Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️
Ikävöin sua🥹
Oot mun koko maailma
26
305
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Muistakaa naiset aina että sille miehelle on monikin nainen ihan tarpeeksi täydellinen… Eli kyllä olet ainoa osapuoli suhteessa joka noin kokee.
T:kohtalotoveri- AnonyymiUUSI
Tässä totuus
- AnonyymiUUSI
Miesten perässä ei kannata lähteä juoksemaan. Sillä tavalla et tavoita onnellisuutta elämässäsi.
- AnonyymiUUSI
Onko ne panojutut jotain onnellisuutta, hetken juttuja.
- AnonyymiUUSI
Olet aina siellä ❤️
- AnonyymiUUSI
Säkin oot mun koko maailma nainen🪽✨🙏💫🔥🪐❤️
- AnonyymiUUSI
Ihanista ihanin 👩🍒🥰🥰🥰🥰🍆💦💦
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihanista ihanin 👩🍒🥰🥰🥰🥰🍆💦💦
❤️
- AnonyymiUUSI
Voi rakas niin sinäkin minulle. Elämä ilman sinua on hukkaanheitettyä. Oot minulle kaikki kaikessa..🤍🪽🔥❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi rakas niin sinäkin minulle. Elämä ilman sinua on hukkaanheitettyä. Oot minulle kaikki kaikessa..🤍🪽🔥❤️
Ei koskaan enää jätetä toisiamme, kun taas kohtaamme✨🪐🙏🪽💫🔥❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei koskaan enää jätetä toisiamme, kun taas kohtaamme✨🪐🙏🪽💫🔥❤️
Niin ei enään koskaan jätetä.. olemme erottamattomat nyt aina ja ikuisesti 🤍🪽🔥❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei enään koskaan jätetä.. olemme erottamattomat nyt aina ja ikuisesti 🤍🪽🔥❤️
💫
- AnonyymiUUSI
Hieno viesti jollekin, mutta harmi, kun täällä ei saavuta oikeaa kohdetta.
- AnonyymiUUSI
Ei voi tietää
- AnonyymiUUSI
Ei voi tietää
- AnonyymiUUSI
Kun tänne päätyy, niin voi lähes varmuudella sanoa, että hänestä sinä et ole se täydellinen hänelle. Säästätte itseänne, mitä nopeammin sen hyväksytte. Joskus kuitenkin se hetki koittaa kun tämä on hyväksyttävä,
- AnonyymiUUSI
Ei voi tietää
- AnonyymiUUSI
Kirjoitin joskus näitä, runojakin. Ne näytti jälkeenpäin aivan omituisilta, noloilta.
- AnonyymiUUSI
No ei kannata olla ja emme oikeastaan kuuntele edes niitä vähätteleviä kommentteja. Anteeksi mutta muista nämä sanat vasta kun on kulkenut läpitunkemattomassa pimeydessä tietää mitä ilo oikeasti on
- AnonyymiUUSI
Suosittelisin sua hankkimaan elämääsi muutakin sisältöä
- AnonyymiUUSI
Hyvää ja kaunista huomenta ihanalle miehelle.😊🤗🤗💕
- AnonyymiUUSI
Hyvää huomenta 🥰
- AnonyymiUUSI
Kiitos ja oot <3
- AnonyymiUUSI
Huomenta ladies and playboys 🤭🤗❤️
- AnonyymiUUSI
Ladyboys
- AnonyymiUUSI
Ladyboys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815