Oot mun koko maailma

Anonyymi-ap

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️
Ikävöin sua🥹

78

1015

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muistakaa naiset aina että sille miehelle on monikin nainen ihan tarpeeksi täydellinen… Eli kyllä olet ainoa osapuoli suhteessa joka noin kokee.
      T:kohtalotoveri

• Anonyymi

Tässä totuus

• Anonyymi

Harhailu (tunne) näissä aina omassa kurjuudessaan (halua muutokselle) eläville on mahdoton paikka ulospääsylle tilanteesta? Miehen epäily milloin mistäkin syystä ei muuta tilannetta muuksi? Ihanne olisi aina, että lähtökohdat yhdessä ololle tuntuisi luontevalta. Toisen tuntisi paremmin ja siten olisi luotettavampi ihmisenä (täydellinen itselle). Näin voi kokea myös vanhemmalla iällä m55+.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä totuus

Totuus kenestä ei minusta ainakaan en ole kohdannu sillai täydellistä kokonaisuutta naisella ei tarvi vaatia kun ehdotonta rehellisyyttä ni kaatu jo siinä terveitsetunto tuntus olevan monen kohdalla vai päiväuni noista kun lähtee liikkeelle ni vaihtoehtoja ei jää edes jäljelle ja monelle naiselle ihan sama miesten kanssa siksi eivät kai muilta miehiltä ehdotonta rehellisyyttä edes vaadi naiset ja yllättävän harvalla miehelläkään on terve itsetunto mä olen taas ai sanon jot mul on terve itsetunto siksi kun multa ei ole äiti sitä kotona vieny tämä siksi taas että mä en välittäny isästäni tai tämän mielipiteistä juurikaan ainoa asia mistä nosta isälleni hattua on että vaikka koin ettei isäni välittäny musta kuin silloin kun musta oli jotain hyötyä tälle ni isäni ylisuojeli minua ja siskoani minulta kielsi lähes kaiken minkä koki itse olevan hengenvaarallista minulle

• Anonyymi

Miesten perässä ei kannata lähteä juoksemaan. Sillä tavalla et tavoita onnellisuutta elämässäsi.

• Anonyymi

Onko ne panojutut jotain onnellisuutta, hetken juttuja.

• Anonyymi

Samaa sanoisin sulle näiden palstaäijän itsekehujen suhteen, että sillä et onnea rajoita ja saa ulistua itsetuntoasi paremmaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En puhunut mistään panojutuista. Nainen alentaa itsensä miehen silmissä, jos juoksee perässä. Oma arvonsa pitää tuntea.

• Anonyymi

Ei todellakaan

• Anonyymi

Sama pätee naisiinkin mä taas tein itseni löytämisestä ainakin vahingossa riittävän hankalaa ni mun ei moisilla asioilla tarvi päätäni edes vaivata toinen on ehdottomuuteni mikä taas johtuu siitä että mä tiedän mitä en elämääni halua tai mitä en elämässäni enää tähän ikään jaksa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hetken helpotus paineen poistoa useimmille saman lopputuloksen saa käteenvetämällä pienemmällä päänsäryllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En puhunut mistään panojutuista. Nainen alentaa itsensä miehen silmissä, jos juoksee perässä. Oma arvonsa pitää tuntea.

Mitä hyötyä on oman arvon tunnusta jos ei siltikään osaa itseään arvostaa sellaisena kuin on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sinä olitkin tämä naisia kohtaan katkeruutta tunteva aloittajaäijä itse agitoimasaa näitä vähän hitaan oloisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hetken helpotus paineen poistoa useimmille saman lopputuloksen saa käteenvetämällä pienemmällä päänsäryllä

Onko tämä naisena esiintyminen läpinäkyvään katkeralla tavalla sinulle vähän kuin tämä hydrauliikka, aloittajaäijä? T naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hyötyä on oman arvon tunnusta jos ei siltikään osaa itseään arvostaa sellaisena kuin on

Siitäkö sinä turvenuija tykkäisit? Eikö itsetunto riitä kelaamaan edes ajatuksen tasolla jos et ruoki näitä luuloja pienessä päässäsi? T naiselta niinikään

• Anonyymi

Olet aina siellä ❤️

• Anonyymi

Tuskimpa aina jossain vaiheessa si elämä sin monttuu päättyy kuitenkin

• Anonyymi

Säkin oot mun koko maailma nainen🪽✨🙏💫🔥🪐❤️

• Anonyymi

Ihanista ihanin 👩🍒🥰🥰🥰🥰🍆💦💦

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanista ihanin 👩🍒🥰🥰🥰🥰🍆💦💦

❤️

• Anonyymi

Voi rakas niin sinäkin minulle. Elämä ilman sinua on hukkaanheitettyä. Oot minulle kaikki kaikessa..🤍🪽🔥❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas niin sinäkin minulle. Elämä ilman sinua on hukkaanheitettyä. Oot minulle kaikki kaikessa..🤍🪽🔥❤️

Ei koskaan enää jätetä toisiamme, kun taas kohtaamme✨🪐🙏🪽💫🔥❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei koskaan enää jätetä toisiamme, kun taas kohtaamme✨🪐🙏🪽💫🔥❤️

Niin ei enään koskaan jätetä.. olemme erottamattomat nyt aina ja ikuisesti 🤍🪽🔥❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ei enään koskaan jätetä.. olemme erottamattomat nyt aina ja ikuisesti 🤍🪽🔥❤️

💫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirsi voi painua muualle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirsi voi painua muualle

Kirsiliini asustelee palstasedän välilehdellä 👩🍒🍒🍒🍒🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirsiliini asustelee palstasedän välilehdellä 👩🍒🍒🍒🍒🥰

👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämä on vasta si hukkaan heitettyä jos ei elämänsä aikana mitään opi ja ei osaa oppimaansa siirtää vähintään lapsilleen ettei heidän tarvitse tehdä samoja virheitä kuin vanhempansa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämä on vasta si hukkaan heitettyä jos ei elämänsä aikana mitään opi ja ei osaa oppimaansa siirtää vähintään lapsilleen ettei heidän tarvitse tehdä samoja virheitä kuin vanhempansa

Älä sotke kieroudella tänne ihmistä joka ei kuulu sun elämään mitenkään,siis teidän elämään,olette kiusaajia,kyllä voitte pitää toisenne!

• Anonyymi

Hieno viesti jollekin, mutta harmi, kun täällä ei saavuta oikeaa kohdetta.

• Anonyymi

Ei voi tietää

• Anonyymi

Ei voi tietää

• Anonyymi

Taidat olla koukussa näihin palstaäijän äiteliin itsekehuihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi tietää

No, kuvittelukin tekee joskus hyvää. Ei se ole keneltäkään pois. Jos haluaa selvittää asioita, niin se täytyy tehdä oikeassa elämässä. Voimia!

• Anonyymi

Joku saattaa saavuttaa ja joku ei eipä noita voi mistään varmuudella tietää kun ette laita riittäviä tunnisteita ettäkö joku voisi tietää keneltä viesti oikeasti on ja kenelle noi niikun jos kun kerran tätä kautta yritätte jotakuta tavoitella

• Anonyymi

Kun tänne päätyy, niin voi lähes varmuudella sanoa, että hänestä sinä et ole se täydellinen hänelle. Säästätte itseänne, mitä nopeammin sen hyväksytte. Joskus kuitenkin se hetki koittaa kun tämä on hyväksyttävä,

• Anonyymi

Ei voi tietää

• Anonyymi

Eikä tänne päädy kyllä tänne useimmat ihan hakeutuu kuka mistäkin syystä ja ihan vinkkinä jos elämässään tavoittelee täydellisyyttä ja kokee sen saavuttaneensa si on sama jo hoitaa itse itsensä ominkäsin hautaan elämässä ei ole mitään vähääkään enään tuolloin saavutettavissa minut on ainakin opetettu että si kun pääset eläkkeelle ei sun tarvi enään oppia mitään uutta

• Anonyymi

Aika sentimentaalista ja kieli poskella kirjoitettua tekstiä, oletko tämä aloittajasetä vai joku muu joka jotenkin aina pillastuu näistä emojeista? T naiselta

• Anonyymi

Kirjoitin joskus näitä, runojakin. Ne näytti jälkeenpäin aivan omituisilta, noloilta.

• Anonyymi

No ei kannata olla ja emme oikeastaan kuuntele edes niitä vähätteleviä kommentteja. Anteeksi mutta muista nämä sanat vasta kun on kulkenut läpitunkemattomassa pimeydessä tietää mitä ilo oikeasti on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei kannata olla ja emme oikeastaan kuuntele edes niitä vähätteleviä kommentteja. Anteeksi mutta muista nämä sanat vasta kun on kulkenut läpitunkemattomassa pimeydessä tietää mitä ilo oikeasti on

Pieniä lyhyitä hetkiä muun elämän seassa aivan samoin kuin onnikin

• Anonyymi

Suosittelisin sua hankkimaan elämääsi muutakin sisältöä

• Anonyymi

Minä myös suosittelisin sinulle muuta sisältöä elämään kuin tämä nolo urputus palstaäijälle vuodesta toiseen. T naiselta loserille

• Anonyymi

Minä myös suosittelisin sinulle muuta sisältöä elämään kuin tämä nolo urputus palstaäijälle vuodesta toiseen. T naiselta loserille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällaiset tyypit ovat vain jätettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on elämässäni tarpeeksi sisältöä en tarvitse sun kaltasia idiootteja väittämään mulle muuta tietääkseni mulla ainakin kaksi lasta on kenties enemmänkin äiteet eivät niistä ole mulle kasvotusten ilmottaneet syystä tai toisesta mutta varmuudella äiti yleensä aina tietää kuka on lapsensa isä eriasia on si taas kehtaako äiti ai lapselleen sanoa kuinka tämä on alkunsa saanu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpaa tarkoitat minua vai naista jonka viestiin kommenttisi liitit ja tiedätkö asian henkilökohtaisesta kokemuksesta koska olet itse samanlaista jätettä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä, eihän se ole ihmisen elämää jankuttaa jotain jankuttamalla todeksi, se on vain hulluuden ja tyhmyyden kombo ja sen rajapinta on hiuksenhieno. Katkerat ja vihan sokaisemat ihmiset ku ei älyllä loista. T naiselta

• Anonyymi

Hyvää ja kaunista huomenta ihanalle miehelle.😊🤗🤗💕

• Anonyymi

Hyvää huomenta 🥰

• Anonyymi

Kiitoksia hyvää huomenta sinullekin vaikka en tarkoittamasi ihana mies olekkaan mu ihan siltä varalta että hän ei itse huomaa tai tajua viestisi olevan hänelle jos sattuukin huomaamaan

• Anonyymi

Kiitos ja oot <3

• Anonyymi

Kuka kenelle

• Anonyymi

Huomenta ladies and playboys 🤭🤗❤️

• Anonyymi

Ladyboys

• Anonyymi

Ladyboys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ladyboys.

B boys fly girls throw your hands in the air like you just don’t care🥱

• Anonyymi

Justtt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Justtt

Hyvä että yhden kommentin löysit tästäkin palstäijän monologiketjusta mitä justitella justus antikristus mikä lie

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Justtt

Niinkuin Reiska sen lausui että "tsest doun keö".

• Anonyymi

Rakkaus on tunteista suurin. Viha toiseksi suurin. Häpeä pahin!

• Anonyymi

Viha on voimakkaampi tunne kuin rakkaus rakkaus edelleen kaunis sana jota toistelee yleensä ihmiset jotka eivät edes ymmärrä mitä se tarkoittaa

• Anonyymi

Ja häpeä miksi turhaan tuntea häpeää jos on sellainen ihminen kuin itse haluaa olla

• Anonyymi

Kiitos

• Anonyymi

Odotan sua❤️🤜🤛

• Anonyymi

❤️

• Anonyymi

Odottaminen on yleensä turhaa mutta jos ei ole olemassa parempaakaan vaihtoehtoa ni ehkä se on silloin yhdentekevää odottaako vaiko eikö mu odottamalla tuskin paljoakaan oppii mistään mitään kärsivällisyyttä korkeintaan mu sitäkin on helpompi opetella muutenkin kuin jotakuta odotellessa

• Anonyymi

Ja minä odotan sua, jos olet hän.😊❤️

• Anonyymi

Olet pick me -nainen. Epätoivo paistaa läpi. Tiesitkö että on red flag sekä miehille että naisille on lause "kukaan koskaan ei ole ollut niin ihana kuin sä".

Keskity nainen itseesi äläkä juokse kenenkään miehen perään. Asetelma pitää olla toisin päin. Onko sulla jotain haavoja jotka nostaa nuo tunteet pintaan?

• Anonyymi

Jossain kysyttiin, että mikä määrittelee naisen arvon. Kaikki naiset tuntuvat tietävän, että mitä he ansaitsevat. Naisilta kysyttäessä paljastuikin, että nainen itse määrittelee arvonsa. Miehen arvon määrittelee ympäristö. Se miten mies pystyy suojelemaan, tarjoamaan turvaa yms. Naisten mielestä heidän ei tarvitse kuin olla.

• Anonyymi

Ja miten se on red flag oletko kateellinen hänelle kun hän pystyy sitoutumaan johnkin noinkin syvästi

• Anonyymi

Nyt menee aloittajasetä oletan liiallisen innokkuuden perusteella käsitteet niin reisille ku vanhemmillaan ois saanut mennä. Pick me tarkoittaa nääs tahdotonta naista, joka heiluttaa häntää asettumalla miesten puolelle ja naisia vastaan. Hau hau ja vuh vuh. T naiselta tämä selvennys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt menee aloittajasetä oletan liiallisen innokkuuden perusteella käsitteet niin reisille ku vanhemmillaan ois saanut mennä. Pick me tarkoittaa nääs tahdotonta naista, joka heiluttaa häntää asettumalla miesten puolelle ja naisia vastaan. Hau hau ja vuh vuh. T naiselta tämä selvennys

Erityisesti alt right puolella ja syrjäkylillä tai Lapissa, Pohjanmaalla ja niin edelleen esiintyy ko häviäjiä jotka kerjää hyväksyntää asettumalla nääs toisia naisia vastaan, pthyi likka /tamma. Lisäys edelliseen. Kiitos sulle palstasetä tilaisuudesta avata tätä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erityisesti alt right puolella ja syrjäkylillä tai Lapissa, Pohjanmaalla ja niin edelleen esiintyy ko häviäjiä jotka kerjää hyväksyntää asettumalla nääs toisia naisia vastaan, pthyi likka /tamma. Lisäys edelliseen. Kiitos sulle palstasetä tilaisuudesta avata tätä

Vaan on näitä havaittu myös mukafeministisissä vassari/punkkari/tmVV piireissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstasedän sosiaalinen älykkyys on mitä on.. Vimmattu halu sillä on haluta esittää naiset juurikin epätoivoisina, eli itsensä kaltaisina feminiinisessä muodossa.

Ja ei setä, kukaan nada no one is gonna pick you boiiiii

• Anonyymi
    • Anonyymi

Et kuitenkaan niin paljoa että viestin laittaisit. En luota suhun aloittaja kaipaat muka valtavasti muttet ole silti valmis laittamaan itseäsi likoon rakkauden eteen. Onko kaipuusi siis aitoa hmm.. 🤔

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      23
      1850
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      53
      1691
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      30
      1423
    4. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      69
      1103
    5. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      50
      1022
    6. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      53
      880
    7. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      861
    8. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      23
      860
    9. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      175
      832
    10. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      21
      760
    Aihe