meillä on 2kk ikäinen poika ja kuulin kun mieheni sanoi kaverilleen saunassa, että "ihan kun ikkunasta ulos vetelis" loukkaannuin tosi pahoin, onko teillä isit samanlaisia "sanontoja" juuri synnyttäneestä äidistä vai onko mieheni jotenkin erikoinen?! Ite hän lasta halusi ja on tosi IHANA, mutta miksi puhuu noin? Ja jos siellä on jo vähän vanhempia isiä niin meneekö se "ikkuna" ehkä joskus pienemmäks. Kyselee täälä yks äippä!
isille
7
2338
Vastaukset
Miehesi on moukka. Voimistelu ja aika auttavat.
- äippä
niin minäkin oon ajatellu, et ei se pelkästään mun vika oo jos sieltä tulee 4kg poitsu ja terve vielä. Mut edestään löytää (siis mies), en vielä puhu mitään miehelle mut sitten joskus kun aika on KYPSÄ!!!!!!!
p.s. en painanut ennen raskautta kuin 49kg ja nyt oon (ruhtinaalliset 56kg) mut kai nää tästä karisee...... - Äitien palstalle täältä nyy...
äippä kirjoitti:
niin minäkin oon ajatellu, et ei se pelkästään mun vika oo jos sieltä tulee 4kg poitsu ja terve vielä. Mut edestään löytää (siis mies), en vielä puhu mitään miehelle mut sitten joskus kun aika on KYPSÄ!!!!!!!
p.s. en painanut ennen raskautta kuin 49kg ja nyt oon (ruhtinaalliset 56kg) mut kai nää tästä karisee......PISTE
- Pariton isä
»meneekö se "ikkuna" ehkä joskus pienemmäks»
Kannattaa kokeilla geishakuulia, kyllähän siitä kerrotaan jo synnärillä. Lihaksia kannattaa treenata:) - Isä 31 v.
Meillä kolme lasta ja enpä ole muutosta huomannut. Vaimoni on entistä naisellisempi synnytysten jälkeen. Emännän painokin tippui aika nopeasti normaaliksi elikkä nyt 51 kg. Tosin tuokin asia riippuu ruumiin rakenteesta.
ajattelematonta retostelua, että pitää pistää lisää pökköä pesään keskusteluun - sen enempää aivoja käyttämättä? Miehillä kun tämäkin tuntuu välillä olevan synnynnäinen ominaisuus.
- ihmettelijä
En ole tätä variaatiota kuullut, mutta kyllähän tuo hyvin kuvaa tunnetta. Olisiko pitänyt valehdella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi853427Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj983155SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1783096- 1612722
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562448Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla82325Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2092246Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi602227Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "142093Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön4151823