen vajacci työkyri 🙋

• Anonyymi

voivoi mä en tuhlais rahaa autoon- en suomessa- kesämökki on verottajan mielikohde ni se omakotitalo- sitä sa myydä vuosia- eikä mee kaupax ei itkemälläkään!

• Anonyymi

Joo, kyl se kannattaa. Olisi ollut kiva, jos.kertoisit, mitä työtä teet, olisi vähän sellaista vertailukohtaa.
      Saitko tuön perinnön puhtaana käteen? Kai siitä on perintövero maksettu, ettei tule ikävää ylläriä? Ja mersu, voi pyhä jysäys, ettet sitten parempaa autoa hankkinut? Uoah!

• Anonyymi

Olisit laittanut veroprosenttisi kohdalleen niin olisit saanut 200 enemmän palkkaa käteen kuukaudessa viime vuonna.
      Nyt lainasit ilmaiseksi valtiolle 2400 euroa.

• Anonyymi

Mukava tapa säästää, olen toiminut koko työelämässä olo aikani samalla tavalla. Riskitön ja helppo.

• Anonyymi

sitten heräsit todellisuuteen maaten oksennuksessa hikisessä vuokrayksiössä, jonka yhteiskunta maksaa

• Anonyymi

Minä saan tukia enempi ja voin istua pelata pleikkaria; välillä diilaan "peukkua" ja veronmaksajat maksavat minun elämiseni; ei kannata tehdä töitä. Työt ovat köyhiä varten.

• Anonyymi

Haluan pelata loputtomasti👽

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan pelata loputtomasti👽

Työ olisi vain kivi kengässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työ olisi vain kivi kengässä.

Työ haittaisi peliharrastusta ☝️

• Anonyymi

Pleikkari on rakkauteni. Pleikkari on elämäni.

• Anonyymi

Mitäs mitäs mitäs??? Kun pelaamisesta kerkiät niin tehtäiskö "peukaloistrehvit" jonnekki. Vai mikä on meno ja mieli?

• Anonyymi

Itelle napsahti taas päivältä 9€

• Anonyymi

Minä olen juonut ainakin omakotitalon ja auton hinnan, eikä riitäkään, kun ulosotossa on vielä 30 000e, mutta on ollut kylä mukavaakin. Maksa vain ei tahdo enää kestää hauskanpitoa, voi olla että joudun dialyysihoitoon kohtapuolin.☹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen juonut ainakin omakotitalon ja auton hinnan, eikä riitäkään, kun ulosotossa on vielä 30 000e, mutta on ollut kylä mukavaakin. Maksa vain ei tahdo enää kestää hauskanpitoa, voi olla että joudun dialyysihoitoon kohtapuolin.☹

Tai sitten se maksa sanoo poks ja se oli sitten siinä.

• Anonyymi

Napsautin pimua paljaalla pinppiin kuntoutuen kela kiittää.

• Anonyymi

Minäkin toksisen puolisoa

• Anonyymi

Sinulta puuttuu iso moottoripyörä ja isopippeli.

• Anonyymi

Minulla on pieni pippeli riittää ruostefillari

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on pieni pippeli riittää ruostefillari

Vajakkiutta teiltä ei puutu, sitä on yltäkyllin.

• Anonyymi

Lorviskot ei ole kuullutkaan noin suuresta rahasta kuin 2400€

• Anonyymi

sano suoraan vouti vei etkö nähny sitä tiedos antoo 3kk sitte

• Anonyymi

siulta kos ne vei realisoitavas kesämökin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siulta kos ne vei realisoitavas kesämökin

Mökki meni vasaran alle 2v sitte, tääl sitä päivää paistatellaan tälläki hetkel. Ei tää kelpaa kenellekkään paitsi minulle.

• Anonyymi

Ihminen rakentaa ympärilleen, elämänsä aikana "kuolemattomuuden muuria" tämä tehdään kaikella romulla ja rihkamalla.
      Vaikka muuri olis kuinka korkea tahansa, ei se auta, täytyy muistaa että viimosessa paidassa ei ole taskuja, vain nimilappu varpaassa, muistuttaa omistajaa. Tämä koskee vötkylöitä ja henkilöitä jotka menee tyrät rytkyen eteenpäin.

• Anonyymi

Kyllä viimeisessäkin paidassa voi taskut olla, ja yleensä onkin! ☝️

• Anonyymi

Syvällistä. Alkaa itkettää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä viimeisessäkin paidassa voi taskut olla, ja yleensä onkin! ☝️

Minä haluan pullon viinaa mukaan viimeiseen taskuun...! 🙋‍♂️

• Anonyymi

Ottakaa kallis tatuointi. Sen omaisuuden saa mukaansa.

• Anonyymi

Vouti vei ruosteisen joponi. Asun nykyään serkkulikan saunassa. Siellä on kivaa aina keskiviikkona ja lauantaina, muuten aika tylsää.

• Anonyymi

Kyllä itkettää, kun muilla on noin paljon, kaiken maailman tavaroita.

• Anonyymi

Sulle tuttu sanon, että elämä on arvaamatonta.

• Anonyymi

Luulen, että päässäni napsahti melko pahasti 🙋

• Anonyymi

Kummassa päässä?

• Anonyymi

Mullakin on rahaa. En leveile.elän vaatimattomasti. Taitaa aloittajan elämä olla todellisuudessa aika onnetonta.

• Anonyymi

onhan se kuntoutuva 9 euroakin rahaa!

• Anonyymi

Kannattaako sitten toisten kadehtia rikkaampien elämää?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suoli 24 on joku häiriö, ei muka viestit lähde, mutta lähtee moneen kertaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sitä rahaa paljon tarttee.patjaksiko arkkuun.sukukaiset vaan juhlii nekin tai jos et ole älynnyt testamenttia tehdä,niin valtiolle kelpaa aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihkä sitä rahaa paljon tarttee.patjaksiko arkkuun.sukukaiset vaan juhlii nekin tai jos et ole älynnyt testamenttia tehdä,niin valtiolle kelpaa aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihkä sitä rahaa paljon tarttee.patjaksiko arkkuun.sukukaiset vaan juhlii nekin tai jos et ole älynnyt testamenttia tehdä,niin valtiolle kelpaa aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se rikkaiden auto on kadet eikä kadeh . Muista Opel Kadett tupla t:llä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sitä rahaa paljon tarttee.patjaksiko arkkuun.sukukaiset vaan juhlii nekin tai jos et ole älynnyt testamenttia tehdä,niin valtiolle kelpaa aina.

En ajatellut tappaa lapsiani ennen omaa kuolemaa, eli uskon rahojeni päätyvän hyötykäyttöön

• Anonyymi

Jjhhhljbjhjjhg

• Anonyymi

Sinulla ei napsahtanut muuta kuin krapulapaskat housuun.

• Anonyymi

Olen juossut 2400 e edestä pirccaa ilmaiseksi. Töihin en mene. Olen voittaja 🏆

• Anonyymi

Minkä lajin voitit? Peräkamaripoikuuden vai luuseriuden? No voitto on voitto ja mikäs sitä juhliessa hyvässä seurassa eli yksin

• Anonyymi

Olen pannut 2400 eri pinppiä vuorkaudessa!

• Anonyymi

Energistä! ☝️

• Anonyymi

Dynaaminen seisokki!

• Anonyymi

Sun laajakaistalla ei edes lataa noin montaa kuvaa kuukaudessa

• Anonyymi

Siksi Sdp.

• Anonyymi

Vedä leuhkija käteen ketään ei kiinnosta sinun elämäsi yms.siinä meillä taas yksi urpo.tule Raaheen härkä puistoon leuhkimaan niin potkin sua kasseille ja vedän pataan.sitten voit onnikalla palata omakotitaloista piipittään.

• Anonyymi

AIDSHOMO

• Anonyymi

Vai että oikein potkit kasseille 😀. Varo ettei takareisi mene poikki kun diskoläski yrittää kuntoilla nostamalla jalkaa metrin korkeudelle.

• Anonyymi

SPERMAAAAAAAAA

• Anonyymi

Minä olen tavattoman kiinnostunut peniksistä🙋‍♂️

• Anonyymi

isäsi kanssa?

• Anonyymi

Eiei, anopin!

• Anonyymi

Kuvitteleeko aloittaja todellakin olevansa rikas? Talo ja mökki lieksassa arvottomia ja mersunkin hinta laskee koko ajan :D

• Anonyymi

Aivan totta. Melkeinpä miinuksen puolelle mennee.

• Anonyymi

Ketjuun kertyneistä kommenteista näkyy hyvin miten omalla työllään rikastuneita kadehditaan !
      Vähäosaisten vitutus näkyy hyvin .
      Olisitta menneet töihin jo nuorena kuten minä. Säästäneet ottanut lainaa ja rakentaneet talot ja kesämökit.
      Ei teistä ollut siihen. Olette pelkkiä nollia ja yhteiskunnan pohjasakkaa.
      Puliukkoina ja akkoina tienne kuljette ja minä nautin omaisuudestani .
      Ei ole rahahuolia ja päivät on pelkkää aurinkoa.

• Anonyymi

Olen pelkkä nolla 🙋

• Anonyymi

Pulien mielestä se on arvokasta ansiota, jos löytää roskista jokisen tyhjän tölkin, muu tekeminen ei kannata.

• Anonyymi

Elä hyvä veli haasta noin kovvaa....
        Katsos me ollaan kaikki luojan luomia, jalkahiki on toisilla kovempi, siinä on kaikki eroavaisuudet mitä löytyy.
        On mullakin pelimerkkejä kertyny, mutta omistamisen haku, sitä ei ole ei nimeksikään. Olen tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen ja näillä kuvioilla aion mennä loppuun saakka.
        Mutta kaikki kävelee tyylillään ja jos ankealta tunuu, niin kaikilla takspuoli soittaa sävelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elä hyvä veli haasta noin kovvaa....
        Katsos me ollaan kaikki luojan luomia, jalkahiki on toisilla kovempi, siinä on kaikki eroavaisuudet mitä löytyy.
        On mullakin pelimerkkejä kertyny, mutta omistamisen haku, sitä ei ole ei nimeksikään. Olen tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen ja näillä kuvioilla aion mennä loppuun saakka.
        Mutta kaikki kävelee tyylillään ja jos ankealta tunuu, niin kaikilla takspuoli soittaa sävelen.

Onhan sitä kelan palkkapäivänä sullakin rahaa pari päivää,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan sitä kelan palkkapäivänä sullakin rahaa pari päivää,

On sitä rahaa koko kuun työtön on säästäväinen ei tuhlaa rahaa turhuuksiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työttömälle napsahtaa kerran neljässä viikossa hyvä summa sillä pärjäillään ei tarvita Mersua eikä kesämökkiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhuuteen, kuten kaljaan ja viinaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työttömälle napsahtaa kerran neljässä viikossa hyvä summa sillä pärjäillään ei tarvita Mersua eikä kesämökkiä

mällit napsuu inpipimun pinppiin kaarisillalla paljaalla

• Anonyymi

Omaisuutesi on arvotonta kåkkåå. Pahoittelen.

• Anonyymi

Sama mulla,pärjää silläkin rahalla.Enkä kadehdi aloittajaa vähääkään.

• Anonyymi

Tai paremminkin et tunnusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai paremminkin et tunnusta.

En halua mitään mitä oletetulla aloittajalla on, kaikkein viimeiseksi jotain kesämökkiä tai mersunrotteloa. Kun ei ole omaisuutta, on vapaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua mitään mitä oletetulla aloittajalla on, kaikkein viimeiseksi jotain kesämökkiä tai mersunrotteloa. Kun ei ole omaisuutta, on vapaa.

Voi sen noinkin ajatella, jos ei ole saanut elämässä mitään aikaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sen noinkin ajatella, jos ei ole saanut elämässä mitään aikaiseksi.

Tai jos ei ole niin ahne että on pakko kahmia kaikenlaista omaisuutta mitä ei edes tarvitse

• Anonyymi

Paistaa läpi että aloittaja tuskin koskaan nähny edes tuommosia mainitsemiaan asioita , kusikuutio tyyppi tuokin .

• Anonyymi

Tuskin on edes sähköauto se mersu...

• Anonyymi

Kateus on pahin tauti Lieksassa.Alkakaaha urpot elää älkää heittäytykö lehmäksi olette jo.

• Anonyymi

Miten niin napsahti? Naksahtiko jotain?

• Anonyymi

Työtön luisuu onnellisena Busterilla (120hp) pimujen syliin ja sitten alkaa action 🥰

• Anonyymi

Se on ainakin varmaa, että jos voitat lotossa, niin uusia kavereita löytyy, sellaisiakin joita et edes tunne. Jos et anna rshaa alkaa valheiden levittäminen. Siinä vaiheessa nekin, jotka nyt ei olevinaan rahaa tarvitse, alkaa sitä tarvita.

• Anonyymi

Action man!

• Anonyymi

Minä olen työtön ja sain veronpalautusta melkein 300 ja elämä myös hymyilee. Mersua en ostas vaikka olisikin enemmän rahaa. Kyllä työttömänkin kelpaa 😎

• Anonyymi

Minä sain pinppii ja pirccaa!

• Anonyymi

Tuon lisäksi kun saisi vielä ahnusta

• Anonyymi

kysy jälleen isältäsi

• Anonyymi

Minulla rikosuhrikorvauksia tuli 17000€ valtionkontrorilta ja veronpalautukset 2700€.

• Anonyymi

Puukotus?.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puukotus?.

Seksuaalirikos ,joka kohdistui minuun .

• Anonyymi

Tuli suurikokoinen kakka tänään.

• Anonyymi

Potta tuli täyteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Potta tuli täyteen?

äiti tyhjentää joka kerran jälkeen t. jonne 13v

• Anonyymi

Tilini on lepotilassa.

• Anonyymi

Kuten alapäänikin yleensä.

• Anonyymi

Aloitin laihduttamaan tänään ja heti on painoni pudonnut noin 5 kg, kävin kakalla

• Anonyymi

Vaipan voi vaihtaa kuiviin useamminkin kuin kerran päivässä.

• Anonyymi

Maan matoseksi tässä itsensä tuntee,kun lueksii tommosen runkun juttuja.

• Anonyymi

Köyhän paras huvitus on vilkas mielikuvitus.

• Anonyymi

Onko paljon pankkilainaa?.

• Anonyymi

Talo lainaa vielä 100 000e mutta todellisuudessahan talo lieksassa arvoton.

• Anonyymi

Olisin ottanut 10 000 € lainaaa asunnun remonttiin.
      Pankki vastasi ei myönnetä lainaa koska asunnon arvo ei riitä vakuudeksi.
      Meni koko elämä maksaessa asuntolainaa ja nyt kotini ei ole enään minkään arvoinen

• Anonyymi

Sitä on liikkeellä.

• Anonyymi

Kyllä v&#^ttaa maksaa vieläkin asuntolainaa kämpästä kun samanlaisia myydään lieksassa nyt puoli-ilmaiseksi jos joku on niin hullu että ostaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä v&#^ttaa maksaa vieläkin asuntolainaa kämpästä kun samanlaisia myydään lieksassa nyt puoli-ilmaiseksi jos joku on niin hullu että ostaa

Asunnon tämänhetkinen arvo on jo maksettu pankille ja sitten maksetaan vielä ylimääräistä vuosia ja vuosia ja vuosia

• Anonyymi

Toisaalta jos olet ollut töissä koko ikäsi niin sinulla on jo kymppitonni eikä sitä tarvitse lainata

• Anonyymi

Oisi sen saanut nopeamminkin maksaa. Ei talo Lieksassa ole koskaan maksanut yli keskituloisen vuosipalkkaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asunnon tämänhetkinen arvo on jo maksettu pankille ja sitten maksetaan vielä ylimääräistä vuosia ja vuosia ja vuosia

Onko pakko olla niin hidas. Nostat kk-erän 1500 euroon niin murheet katoaa nopeasti

• Anonyymi

Joo mullakin on aika paljon rahaa mutta ei se oikein onnelliseksi tee kun ei oikein saa naista.

• Anonyymi

Niin ja on kesämökkikin joka on juuri parhaillaan myynnissä mut ei sitä varmaan kukaan osta ellei pudota hintaa puolella vaikka verotusarvo on perunkirjaan ilmoitettu todella korkeaksi.

• Anonyymi

Minä olen asustellu ihan vuokra kasarmeissa.
      Suomessa on paljon suosittu, että pitää ostaa oma kota ja sitten kun hinnat halpoo, sitten ollaan lirissä / vaikeuksissa.
      Mutta kukin olkoon, oman onnensa seppiä.

• Anonyymi

Minä oon ollu kelan palkkalistoilla jo 8 vuotta. Ei oo tarvinnutaksaa lisävrroja enkä oo saanu taksidinkaan. Hyvin mennööpi hurraa ei tarvii niska limassa duunia paina saa lenoyella van ja nuku aamulla pitkään.

• Anonyymi

Hyvä, nauti elämästäsi juuri niinkuin parhaaksi itsellesi katsot 😎

• Anonyymi

Nalli napsahti 3,2 sekunnissa paljaalla pimun sisään

• Anonyymi

Minun tililleni napsahtaa vasta syyskuussa reilu kolme sataa rahaa.

• Anonyymi

Itelle napsahtaa joka kk todella reilu 300€ eli n. 3500€ joka ikinen kuukausi

• Anonyymi

Minä olen niin herkkä nallin napsahduksen suhteen.
      Yleensä huulille jo napsahtaa, mikä neuvoksi ?
      Haaveena olisi päästä joskus ihan pohjaan saakka

• Anonyymi

Voi kun pääsiskin joskus sinne reiälle napsautteleen oikein kunnolla nahkapyssyllä.

• Anonyymi

Aloittajalla napsahtanut tilille KELAN päivärahat🤣🤣

• Anonyymi

Hahaa sitten vanhempana aloittaja miettii että ei olis kannattanut rehkiä ja riehua töissä.
      KELAn kasvatit vielä seitsemänkymppisinä hyvässä kunnossa, ei pakota eikä juili mihinkään. Työssä riehuneella joka paikka kipeä

• Anonyymi

Nuin se juuri on tuossa on totta joka sana, mitä kerroit.
        Mullakin yli 30v putki on töissä ja nyt nuollaan jok' ikinen päivä haavoja!
        Otsikon aloittaja vois ilmoittaa Lieksan palstalle, jos uusia rakennuksia ilmaantuu tai on tekeillä. Ihan sen vuoksi, että täällä voitas, purkki tuotteita rapsauttaa auki ja viettää "etänä" harjakaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuin se juuri on tuossa on totta joka sana, mitä kerroit.
        Mullakin yli 30v putki on töissä ja nyt nuollaan jok' ikinen päivä haavoja!
        Otsikon aloittaja vois ilmoittaa Lieksan palstalle, jos uusia rakennuksia ilmaantuu tai on tekeillä. Ihan sen vuoksi, että täällä voitas, purkki tuotteita rapsauttaa auki ja viettää "etänä" harjakaisia.

Napsautin juuri päivän 9. pircan auki. Seuraavaksi avataan uusi aski, joten juoma ei lopu.

• Anonyymi

Pulit on onnessaan jos saavat jostain pummattua 20e kaljalaatikkoon, ne saa siitä orgasmin.
        0

• Anonyymi

Pieniä ovat pennisi.

• Anonyymi

Sie olet mies jolla on paljon kavereita. Hyviä sellaisia. Mikä idiootti.

• Anonyymi

Olen hyvä mies. Olen 65-vuotias mies.

• Anonyymi

Toisaalta suihinoton saa jo satasella eli sinulla on handsfree kuukausi

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      84
      2139
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      426
      2020
    3. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1400
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1392
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1293
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1025
    7. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      1002
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      256
      990
    9. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      266
      987
    10. 131
      888
    Aihe