Sain veropalautuksia 2400 euroa .
Tästä näette että työnteko kannattaa. On omakotitalo, kesämökki ja autonakin uudehko mersu.
Mahtaa työttömiä vituttaa minun menestys ja rikkaus ja taitaapi pistellä oikeen vihaksi . Työlläni olen kaiken tienannut mutta tuossa keväällä perin isäni omaisuuden joka oli 75000 euroa. Elämä on mukavaa ja helppoa.
Napsahti tilille hyvä summa.
35
281
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Iso HD puuttuu,minulla on niitäkin muutama!
- AnonyymiUUSI
Taidat olla vähän vajacci kun olet lainannut korotta rahaa valtiolle 😂
- AnonyymiUUSI
Niin tein, olen vajacci työkyri 🙋
- AnonyymiUUSI
voivoi mä en tuhlais rahaa autoon- en suomessa- kesämökki on verottajan mielikohde ni se omakotitalo- sitä sa myydä vuosia- eikä mee kaupax ei itkemälläkään!
- AnonyymiUUSI
Joo, kyl se kannattaa. Olisi ollut kiva, jos.kertoisit, mitä työtä teet, olisi vähän sellaista vertailukohtaa.
Saitko tuön perinnön puhtaana käteen? Kai siitä on perintövero maksettu, ettei tule ikävää ylläriä? Ja mersu, voi pyhä jysäys, ettet sitten parempaa autoa hankkinut? Uoah! - AnonyymiUUSI
Olisit laittanut veroprosenttisi kohdalleen niin olisit saanut 200 enemmän palkkaa käteen kuukaudessa viime vuonna.
Nyt lainasit ilmaiseksi valtiolle 2400 euroa. - AnonyymiUUSI
sitten heräsit todellisuuteen maaten oksennuksessa hikisessä vuokrayksiössä, jonka yhteiskunta maksaa
- AnonyymiUUSI
Minä saan tukia enempi ja voin istua pelata pleikkaria; välillä diilaan "peukkua" ja veronmaksajat maksavat minun elämiseni; ei kannata tehdä töitä. Työt ovat köyhiä varten.
- AnonyymiUUSI
Haluan pelata loputtomasti👽
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluan pelata loputtomasti👽
Työ olisi vain kivi kengässä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Työ olisi vain kivi kengässä.
Työ haittaisi peliharrastusta ☝️
- AnonyymiUUSI
Pleikkari on rakkauteni. Pleikkari on elämäni.
- AnonyymiUUSI
Mitäs mitäs mitäs??? Kun pelaamisesta kerkiät niin tehtäiskö "peukaloistrehvit" jonnekki. Vai mikä on meno ja mieli?
- AnonyymiUUSI
Itelle napsahti taas päivältä 9€
- AnonyymiUUSI
Minä olen juonut ainakin omakotitalon ja auton hinnan, eikä riitäkään, kun ulosotossa on vielä 30 000e, mutta on ollut kylä mukavaakin. Maksa vain ei tahdo enää kestää hauskanpitoa, voi olla että joudun dialyysihoitoon kohtapuolin.☹
- AnonyymiUUSI
Napsautin pimua paljaalla pinppiin kuntoutuen kela kiittää.
- AnonyymiUUSI
Minäkin toksisen puolisoa
- AnonyymiUUSI
Sinulta puuttuu iso moottoripyörä ja isopippeli.
- AnonyymiUUSI
Minulla on pieni pippeli riittää ruostefillari
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on pieni pippeli riittää ruostefillari
Vajakkiutta teiltä ei puutu, sitä on yltäkyllin.
- AnonyymiUUSI
Lorviskot ei ole kuullutkaan noin suuresta rahasta kuin 2400€
- AnonyymiUUSI
sano suoraan vouti vei etkö nähny sitä tiedos antoo 3kk sitte
- AnonyymiUUSI
siulta kos ne vei realisoitavas kesämökin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
siulta kos ne vei realisoitavas kesämökin
Mökki meni vasaran alle 2v sitte, tääl sitä päivää paistatellaan tälläki hetkel. Ei tää kelpaa kenellekkään paitsi minulle.
- AnonyymiUUSI
Ihminen rakentaa ympärilleen, elämänsä aikana "kuolemattomuuden muuria" tämä tehdään kaikella romulla ja rihkamalla.
Vaikka muuri olis kuinka korkea tahansa, ei se auta, täytyy muistaa että viimosessa paidassa ei ole taskuja, vain nimilappu varpaassa, muistuttaa omistajaa. Tämä koskee vötkylöitä ja henkilöitä jotka menee tyrät rytkyen eteenpäin.- AnonyymiUUSI
Kyllä viimeisessäkin paidassa voi taskut olla, ja yleensä onkin! ☝️
- AnonyymiUUSI
Syvällistä. Alkaa itkettää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä viimeisessäkin paidassa voi taskut olla, ja yleensä onkin! ☝️
Minä haluan pullon viinaa mukaan viimeiseen taskuun...! 🙋♂️
- AnonyymiUUSI
Vouti vei ruosteisen joponi. Asun nykyään serkkulikan saunassa. Siellä on kivaa aina keskiviikkona ja lauantaina, muuten aika tylsää.
- AnonyymiUUSI
Kyllä itkettää, kun muilla on noin paljon, kaiken maailman tavaroita.
- AnonyymiUUSI
Sulle tuttu sanon, että elämä on arvaamatonta.
- AnonyymiUUSI
Luulen, että päässäni napsahti melko pahasti 🙋
- AnonyymiUUSI
Kummassa päässä?
- AnonyymiUUSI
Mullakin on rahaa. En leveile.elän vaatimattomasti. Taitaa aloittajan elämä olla todellisuudessa aika onnetonta.
- AnonyymiUUSI
onhan se kuntoutuva 9 euroakin rahaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815