Voisiko saada jotain rotia tuohon mönkijäralliin?
Mönkijäralli..
47
1247
Vastaukset
- Anonyymi
Antaahan nuorison rallattaa. Ovat poissa muusta pahanteosta.
- Anonyymi
Tuuppa ite kuuntelemaan ja katselemaan esim.urheilutie,koulukeskus,päiväkodit..
- Anonyymi
Voisi poliisi ratsata kuinka kullannuput kaahaa..
- Anonyymi
Ei ne pakkasella enää jaksa.
- Anonyymi
Joku huusi ja möykkäsi myös viime perjantai iltana siinä päiväkotityömaalla
- Anonyymi
Poliisin poika ajelee nii ei haittaa
- Anonyymi
Hys,ei saa sanoa.Poistavat kommentin..
- Anonyymi
Ja vauhti vaan kiihtyy,hulppeita ohituksia..
- Anonyymi
5 mönkiää oli tänään ja meno oli sen mukaista
- Anonyymi
Tuo on jo hyvä määrä, mutta koetetaa saaha kymppi täyteen tässä syksynmittaa...👍🏻
- Anonyymi
Itke
- Anonyymi
Nukkumisen kannalta varmaan hankalaa jos yöllä rälläävät.
Ymmärrän kyllä nuoriakin, jotain tekemistä täytyy olla.
Tai joku paikka missä viettää kavereiden kanssa aikaa, selvähän tämä.
Olisko jossain vähän syrjemmällä hyvää meeting paikkaa nuorille?
Semmosta missä ei olisi asuntoja vieressä. - Anonyymi
Komian kuuloset äänet ainaki. Ei minua haittaa
- Anonyymi
6x6mönkijäkin ajaa siihen malliin että monen auton alle meinannu tulla risteyksistä
- Anonyymi
kuolemaan on kiire
- Anonyymi
Poliisitki ajaa sinisellä autolla.
- Anonyymi
Harvemmin
- Anonyymi
Ei ole sellaista mönkijää näkynyt ainakaan kahteen viikkoon ajavan.
- Anonyymi
Peräkammarin poika
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sellaista mönkijää näkynyt ainakaan kahteen viikkoon ajavan.
Tänään viimeksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tänään viimeksi
Niitäkin taitaa olla sitten useampi.
- Anonyymi
Mikä tuo punasella pienemmällä mönkijällä ajava juippi on. Kaasua runkkaa koko ajan ja kiihyttellee. Oli johonni tolppaanni ajanu kuuleman mukkaan
- Anonyymi
Kehutaan, että poliisit ahkeria viime päivinä, muttei ole hiljentynyt Urheilutien ralli ainakaan.
- Anonyymi
Miten se hiljentyy ku ei poliisi vie kilpiä laillisista mönkijöistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se hiljentyy ku ei poliisi vie kilpiä laillisista mönkijöistä.
Kortti pitäisi viedä kuskilta, jos ei osaa sääntöjen mukaan ajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kortti pitäisi viedä kuskilta, jos ei osaa sääntöjen mukaan ajaa.
Kyllähän niistä kovaääni kuuluu vaikkei rallia ajakkaan. Ja kova ääni niissä on ihan vakiona
- Anonyymi
Mihinpä se hiljenee. Mitä enempi täälä mainostat urheilutietä ni sitä enempi siellä ajellaa.
Isompi äänikai tuosta pakoputki poikkinaisesta vääräniemen soraautosta lähtee ku mönkijä laumasta.
- Anonyymi
Tulevia poromiehiä. Treenaavat vain ajotaitoa. Kommarit valittaa.
- Anonyymi
Nokkaan kolauttaa jos ei muuten järkeä tule
- Anonyymi
Käykääpä poliisit vähän aikasemmin iltasin katsomassa Urheilutien tilannetta eikä vasta kymmeneltä kuten perjantai-iltana. Hienoa, että ajelitte kuitenkin hetki sitten, niin sekin on parempaan päin, että näyttäydytte.
- Anonyymi
Heti kun on kylällä vähänkää elämää niin itketään ei hyvä päivä sitte kun ei kylällä nuorisoa ole nii sitte itketään kun kaikki muuttaa muualle mikään ei ole koskaan hyvin
- Anonyymi
Tokkopa kukkaan on sitä mieltä ettei sais ajaa ollenkaan vaan kun se on ihan turhanpäivästä rängyttämistä, rajotinta vasten paukutetaan ja kaasua humpataan yöt läppeensä. Tolpat on nurin kylältä ja millon meinataan risteyksissä ja suojateillä tulla päälle. Toivois että siitä fiksusta liikennekäyttäytymisestä puhuttais kotona eikä vaan ajokoulun jälkeen lykätä bensaa tankkiin. Ajaa saa tottakai mutta niin että muutkin ihmiset ja liikkujat otetaan huomioon.
- Anonyymi
Ei lopu ennen kuin tappavat jonku.
- Anonyymi
Voisi vaikka smarketin tai pölliä mönkkärin kyllä nöillä rahaa riittää ostaa uus.
- Anonyymi
Kirjotappa uudestaan ku ei saa selvää.
- Anonyymi
Eikös nuita ole kitketty naruvirityksin ainakin kairassa ?
- Anonyymi
Välinpitämättömiä vanhempia
- Anonyymi
Elekäähän itkeskelkö täällä. Antaa poikasten ajella. Ja jos kateeksi käy ja varmasti käypiki ni ostakaa jokainen valittaja mönkijä ja menkää ajamaan.
- Anonyymi
Kaikki eivät ole häiriköitä kuten ilmeisesti sinä.
- Anonyymi
Se on kätevä aina vetää kateuskortti esiin ja huiskuttaa sitä, vielä kun olisit laittanut "pojat on poikia", niin olisi ollut typeryydessä täydellinen kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kätevä aina vetää kateuskortti esiin ja huiskuttaa sitä, vielä kun olisit laittanut "pojat on poikia", niin olisi ollut typeryydessä täydellinen kommentti.
Uli uli uli siinä taas yks tositosi kateellinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uli uli uli siinä taas yks tositosi kateellinen.
Mihin se "pojat on poikia" unohtui?
- Anonyymi
Voin ostaa vaikka 10 mönkiää kateellisten kiusaksi
- Anonyymi
163-LAR
- Anonyymi
Viranomaiset pysäyttävät ampumalla renkaisiin.
- Anonyymi
Onse mahdotonta tämä meno täällä anonyymi palstalla. Pitäs meijän ostaa porukalla nuorille polttoainetta etes kerran viikossa,nii näyttäs kylä vähänkään elinvoimaselta.mutta älkää huoliko kyllä nuoret on meitä viisaampia ja lähtevät erikylille,niin saatte sitte valittaa kun kylä näivettyy
- Anonyymi
Kyllä nämä joukolla ajavat nuoret aiheuttavat totisesti häiriötä ja vaaratilanteita. Ajetaan rinnakkain ja olemattomilla turvaväleillä. Osa ajaa jopa vasenta kaistaa ja pyörätietä. Taivalvaaran maastot on myllätty mullalle. On vain ajan kysymys, että jotain pahempaa tapahtuu. Hyvin huteran oloista ajamista osalla kuskeista.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943562
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442927Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612338
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1162078
- 621984