meillä on 2kk ikäinen poika ja kuulin kun mieheni sanoi kaverilleen saunassa, että "ihan kun ikkunasta ulos vetelis" loukkaannuin tosi pahoin, onko teillä isit samanlaisia "sanontoja" juuri synnyttäneestä äidistä vai onko mieheni jotenkin erikoinen?! Ite hän lasta halusi ja on tosi IHANA, mutta miksi puhuu noin? Ja jos siellä on jo vähän vanhempia isiä niin meneekö se "ikkuna" ehkä joskus pienemmäks. Kyselee täälä yks äippä!
isille
7
2319
Vastaukset
Miehesi on moukka. Voimistelu ja aika auttavat.
- äippä
niin minäkin oon ajatellu, et ei se pelkästään mun vika oo jos sieltä tulee 4kg poitsu ja terve vielä. Mut edestään löytää (siis mies), en vielä puhu mitään miehelle mut sitten joskus kun aika on KYPSÄ!!!!!!!
p.s. en painanut ennen raskautta kuin 49kg ja nyt oon (ruhtinaalliset 56kg) mut kai nää tästä karisee...... - Äitien palstalle täältä nyy...
äippä kirjoitti:
niin minäkin oon ajatellu, et ei se pelkästään mun vika oo jos sieltä tulee 4kg poitsu ja terve vielä. Mut edestään löytää (siis mies), en vielä puhu mitään miehelle mut sitten joskus kun aika on KYPSÄ!!!!!!!
p.s. en painanut ennen raskautta kuin 49kg ja nyt oon (ruhtinaalliset 56kg) mut kai nää tästä karisee......PISTE
- Pariton isä
»meneekö se "ikkuna" ehkä joskus pienemmäks»
Kannattaa kokeilla geishakuulia, kyllähän siitä kerrotaan jo synnärillä. Lihaksia kannattaa treenata:) - Isä 31 v.
Meillä kolme lasta ja enpä ole muutosta huomannut. Vaimoni on entistä naisellisempi synnytysten jälkeen. Emännän painokin tippui aika nopeasti normaaliksi elikkä nyt 51 kg. Tosin tuokin asia riippuu ruumiin rakenteesta.
ajattelematonta retostelua, että pitää pistää lisää pökköä pesään keskusteluun - sen enempää aivoja käyttämättä? Miehillä kun tämäkin tuntuu välillä olevan synnynnäinen ominaisuus.
- ihmettelijä
En ole tätä variaatiota kuullut, mutta kyllähän tuo hyvin kuvaa tunnetta. Olisiko pitänyt valehdella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674034Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161526
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891474Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521316
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078