Minkälainen Suomi olisi ilman islamia.

Anonyymi-ap

Olisiko parempi paikka jos meillä ei olisi 150000 kehitysmaamuslimia.

42

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Parempi paikka elää, meille kantasuomalaisille.

      • Anonyymi

        Nyt Persukin tuon ymmärtää, mutta eivät vielä viimeksi kun hallituksessa olivat.


      • Anonyymi

        Ihana paikka olisi ilman multiraiskauksia, tyttöjen ja naisten vainoamista, toisuskoisten vainoamista, kaiken erilaisuuden vainoamista: lähtekää täältä islamistit ! Menkää jo. Jossakin vaiheessa teidät pannaan lähtemään jos ette itse tajua perääntyä siististi sivistysvaltioista.


    • Anonyymi

      tervemenoa Lähi-Itäkeskukseen
      Tai puhokseen
      entä suomen Malmö -Malmi
      Kontula - suomen kongo
      Entä Myllypuro

    • Anonyymi

      millainen paikka suomi olisi ilman aku ankkaan

      • Anonyymi

        kysy Heinäluomalta, siinä varsinainen ankka, tai ainakin akka.


    • Anonyymi

      Olisi mahtava mesta ilman islamisteja.

    • Anonyymi

      Seide sano rkp

    • Anonyymi

      uli uli persu uli

      • Anonyymi

        lisko onko tukka hyvin 🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        No joko leukaluu on luutunut kuntoon?


    • Anonyymi

      Mahtava paikka. 1500 luvulla maurit ajettiin pois euroopasta. Varmaankin syystä.

      • Anonyymi

        mauri vielä veti hullun myllyillä rahat taskuunsa 😠


    • Anonyymi

      Persujen suosio johtui Tony Halmeesta ja sen jälkeen Jusi Halla-ahosta, myös Riikka Purra on samoilla linjoilla…
      Simo Toinia ei kiinostanut kuin ulkoministerin hillotolppa!
      Siksi hajoitti persut ja jatkoi Pipilän hallituksessa, islamisaation tukemista!
      Nykyiset persut lopettaisivat kehitysmaamuslimeiden haittamaahanmuuton välittömäsi!

    • Anonyymi

      Mitään sanomattomat paskaset jälet vain jättävät oloistaan

    • Anonyymi

      Kehitysmaamuslimi MAANMUUTTAJISTA pitää päästä eroon!

    • Anonyymi

      Pääasia että islamisaatio jatkuu suomessa.

      • Anonyymi

        Ja hyvin pian ei ole mitään Suomea, eikä itse asiassa koko Eurooppaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hyvin pian ei ole mitään Suomea, eikä itse asiassa koko Eurooppaa.

        Kyllä siinä mahtaa vihervassari olla ihmeissään, kun kaapu pääle solahtaa ja huivi päähän vilahtaa? Kyllä siinä mahtaa vihervassari olla ihmeissään kun homma piestään ja tapetaan. Kyllä siinä mahtaa vihervassari olla ihmeissään kun sananvapaus ja demokratia katoaa?


    • Anonyymi

      Itehän ootte kotipesänne paskoneet , syyllinen löytyy peilistä .

      • Anonyymi

        näin sanon hurreille kun saapuvat suomeen pakolaisina 🤣


    • Anonyymi

      Suomen sosialiturvalla eläjät saisivat 2500 € kk liksaa . Jos lähi-idän ihmeitä ei olisi elätettävänä

    • Anonyymi

      nietzsche sanoi että saksalle olisi ollut parempi näin 🤔 mutta se olikin papin poika 🤣

    • Anonyymi

      Ilman Islamia Suomi olisi edelleen kehitysmaa. Kouluissa ei opeteltaisi algebraa eikä mitään muutakaan, mitä rasisti ei tyhmyyttään oppinut, vaikka opetettiin ja jonka tyhmyytensä takia rasistista tuli köyhä ja katkera.

      • Anonyymi

        Kun katsoo täällä pääkaupunkiseudulla tuota algebran määrää ja niiden edesottamuksia, niin kyllä olisi paljon turvallisempaa ilman algebraa. Algebra kennelin elättäminenenkin erittäin kallista puuhaa, kun ne lisääntyvätkin kuin kanit…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun katsoo täällä pääkaupunkiseudulla tuota algebran määrää ja niiden edesottamuksia, niin kyllä olisi paljon turvallisempaa ilman algebraa. Algebra kennelin elättäminenenkin erittäin kallista puuhaa, kun ne lisääntyvätkin kuin kanit…

        Ja millainen laatu... huh huh.. Ei se määrä vaan LAATU on tärkeintä !


      • Anonyymi

        Ei islamistit kehittäneet algebraa ja tiedät asian laidan hyvin? Se oli kehitetty jo kauan aikaa ennen islamisteja. Silloin kun islamistit muhametin johdolla astuivat kuvioihin, arabimaailman kehitys tyrehtyi ja tuonkin tiedät varsin hyvin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun katsoo täällä pääkaupunkiseudulla tuota algebran määrää ja niiden edesottamuksia, niin kyllä olisi paljon turvallisempaa ilman algebraa. Algebra kennelin elättäminenenkin erittäin kallista puuhaa, kun ne lisääntyvätkin kuin kanit…

        En olettanutkaa, että rasisti tai persu edes tajuaisi, mikä on algebra.

        Ilman muslimeja rasisti eläisi edelleen myöhäiskivikautta, ilman mitään nykyaikaisia keksintöjä, kuten internettiä, jota kautta rasisti pääsee esittelemään tietämättömyyttään ja synnynnäistä tyhmyyttään, vaikka varmaankin itse kuvittelee tekevänsä jotain muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei islamistit kehittäneet algebraa ja tiedät asian laidan hyvin? Se oli kehitetty jo kauan aikaa ennen islamisteja. Silloin kun islamistit muhametin johdolla astuivat kuvioihin, arabimaailman kehitys tyrehtyi ja tuonkin tiedät varsin hyvin?

        Persuilu ja rasismi tukahduttavat aina kehityksen, kaikissa kulttuureissa. Islamismi on äärikonservatiivista uskonnollisuutta, aivan kuten hellaripersuilukin.


    • Anonyymi

      Suomi olisi liian hyvä paikka elää ilman kehitysmaamuslimeita, siksi se pitää pilata islamilla ja tulevilla suurmoskeijoilla.

      • Anonyymi

        Haittamaahanmuutto eli pääosin islamistit on saatava ulos koko Euroopasta. Kuten Trumppikin sen totesi Ursula von der Leyenille, jos ette puutu maahanmuuttoon, Eurooppa menetetään.


    • Anonyymi

      Ei pärevalon ja kaskinauriiden aikaan asti tarvitsisi kelloja kääntää...riittäisi ettei juna Moskovasta saapuisi 1990...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Seuraavan kerran Suomessa herättiin itärajan vuotamiseen loppuvuodesta 2015, kun kolmansien maiden kansalaisia alkoi tulla yllättäen maahan polkupyörillä ja romuautoilla Sallan ja Raja-Joosepin rajanylityspaikkojen kautta. Tuolloin tunnettiin jo käsite hybridivaikuttaminen. Venäjää uskallettiin syyttää julkisuudessa suoraan siitä, että viisumittomien tulijoiden annettiin tulla Suomeen Kremlin ylimmän johdon siunauksella.

      Entä oliko somaleiden päästäminen Suomeen vuosina 1990–91 KGB:n suunnittelema operaatio? Vai keksittiinkö tulevaisuuden vaikutusmekanismi eli ”siirtolaisase” sattumalta kaiken kaaoksen keskellä?

    • Anonyymi

      onhan meillä kristinusko 🤣siitä tämä suvakismi on lähtöisin

      • Anonyymi

        Kyllä, kristinusko on ainoa uskonto, joka edes yrittää rakastaa kaikkia. Toisinaan se onnistuu, toisinaan ei.

        Minä en rasisteja rakasta, enkä persuja!


    • Paha sanoo..mut yleisesti maailma olisi luultavasti parempi ilman uskontohölmöilyjä.. ..luojan kiitos ovat kuolemassa pois, mutta valitettavasti tuskin mun aikana.. ..esim. viikinkijumaluudetkin esimerkki..idarit oikeasti uskoivat niihin..vieläkin ne tiedetään, mutta ei niihin oikeasti uskota..sama tapahtuu kaikille hihhuleille.. ..totuus on tarua ihmeellisempi eli tiede tappaa typeryydet…

    • Anonyymi

      Gubtarin uusin.

    • Anonyymi

      mma ja punttisalin kuolaajat katoaisi?

    • Anonyymi

      Jos ei ole ihan pentu, niin muistaa varmaankin 1980-luvun, jolloin oli aivan kauheaa, kun ei näitä osaajia, ja rikastajia ollut ollenkaan, hyi!

    • Anonyymi

      Muslimit ovat hirveä taloudellinen rasite. Muslimit ovat väärässä paikassa, pilaavat asuinalueet, ovat ympäristö saastetta

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      173
      1676
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      969
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      85
      809
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      190
      450
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe