Joutuuko silti jättämään pestinsä. Käytös ei ollut ministerin arvolle sopivaa. Kyse oli kuitenkin edustustilaisuudesta.
Multala ei ole pätkäministeri
17
210
Vastaukset
- Anonyymi
No nyt jo kerrottiin jo uutisissa Mutalan humalassa sekoilusta.
- Anonyymi
Edustaminen kännissä, miten on ministeri Multala , ilmaiset VIP liput ja alkoholijuomat, eikö yhtään hävetä ??
- Anonyymi
Hävettää ja hävettää ja rankasti 🫣.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hävettää ja hävettää ja rankasti 🫣.
Multalalla pettänyt tilannetaju ja pahasti. Ei känni sekoilua ministeritason henkilöltä julkisella paikalla. Samoin muilla ministereillä jotka samoilla festareilla dokasivat !
- Anonyymi
Kyllä. Muut puolueet tekevät viisasti , kun eivät mene tuonne sekoilemaan. Noloa, kun keski-ikäinen mellasta teinityyliin.
- Anonyymi
Orpolla sama tilanne ja känni videot ovat kaikkialle katsottavissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orpolla sama tilanne ja känni videot ovat kaikkialle katsottavissa.
Voi eikä! Pääministeri kans örvenellyt festareilla ja video on Orposta nähtävänä 🧐.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi eikä! Pääministeri kans örvenellyt festareilla ja video on Orposta nähtävänä 🧐.
Noloa touhua todellakin. No kansa on itse valinut porukat eduskuntaan ja minkäs sille enää mitään voit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noloa touhua todellakin. No kansa on itse valinut porukat eduskuntaan ja minkäs sille enää mitään voit.
Saako Orpo pääministerin pallilta nyt kenkää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako Orpo pääministerin pallilta nyt kenkää?
Ei saa kenkää, vaan kunnon krapula ryypyt ainoastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa kenkää, vaan kunnon krapula ryypyt ainoastaan.
Jopas on pointti asiasta 😎.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopas on pointti asiasta 😎.
Oikea pointti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea pointti!
Muistakaa äänestäjät nämä verorahoilla örveltäjät seuraavissa vaaleissa !!!
- Anonyymi
Tää nykyaika.
Tää on oikeesti kauheeta kun kaikki tunnetut ihmiset joku/jotkut kuvaa/videoi ja laittaa kaiken kansan nähtäväksi.
Onneksi oon tavis.- Anonyymi
Ympäristö,chillaaja.?
Moderni.Ympäristö,
ministeri.
Aivan. - Anonyymi
Hyvä kun laittavat ja kansalaisilla on oikeus saada tietää, millaisia nää meidän ministerit ovat oikeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kun laittavat ja kansalaisilla on oikeus saada tietää, millaisia nää meidän ministerit ovat oikeasti.
Näin se menee ja totuudet pukkaa ministereistäkin julkisuuteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282587- 1272273
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1111941- 1281926
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121663Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161461220Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu261095Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891061Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361009