Miksi Ellen ja Janne?

katsoja

Eikö tästä maasta löydy muita naisjuontajia kuin Ellen Jokikunnas? Sama nainen joka paikassa.

Idolsiin Ellen sopi loistavasti, mutta ei Tangomarkkinoille. Jossain haastattelussa hän myönsi itsekin, ettei ymmärrä tangomusiikista tuon taivaallista ja sen valitettavasti huomasi myös juonnoissa. Eikö tosiaan olisi löytynyt juontajaksi asiasta kiinnostunutta naista?

Onhan Ellenillä joskus tilannetajua ja esim. Tommi Soidinmäen haastattelu oli hauska, mutta kokonaisuus meni silti miinukselle.

Ja Janne Porkka sitten.... Oikein säälitti miehen puolesta, kun yritti lämmittää yleisöä jutuillaan. Ehkä olisi aika laittaa Jannekin vaihtoon....

Ja mielellään valita sellaiset juontajat, joilla keskenäänkin kemiat toimii. Nyt nämä kaksi olivat kuin eri planeetoilta.

Vaikka laulajat ovatkin pääasia ohjelmassa, niin kyllä juontajatkin vaikuttavat paljon. Ja mistä lähtien Tangomarkkinat ovat olleet noin keskeneräiseksi jääneen oloiset?? Eikö juontoja oltu valmisteltu kunnolla vai miksi juttuja paikkailtiin vähän väliä omilla töksäytyksillä?

Tällainen mielipide minulla, muita?

9

797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rita

Paljolti samaa mieltä.Ellen on kyllä ihan hyvän näköinen mutta se tuskin riittää,pitäisi sujua juontohommatkin.Ja Porkka sitten,voisi kyllä jättää vitsinsä vähemmälle,ei oikein suju.Väkinäisen oloista koko touhu,haastatteluosuuksissa homma tökki todella.Itse tykkäsin viime vuonna Sillanpäästä ja Korisevasta.Olivat hauskoja ja luontevia.Mielestäni Pertti Salovaara sopisi juontajaksi ja onhan se ollutkin.

• ...niin

Kahtena vuonna ovat olleet Pertti Salovaara ja Satu Silvo.Mielestäni onnistunut juontajapari.

• valsi

Pistä TV kiinni äläkä valita,

• no joo

Kyllä teitä valittajia aina riittää ja millon mistäkin asiasta. Voi raukkoja kun mikään ei ole hyvin.

• Näppä

ja muutenkin fiksu tyyppi.Ellen ja janne pellolle,Jarille kaveriksi janina frostell tao lola O

• elli1000

minusta he ovat varsin mainio pari ja Ellen on pätevä juontaja. ei takelte ja on huumorintajuinen. Porkka on erinomainen hänkin. molemmat rulettaa!

• barsakaali

olemus Porkka asillinen

• Mun mielestä sekä Janne ,että Ellen onnistuivat juontohommissa hyvin.Heillä oli kivaa huumoria mukana ja ihan luontevan oloisia oli molemmat.

• Minä

...joten ehdotan, että seuraaville tankomarkkinoille valitaan MINUT juontajaksi. Takaan, ettei kukaan jää lämpimäxi!

References: 2 x karaokessa (43 vuoden aikana, 7 kert/vko yksinlaulua (suihkussa & saunassa).

Että näin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      105
      4899
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3262
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2999
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1747
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1510
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      111
      1368
    7. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      9
      1237
    8. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1059
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      114
      1059
    10. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1027
    Aihe