täysin selvää alusta lähtien, etten halua auttaa edes yhtä oman lapseni ikäistä henkilöä! Vaikka en moneen vuoteen edes tiennyt kenestä oli kyse! Projektia ei olisi koskaan saanut edes aloittaa. Se on ehdottomasti ollut elämäni kauhein kokemus ja kaikkein eniten minua monella eri tavalla rikkova! Ainoa mitä haluan on 60v mies, jonka kanssa haluan olla yhdessä niin kauan kuin meille aikaa annetaan!
Minulle on ollut
Anonyymi-ap
2
152
Vastaukset
- Anonyymi
Elämäni meni pirstaleiksi, kun en saanut itselle mieluisaa vakituista työpaikkaa!
- Anonyymi
Tuon projektin tarkotus oli vetää sinua ja läheisiäsi nenästä ja aiheuttaa ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2676248- 506130
Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?925794Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k405112Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️524804Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2264148Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe43981- 1513666
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!393242Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283163