isille

äippä

meillä on 2kk ikäinen poika ja kuulin kun mieheni sanoi kaverilleen saunassa, että "ihan kun ikkunasta ulos vetelis" loukkaannuin tosi pahoin, onko teillä isit samanlaisia "sanontoja" juuri synnyttäneestä äidistä vai onko mieheni jotenkin erikoinen?! Ite hän lasta halusi ja on tosi IHANA, mutta miksi puhuu noin? Ja jos siellä on jo vähän vanhempia isiä niin meneekö se "ikkuna" ehkä joskus pienemmäks. Kyselee täälä yks äippä!

7

2300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehesi on moukka. Voimistelu ja aika auttavat.

      • äippä

        niin minäkin oon ajatellu, et ei se pelkästään mun vika oo jos sieltä tulee 4kg poitsu ja terve vielä. Mut edestään löytää (siis mies), en vielä puhu mitään miehelle mut sitten joskus kun aika on KYPSÄ!!!!!!!
        p.s. en painanut ennen raskautta kuin 49kg ja nyt oon (ruhtinaalliset 56kg) mut kai nää tästä karisee......


      • Äitien palstalle täältä nyy...
        äippä kirjoitti:

        niin minäkin oon ajatellu, et ei se pelkästään mun vika oo jos sieltä tulee 4kg poitsu ja terve vielä. Mut edestään löytää (siis mies), en vielä puhu mitään miehelle mut sitten joskus kun aika on KYPSÄ!!!!!!!
        p.s. en painanut ennen raskautta kuin 49kg ja nyt oon (ruhtinaalliset 56kg) mut kai nää tästä karisee......

        PISTE


    • Pariton isä

      »meneekö se "ikkuna" ehkä joskus pienemmäks»

      Kannattaa kokeilla geishakuulia, kyllähän siitä kerrotaan jo synnärillä. Lihaksia kannattaa treenata:)

    • Isä 31 v.

      Meillä kolme lasta ja enpä ole muutosta huomannut. Vaimoni on entistä naisellisempi synnytysten jälkeen. Emännän painokin tippui aika nopeasti normaaliksi elikkä nyt 51 kg. Tosin tuokin asia riippuu ruumiin rakenteesta.

    • ajattelematonta retostelua, että pitää pistää lisää pökköä pesään keskusteluun - sen enempää aivoja käyttämättä? Miehillä kun tämäkin tuntuu välillä olevan synnynnäinen ominaisuus.

    • ihmettelijä

      En ole tätä variaatiota kuullut, mutta kyllähän tuo hyvin kuvaa tunnetta. Olisiko pitänyt valehdella?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      324
      3416
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      213
      2842
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2514
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2035
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2029
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1716
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1672
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1578
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1296
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1231
    Aihe