Maaperästä nousee rikkidioksidia, joka on myrkyllinen kaasu.
-00
Älkää hyvät ihmiset olko auringon paisteella ulkona
8
53
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
tulivuori tulee huomenna maan sisältä ja taivas pimenee ilman täyttää ukon jyrinä ja taivas pimener
- AnonyymiUUSI
pimenee
- AnonyymiUUSI
Sillä kaikki, minkä Jumala on luonut, on hyvää, eikä mikään ole hyljättävää, kun se kiitoksella vastaanotetaan;
1. Tim. 4:4- AnonyymiUUSI
siksi aurinko viitteet ovat syntiä
- AnonyymiUUSI
Lääkkeet ⚠️💊💊💊
- AnonyymiUUSI
pitää tehdä syntiä humalaa vastaan ja ostaa sitä kaupasta ja hieroa iholle jumala rankaisee syövällä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
pitää tehdä syntiä humalaa vastaan ja ostaa sitä kaupasta ja hieroa iholle jumala rankaisee syövällä
tulee muitakin sairauksia kuten maksa kirroosi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
tulee muitakin sairauksia kuten maksa kirroosi
kuten vauuvatkin ssa tämån sairaudenbrain wash käy
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011