Onko kaikki kylän narkit hoidossa vai mihin on hävinneet katukuvasta? Vai eikö raukat uskalla liikkua päiväs aikaan??
Kylän NISTIT paenneet
58
1109
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa tässä on ihmetelty. Mihin on puistokemistit hävinny.
- Anonyymi
Jos ne on hakemassa peukkua helsingistä
- Anonyymi
...tai ovat jo heittäneet henkensä, oli vauhti sen mukaista.
Odottakaahan, kun luontoäiti ei jaksa syöttää ulkotiloissa, tukee pimeyden ydin, eiköhän rotat tule ulos koloistaan.
Onneksi saavat pidätettyä noita kauppiaita, vaikeaa näyttää olevan, nuo örkit kuljettaa niitä mitä ihmeellisimmillä konsteilla, ongelma näyttää räjähtäneen.
Lääke:) lopettakaa paapominen, ei kuulu mihinkään hoito- ohjelmaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...tai ovat jo heittäneet henkensä, oli vauhti sen mukaista.
Odottakaahan, kun luontoäiti ei jaksa syöttää ulkotiloissa, tukee pimeyden ydin, eiköhän rotat tule ulos koloistaan.
Onneksi saavat pidätettyä noita kauppiaita, vaikeaa näyttää olevan, nuo örkit kuljettaa niitä mitä ihmeellisimmillä konsteilla, ongelma näyttää räjähtäneen.
Lääke:) lopettakaa paapominen, ei kuulu mihinkään hoito- ohjelmaan.Korjaus; tulee pimeydenydin....
- Anonyymi
Keräävät voimia taisteluun pahan voimia"peruSS"vastaan🌈💦💦💦😇🙏
- Anonyymi
Diileri näyttää tietävän ruokittaviensa tilanteen.
Emoji kuriirina, eiköhän seuraavassa läjähdyspaikassa ole aivotuotannossa jo isoja ongelmia.
Keitä ovat muut diilaavat, eikö se ole poliisien asia tutkia.
Onko oletettavasti, ehkä kyselyä, tai jotain muuta???
Kiertävätkö joka kunnassa asumassa ilmaiseksi, jossain on jotain outoa touhua.
Ohjaako joku iso huumeraha taustalla, onko toiminta jo noin löperöä, ettei poliisit pysy mukana.
Sossunraha pitää lopettaa näiltä, ovat arvaamatonta porukkaa, nimeä vaihtavia hyypiöitä. - Anonyymi
Emojikuriiri herännyt, pyörii pallosalamana keitaassa.
- Anonyymi
Tulee vielä aika jolloin nuo teidän kovin paljon väheksymänne henkilöt selviytyy mutta monikaan teistä "puhtaista pulmusista" ei.
- Anonyymi
Ote eräästä tositarinasta "Nimimerkki: Kovia kokenut
-Kun kesä alkoi pikkuhiljaa tulemaan rupesin itsekkin kokeilemaan erilaisia lääkkeitä ja kannabista, sekä pyörin samoissa piireissä siskoni kanssa. Olin menettänyt omat kaverini joten tunsin olevani turvassa ’yhteisössä’ joka oli kyllä kaikkea muuta kun turvallinen. vaikka aina olin itselleni sanonut mielessäni että mä tiedän mitä se tekee, koska oon nähnyt niin läheltä, niin en koikeilis ees koskaanmitään aineita, mut mulla vaan kai flippas päässä, koska kaikki lääkkeet ja muut aineet oli mun tilanteessa kuitenkin aina niin helposti saatavilla siskoni takia. Alkoholia on tullut aijemmin käytettyä ja sitä olen vetänyt lähiaikoina paljon, mutta lopetin ryyppyputkeni viimeviikolla."https://paihdelinkki.fi/tarina/narkkarin-sisko/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ote eräästä tositarinasta "Nimimerkki: Kovia kokenut
-Kun kesä alkoi pikkuhiljaa tulemaan rupesin itsekkin kokeilemaan erilaisia lääkkeitä ja kannabista, sekä pyörin samoissa piireissä siskoni kanssa. Olin menettänyt omat kaverini joten tunsin olevani turvassa ’yhteisössä’ joka oli kyllä kaikkea muuta kun turvallinen. vaikka aina olin itselleni sanonut mielessäni että mä tiedän mitä se tekee, koska oon nähnyt niin läheltä, niin en koikeilis ees koskaanmitään aineita, mut mulla vaan kai flippas päässä, koska kaikki lääkkeet ja muut aineet oli mun tilanteessa kuitenkin aina niin helposti saatavilla siskoni takia. Alkoholia on tullut aijemmin käytettyä ja sitä olen vetänyt lähiaikoina paljon, mutta lopetin ryyppyputkeni viimeviikolla."https://paihdelinkki.fi/tarina/narkkarin-sisko/Hyvä vitsi.
- Anonyymi
Näin puhuu diilereiden kuningas, rapisuttaa häkkikaltereitaan, hinkkaa peukun ylijäämiä varpaitten välistään.
Soitto ei soi, ei laulu lurita, mikä kurkussa kaihertanee, panopoika orpona baanalla painaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin puhuu diilereiden kuningas, rapisuttaa häkkikaltereitaan, hinkkaa peukun ylijäämiä varpaitten välistään.
Soitto ei soi, ei laulu lurita, mikä kurkussa kaihertanee, panopoika orpona baanalla painaa.Menit kyllä todella syvälle metsään tolla väitöksellä. Ensinnäkään en käytä mitään. Toisekseen en ole kenenkään pano. Enkä mies.
Rakkautta sullekin 😘
- Anonyymi
Lähtivät Kiuruvedelle pakoon.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Vasemmiston valtuutettu tais tehdä huolialoitteen huumeiden /päihteiden lisääntyneestä käyttäjäkunnasta.
Vuosia jatkunut diilaaminen on ilmeisesti saanut jatkajia, sillä entiset pääpilleristit vaihtavat kuntaa, ja ohjaavat sieltä käsin paikallista levitystä.
Tämä on niin tympeää , ikävä ilmiö kalliine seurauksineen, ja kaupungin ylin johto sekä henkilöstö ynnä kuntalaisten edustajat , valtuutetut, rummuttavat hyvinvointitaloa kuin sillä tulisi kaiken pahoinvoinnin ja ajelehtimisen kurjuuteen stoppi...
Ote eräästä tarinasta ;
"Nimimerkki: Kovia kokenut
Olen 14 vuotias tyttö. Minulla on sisko joka on 21 vuotias ja hän on sekakäyttäjä. Kaikki alkoi kun siskoni oli yläasteella ja aloitti tupakan polttamisen sekä vähitellen alkoi karkailemaan kotoa juomaan kavereidensa kanssa. Myös kannabis oli kuvioissa mukana. Olin itse niihin aikoihin vielä todella pieni lapsi enkä ymmärtänyt kaikkia tapahtumia, mutta muistan kuinka pelkäsin niin paljon. Itkin itseni uneen, kun kuuntelin vanhempieni ja siskoni riitelyä iltaisin.----
Kun kesä alkoi pikkuhiljaa tulemaan rupesin itsekkin kokeilemaan erilaisia lääkkeitä ja kannabista, sekä pyörin samoissa piireissä siskoni kanssa. Olin menettänyt omat kaverini joten tunsin olevani turvassa ’yhteisössä’ joka oli kyllä kaikkea muuta kun turvallinen. vaikka aina olin itselleni sanonut mielessäni että mä tiedän mitä se tekee, koska oon nähnyt niin läheltä, niin en koikeilis ees koskaanmitään aineita, mut mulla vaan kai flippas päässä, koska kaikki lääkkeet ja muut aineet oli mun tilanteessa kuitenkin aina niin helposti saatavilla siskoni takia. Alkoholia on tullut aijemmin käytettyä ja sitä olen vetänyt lähiaikoina paljon, mutta lopetin ryyppyputkeni viimeviikolla"" - Anonyymi
Stop, yksi nähty, joten....
- Anonyymi
Olen kuullut että saivat pumppuvoimalalta töitä ja ovat siellä
- Anonyymi
Töihin nuo on näyttäny menneen , toisin ku täällä kirjottelijat
- Anonyymi
Eivät kykene töihin, älä satuile.
- Anonyymi
Ei taida ihan pitää paikkaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida ihan pitää paikkaansa.
Taatusti epäluotettavia hörhöjä.
- Anonyymi
Voi reppana, on sinullakin näkemys.
Oikeuslaitos, lainsäädäntö ei pysy nykyajan piripäiden aiheuttamien ongelmien mukana.
Päiden paijaus on mennyt liiallisuuksiin ja hörhöilijät saa tehdä mitä hyvänsä.
Maksajia oikeus ei edes yritä saada oikeusteitse toimimaan, suojelevatko omiaan, heitähän ei koskaan kohtaa nämä ongelmat, mitä tavan rahvas kohtaa.
Laki ei toimi tasa-arvoisesti, vain rikkaat hyötyy köyhiä kohtaavista hävityksistä.
Näin peli pyörii.
Lakiuudistus suojaamaan myös tavallista kansalaista, tuhontekijät vastuuseen ja linnaan, siellä pakote tuottavaan työntekoon, jolla tuhoja lyhennetään kärsineille, korkojen kanssa.
Tämä on Arkadianmäen tyhjäntoimittajien työsarkaan kuuluvaa, siitä heille maksetaan, ei pyssynpaukuttelusta.
Alkaa kansalaisten hampaita kiristelemään. - AnonyymiUUSI
Suurin vitsi, sekopäitä kaikki nuo, joita joutunut näkemään, missä tarinassa ja teossa kutakin.
- Anonyymi
Keräävät mustikoita
- Anonyymi
Tai varastelevat toisten täysiä.
- Anonyymi
hyvä rillankivi nykyisestä asuntopolitiikasta nyt on siellä osaamisen meininki vihdoin
- Anonyymi
Toivottavasti.
Rymy-eetut ja kaisat voi asustaa männynjuurella, siellä taivas yllä ja pahan olonsa, päänsä, jysäyttää mäntyyn.
- Anonyymi
Hoidossa on hyvä käydä välillä.
- Anonyymi
Poliisiauto, nähty tyhjillään olevan Rillatalon kupeella. Ohoh.
Ovatko asuttaneet ja telmineet peukkujensa parissa, ihme olisi, jos vielä hengissä. Hiljaa hyvä tulee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisiauto, nähty tyhjillään olevan Rillatalon kupeella. Ohoh.
Ovatko asuttaneet ja telmineet peukkujensa parissa, ihme olisi, jos vielä hengissä. Hiljaa hyvä tulee.Ketä majailee?
- Anonyymi
Ennemmin Nisti naapurina kuin mielevikainen peruSS jäsen🌈💦💦💦
- Anonyymi
Stop, stop diileri, ei noin lujaa.
- Anonyymi
Lienevät niin huonossa hapessa ettei jalat kanna keskustaan. Tai mitäpä tuota jalkoja rasittamaan kun näyttää tuo kotitoimitus pelaavan skootterilla. Etelän meininkiä. Tekstaritilaus ja Wolt kuski hoitaa homman ovelle. Huomiota herättävää kun yksi tunnettu hemmo ostaa kaupasta isoja määriä niitä pienenpieniä minigrip pusseja pakkailuun.
- Anonyymi
PeruSS vetelyksille marjojen pakastaminenkin outoa puuhaa?🌈💦💦💦
- Anonyymi
Nähty, todettu, niitä pyörii skootteriukon lisäksi se vaalea paku, rannanraitilta sekä "tossontosso" kauppa käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PeruSS vetelyksille marjojen pakastaminenkin outoa puuhaa?🌈💦💦💦
Ai, minigrip pussiinko pakastavat.
Seko, seko jo parhaimmillaan. - Anonyymi
Hupsista keikkaa, rantojen raita ikävissään keikkaa heittää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai, minigrip pussiinko pakastavat.
Seko, seko jo parhaimmillaan.Taidat itse olla hölmö, tuo emojipelle pahimmasta päästä.
- Anonyymi
Op.n penkillä istui viikolla rivi kelan ja sossun kustantamia juoppoja.
- Anonyymi
Totta op:ssa oli peruSS kokous menossa🌈💦💦💦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko reppana muuta ajatellakaan kuin Persuja?? Sanotaan ,että rakkaudesta se hevonenkin potkii.Olet kiinnostunut selvästi Persuista,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takku puolustaa myyntiorganisaatiotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piripäät velloo usein apteekin ja K-kaupan kupeessa.
Nähty sata varmasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piripäät velloo usein apteekin ja K-kaupan kupeessa.
Nähty sata varmasti.On niitä jo siitä hieman pitemmällä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niitä jo siitä hieman pitemmällä...
Osuuspankin penkillekin jo matkaa.
- Anonyymi
Muistaako kukaan paloauto varkautta? Se oli hurjaa aikaa se
- Anonyymi
Kuka varasti sairaalasta lääkkeitä?
- Anonyymi
nisteillo omat ristinsä
- Anonyymi
Niin on kuten kaikilla.
Kumpa ihmiset tietäisi kuinka ihania, välittäviä
ja luotettaviakin näistä löytyy.
En tosin tunne yhtäkään teidän paikkakunnalta, mutta muualta kyllä. Ikävää etten tunne sieltä. 💔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on kuten kaikilla.
En tosin tunne yhtäkään teidän paikkakunnalta, mutta muualta kyllä. Ikävää etten tunne sieltä. 💔Naurua pimeässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on kuten kaikilla.
En tosin tunne yhtäkään teidän paikkakunnalta, mutta muualta kyllä. Ikävää etten tunne sieltä. 💔Satuhumppa alkaa, sanaseppoilulla jatkaa, voi luoja näitä piripäiden paapojia, samaa seurakuntaa, huppu päässä, kanervat kainalossa, syksy saapuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on kuten kaikilla.
En tosin tunne yhtäkään teidän paikkakunnalta, mutta muualta kyllä. Ikävää etten tunne sieltä. 💔Valehtelee kuin sika pienenä, ovat ammattilaisia klubissa, joissa paras piripää palkitaan, hölösuu suurimmillaan.
- AnonyymiUUSI
Ovatko kaikki peruSS puolueessa nistejä??vai vain pelkästään Alkoholisteja?🌈💦💦💦
- AnonyymiUUSI
Persut eivät ole sentään lipsauttaneet autoaan ojaan suoralla tiellä.
- AnonyymiUUSI
Kepuemoji on itse alkoholisti.Aina kun kommentoit täällä niin olet humalassaEi kukaan täysjärkinen selvinpäin kirjoittele tuommoista sontaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persut eivät ole sentään lipsauttaneet autoaan ojaan suoralla tiellä.
Onko se ABN- suora, ihme paikka, taatusti hörhöt asialla, vetävät Peuransuoraa niin, että musta kumi kiiltää...siitä 27 - tielle, homma luistanut Uralille kirkkaasti.
- AnonyymiUUSI
Väyrysen poika ajeloo pillurallia isäsä mersulla.
- AnonyymiUUSI
...ovatko ne nykyjälkijätöt kaikki näitä hörhöjä...?
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991