OTSIKKO
1.Serge N'Gal
2.Martin Mutumba
3.Prince Oto'o
4.Pekka Kainuu
5.Magnus Bahne
Ne oli mun kaikki melkee intterin yks T-P47:kan pelimies
Top5 Veikkaus liigan parhaat pelaajat
14
997
Vastaukset
- oiko
1. kaven
2.popovitsh
3.wiss
4.n´gal
5.jensen
6. schweheleff
7.kangaskorpi
8.adriano
9.pasoja
10.la planca..:Dehkäpä voiski olla...:D:D - veikkausliigasta on....
KuPS-fanina :
1. Seth Ablade
2. Edward Anyamkyegh
3. Serge N ` Gal
4. Adriano
5. vaikkapa Juho Mäkelä- keltaista ja mustaaaaaa....
yhdyn täysin edellisen KuPS vaniin :)
- Pelkian pojat
KYLLÄ PELKIALAISET ON KOVIMPIA! PELKIALAISET OSAA JALLITELLA!
- frank5
mypafanina 1. adrianomypa
.2 n,gal inter
3. puhakainen mypa (tuttu)
4.juho mäkelä
5. kaikki belkialaiset. haha
- HJK
1. n'gal
2. jensen
3. rafael
4. popovits
5. mäkelä - däni
1.Serge n`gal
2.Adriano
3.Zeddy Saileti
4.Jarkko Wiss
5.Antti Hynynen - Wacko
Ei ehkä parhaat, mutta mun suosikit.
1.Wiss
2.Hetemaj
3.Oravainen
4.Sheweleff
5.N`Gal - mä vaan
eli parhaat:
Jensen HJK
Adriano Mypa
N`Gal Inter
Te. Turunen Kooteepee
T Lehtinen Haka - Mun
1. N'Gal - Inter
2. Popovitch - Haka
3. Chebaiki - Allianssi
4. Jensen - HJK
5. Omelianovitch - Allianssi- joo o
mihin kaikki on unohtanu kavenin??? ylivoimaisesti liigan paras maalivahti.. ei ole ketään muuta niin ylivoimaista omalla pelipaikallaan kuin kaven..ja jarkko wiss niinkuin tourukin sanoi että wiss on tärkeämpi joukkueelle kuin popovitsh ja sanoi että paras paluu muuttaja ikinä suomeen...(parempi kuin litti)
- kampo
joo o kirjoitti:
mihin kaikki on unohtanu kavenin??? ylivoimaisesti liigan paras maalivahti.. ei ole ketään muuta niin ylivoimaista omalla pelipaikallaan kuin kaven..ja jarkko wiss niinkuin tourukin sanoi että wiss on tärkeämpi joukkueelle kuin popovitsh ja sanoi että paras paluu muuttaja ikinä suomeen...(parempi kuin litti)
kaven ei oo liigan paras molari vaa intteri mangus "mankku" bahne
- Askisannanna
Marc Ndikunade ( Loistava yksilö ,seuraa häntä TP-47)
Teemu Turunen (lupaus)
Tuomo Turunen (lupaus)
- TOSI ON
Marc Ndikunade ( Loistava yksilö ,seuraa häntä TP-47)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124070MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822091Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991395Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838