Toletauko/kannabiksen lopetus kokonaan

Anonyymi-ap

Olen neljättä päivää polttamatta. Henkinen olotila aivan pska. Meinasin ensin, että pidän vain pari viikkoa toletaukoa. Mutta kannattaako aloittaa enää uudelleen, jos on käynyt tätä helvettiä jo läpi?

Olen perustellut päivittäistä käyttöäni monin eri tavoin. Poltan aika pieniä määriä ja yleensä iltaisin. Täysin rentoutunut olo on tuntunut tulevan vain kannabiksen avulla. On tuntunut auttavan, kun elämässäni on ollut todella haastavia asioita ja olen meinannut seota niiden takia.

Edellinen toletauko oli joskus alkuvuodesta -24, kaksi viikkoa.

Nämä muutama päivä ilman on ollut kamalia. Olen ollut lähes toimintakyvytön ja itkenyt paljon. Se myös pelästytti, kun tajusin että olen turruttanut tunteitani tällä vuosia. En sitä ymmärtänyt, kun tunteeton en ole kuitenkaan ollut. Haluaisin kuitenkin toipua traumoistani ja enhän sitä voi tehdä, jollen aidosti ota vastaan kaikkia niitä tunteita, mitä sieltä tulee.

Joten nämä muutama päivä on saanut miettimään sitä, kannattaako enää aloittaakaan koko tapaa uudestaan, jos siitä on mahdollista päästä irti? Ja todellakin rakastan polttelua, mutta se on ehkä liikaa ollut myös keskipisteenä elämässäni. Ja passivoinut minua myös. Tehnyt vähän sellaiseksi yksinään seuraavaksi ajopuuksi. Puhumattakaan mistään toipumisesta ja henkisestä kasvusta. Ollut varmasti jarru sillekin, toisaalta ehkäissyt jossain kohtaa muiden päihteiden käytön ja auttanut jaksamaan.

Jotain täytyy saada tilalle ja pelkään että se on sitten sitä "huippu-urheilua", jolloin näännytän itseni liikunnalla loppuun, vain siksi että kestän elämän.

Saisinko asiallisia vastauksia, teidän omista kokemuksistanne?

29

484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos olet polttanut myös tupakkaa siinä samalla, niin lopettaessa kolmas päivä on pahin , kun nikotiini poistuu elimistöstä. Nikotiiniriipuvuus on voimakas.

• Anonyymi

Kiitos vastauksestasi, tupakkaa menee muutama päivässä. Ehkä sen lopettamisen aika on seuraavaksi, muttei ihan vielä.

• Anonyymi

On sanottava, että hyvä päätöshän se olisi lopettaa kokonaan.
      Jos jatkat pössyttelyä, ei mieliala ainakaan tule paranemaan.
      Tunteet voi tuntua joskus pahoiltakin, mutta niinhän se on tässä elämässä meillä kaikilla.
      Se, että tunteitaan turruttaa jollakin päihteellä, on se sitten mikä tahansa, se ei poista tunteita, ne vaan siirtyy eteenpäin, ja sitten taas kun yrittää olla selvin päin, ne nousevat pintaan.
      Ei kai ole mikään pakko alkaa himourheilemaan, tai muutenkaan yrittää itselleen saada uutta riippuvuutta tilalle. Yritä ottaa mahdollisimman rennosti. Itseltään ei voi vaatia liikoja. Tai toki voi, mutta sekin lisää pahaa oloa ja ahdistusta.

Vaikeita tunteitakin voi oppia käsittelemään ja sietämään, myös selvin päin, se vaatii tosin työskentelyä itsensä kanssa.
      Itsekin nuoruudessa pakenin " pahaa maailmaa ", eli etupäässä itseäni ja oloani erilaisiin päihteisiin, eikä siitä seurannut mitään hyvää. Oli vuosikausien mt-ongelmat päihteiden kera.
      Ongelmat alkoi selviämään vasta sitten, kun jätin päihteet ja aloin etsimään itseäni, ja tutustumaan itseeni.
      Enkä kyllä enää vaihtaisi takaisin siihen samanlaiseen sekoiluun, jota elämässäni aiemmin oli. Ei tämä helppoa ole mutta, mutta paremmin kestää silti selvin päin.

• Anonyymi

Kiitos tyhjentävästä vastauksestasi. Et tiedäkään, miten tarpeeseen se tuli. Tuo just mitä sanoitkin, mt-ongelmat tuntuu liittyvän päihteisiin. Tänään neljäs päivä ja oikeastaan olo on ollut ihan hyvä sen jälkeen, kun kirjoitin tuon aloituksen. Olen ollut toimintakykyinen. Olen jotenkin kyllästynyt siihen, että on aina saatava savuja. Ja ikään kuin jokin ihme olisi myös tapahtunut, en halua enää olla se sama ihmisraunio ja riippuvainen, mitä olen ollut. En ole nähnyt mitä elämäni on, kun en pitkään aikaan tosiaan ole selvänä ollut. Enkä ole uskaltanut myöntää, että mistä kaikki johtuu. Jonkin asteen psykoosi varmaan ollut päällä, mutta nyt näkyy toivoa ja tuntuu että jalat kantaa. Pitkään elin niin, että itketti jo heti aamusta ja kamala masennus. Nyt olo tuntuu selkeältä, vain aavistus päänsärkyä.

Opettelen rakastamaan itseäni. Ja olemaan läsnä läheisille myös. Olen luullut että he ovat laiminlyöneet minua, mutta minähän se olen heitä. Aina kiire viimeistään illalla harrastukseni pariin. En minä ole enää nuori ja olen kieltänyt täysin että polttaminen olisi mikään ongelma. Ja vaikka nuo tunteet tulivatkin tosi voimalla, niin ei minun elämäni ole pitkään aikaan hyvä ollut. Olen saanut toivon takaisin. En hukkaa enää itseäni enkä elämääni. Haluan olla selvin päin ja lähteä ihmisten pariin. Aamen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos tyhjentävästä vastauksestasi. Et tiedäkään, miten tarpeeseen se tuli. Tuo just mitä sanoitkin, mt-ongelmat tuntuu liittyvän päihteisiin. Tänään neljäs päivä ja oikeastaan olo on ollut ihan hyvä sen jälkeen, kun kirjoitin tuon aloituksen. Olen ollut toimintakykyinen. Olen jotenkin kyllästynyt siihen, että on aina saatava savuja. Ja ikään kuin jokin ihme olisi myös tapahtunut, en halua enää olla se sama ihmisraunio ja riippuvainen, mitä olen ollut. En ole nähnyt mitä elämäni on, kun en pitkään aikaan tosiaan ole selvänä ollut. Enkä ole uskaltanut myöntää, että mistä kaikki johtuu. Jonkin asteen psykoosi varmaan ollut päällä, mutta nyt näkyy toivoa ja tuntuu että jalat kantaa. Pitkään elin niin, että itketti jo heti aamusta ja kamala masennus. Nyt olo tuntuu selkeältä, vain aavistus päänsärkyä.

Opettelen rakastamaan itseäni. Ja olemaan läsnä läheisille myös. Olen luullut että he ovat laiminlyöneet minua, mutta minähän se olen heitä. Aina kiire viimeistään illalla harrastukseni pariin. En minä ole enää nuori ja olen kieltänyt täysin että polttaminen olisi mikään ongelma. Ja vaikka nuo tunteet tulivatkin tosi voimalla, niin ei minun elämäni ole pitkään aikaan hyvä ollut. Olen saanut toivon takaisin. En hukkaa enää itseäni enkä elämääni. Haluan olla selvin päin ja lähteä ihmisten pariin. Aamen.

Tänne kirjoitan nyt vähän kuin päiväkirjaa. Eilinen meni lopulta aika iisisti. Yöllä näin painajaista, johon heräsin. Sain unen päästä uudelleen kiinni miedolla rauhoittavalla (mitä vihaan ottaa). Tämä päivä on ollut kamala. Päätä särkenyt ja henkinen olotila erittäin huono. Olen itkenyt paljon. Mihinkään en jaksanut lähteä. Ruoka ei maistu. Olisi hyvä tietää, että nämä oireet menisivät joskus ohi, etten taas sorru. Tämä on siis viides päivä. Huomenna mentävä hoitamaan asioita.

Jos joku sanoo että kannabis on ihan harmiton, niin ei puhu totta. Haluan kokea vielä elämää, joka tuntuu ja maistuu hyvältä, ilman mitään päihteitä. Toimintakyky 0. Toivoton olo. ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänne kirjoitan nyt vähän kuin päiväkirjaa. Eilinen meni lopulta aika iisisti. Yöllä näin painajaista, johon heräsin. Sain unen päästä uudelleen kiinni miedolla rauhoittavalla (mitä vihaan ottaa). Tämä päivä on ollut kamala. Päätä särkenyt ja henkinen olotila erittäin huono. Olen itkenyt paljon. Mihinkään en jaksanut lähteä. Ruoka ei maistu. Olisi hyvä tietää, että nämä oireet menisivät joskus ohi, etten taas sorru. Tämä on siis viides päivä. Huomenna mentävä hoitamaan asioita.

Jos joku sanoo että kannabis on ihan harmiton, niin ei puhu totta. Haluan kokea vielä elämää, joka tuntuu ja maistuu hyvältä, ilman mitään päihteitä. Toimintakyky 0. Toivoton olo. ap

Lohdutukseksi, kyllä ne oireet menevät ohi ajan kanssa. Helppoa ei ole, sen voin suoraan sanoa.
        Ehkä sinun kannattaa sitä rauhoittavaa ottaa silloin kun tarvitset, jos siitä on apua vaikka nukkumiseen. Tulevaisuudessa kenties pärjäät kokonaan ilman rauhoittaviakin.
        Retkahduksia saattaa tulla, mutta sitä ei kannata ottaa pahalla, ei kannata syyttää ja syytellä itseään, säästyy enemmiltä murheilta, monet retkahtelee yrittäessään päästä irti päihteistä.
        Olen samaa mieltä, että kannabis ei todellakaan ole harmiton, vaikka monet niin väittävät, koska luulevat niin. Valitettavasti.
        Kolmekymmentä vuotta sitten yksi psykiatri kirjoitti minulle kirjeen, hän kirjoitti " retkahdus on oppimiskokemus ". Mielestäni se oli todella hyvin sanottu, pitää paikkansa.
        Toivon sinulle kaikkea hyvää ja onnistumista. Jos tulee kompastelua, niin uudestaan pystyyn ja uusi yritys. Onnistut, jos oikeasti haluat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lohdutukseksi, kyllä ne oireet menevät ohi ajan kanssa. Helppoa ei ole, sen voin suoraan sanoa.
        Ehkä sinun kannattaa sitä rauhoittavaa ottaa silloin kun tarvitset, jos siitä on apua vaikka nukkumiseen. Tulevaisuudessa kenties pärjäät kokonaan ilman rauhoittaviakin.
        Retkahduksia saattaa tulla, mutta sitä ei kannata ottaa pahalla, ei kannata syyttää ja syytellä itseään, säästyy enemmiltä murheilta, monet retkahtelee yrittäessään päästä irti päihteistä.
        Olen samaa mieltä, että kannabis ei todellakaan ole harmiton, vaikka monet niin väittävät, koska luulevat niin. Valitettavasti.
        Kolmekymmentä vuotta sitten yksi psykiatri kirjoitti minulle kirjeen, hän kirjoitti " retkahdus on oppimiskokemus ". Mielestäni se oli todella hyvin sanottu, pitää paikkansa.
        Toivon sinulle kaikkea hyvää ja onnistumista. Jos tulee kompastelua, niin uudestaan pystyyn ja uusi yritys. Onnistut, jos oikeasti haluat.

Kuudes päivä jo ohi. Erikoisten sattumusten päivä. Sähläilyiltä ei vältytty, kun olin asioita toimittamassa. Siltikin selviydyin mielestäni oikein mainiosti, olihan leijonanporttipäivä. Kaiken kaikkiaan mielenkiintoinen päivä, kohelluksista huolimatta. Vaikka olin vähän säpäkkä ja suukin taisi paukkua, sain kaunista kohtelua ihmisiltä. Siitä iloitsin ja olin kiitollinen. Yritin itsekin parhaani mukaan olla kaikille ystävällinen. Kiitos sinulle, vastauksesi oli hyvin kannustava. Kaikkea hyvää sinulle myös!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuudes päivä jo ohi. Erikoisten sattumusten päivä. Sähläilyiltä ei vältytty, kun olin asioita toimittamassa. Siltikin selviydyin mielestäni oikein mainiosti, olihan leijonanporttipäivä. Kaiken kaikkiaan mielenkiintoinen päivä, kohelluksista huolimatta. Vaikka olin vähän säpäkkä ja suukin taisi paukkua, sain kaunista kohtelua ihmisiltä. Siitä iloitsin ja olin kiitollinen. Yritin itsekin parhaani mukaan olla kaikille ystävällinen. Kiitos sinulle, vastauksesi oli hyvin kannustava. Kaikkea hyvää sinulle myös!

Kaikkea hyvää toivon sinulle myös!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos paljon.
        Ajan myötä tulet huomaamaan, että asioilla on tapana järjestyä. On vain otettava itse vastuu siitä, että hoitaa asiansa.
        Ihmiset ovat loppujen lopuksi ihan ystävällisiä, jos heillekin on ystävällinen.
        Ole vapaasti oma itsesi, ole juuri sellainen kuin olet. Älä mieti, mitä muut mahtavat ajatella sinusta, koska yleensä kukaan ei ajattele yhtään mitään juuri sinusta. Ihmisillä riittää omiakin huolia ja murheita, nykyään kai ihan liikaakin.
        Ja muista olla ylpeä itsestäsi ja saavutuksistasi, mutta älä kuitenkaan ylpisty ( jos ymmärrät mitä tarkoitan ).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin kukaan sanoo että harmiton tuollain jatkuvasti käytettynä, kiitä itseäsi, ettet käyttänyt alkoholia, tai synteettisiä huumeita samalla tavalla!?
        Sinä olet heikko addikti, etkä kykene käyttämään oikein, eli kerran, tai ehdoton max kahdesti viikossa, mahdollisimman pienin annoksin ja muutaman viikon välejä pitäen. Silloin se on haitatonta.
        Jos elämä on tarkoitusta vailla ja tyhjää, jotkut tekee virheen ja yrittää sitä täyttää päihteillä. Siinä tapahtuu se suurin virhe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin kukaan sanoo että harmiton tuollain jatkuvasti käytettynä, kiitä itseäsi, ettet käyttänyt alkoholia, tai synteettisiä huumeita samalla tavalla!?
        Sinä olet heikko addikti, etkä kykene käyttämään oikein, eli kerran, tai ehdoton max kahdesti viikossa, mahdollisimman pienin annoksin ja muutaman viikon välejä pitäen. Silloin se on haitatonta.
        Jos elämä on tarkoitusta vailla ja tyhjää, jotkut tekee virheen ja yrittää sitä täyttää päihteillä. Siinä tapahtuu se suurin virhe.

Heikko addikti käyttää, enemmän tai vähemmän.
        Vahva addikti pystyy pääsemään aineesta irti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos asiallisesta kommentistasi! ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On myös niitä, jotka eivät ole addikteja ollenkaan, he pystyvät juhlistamaan, tai rentoumaan käyttämällä kannabista, tai alkoholia, ilman että sitä pitää alkaa jatkuvasti käyttämään. Addiktoituvat ovat pieni vähemmistö 5 - 15%.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On myös niitä, jotka eivät ole addikteja ollenkaan, he pystyvät juhlistamaan, tai rentoumaan käyttämällä kannabista, tai alkoholia, ilman että sitä pitää alkaa jatkuvasti käyttämään. Addiktoituvat ovat pieni vähemmistö 5 - 15%.

Rentoutumiseen on olemassa terveellisempiäkin keinoja, ihan ilman päihdyttävää olotilaa.
        Täytyykö juhliessa tai rentoutuessa saada joku päihteillä aiheutettu euforinen olo ? Ei kai se pakollista ole ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rentoutumiseen on olemassa terveellisempiäkin keinoja, ihan ilman päihdyttävää olotilaa.
        Täytyykö juhliessa tai rentoutuessa saada joku päihteillä aiheutettu euforinen olo ? Ei kai se pakollista ole ?

Ei kukaan kiellä sinua olemasta terveellisesti jäykkäpaskana, suunpielet alaspäin, kun muut pitää hauskaa, pitäisikö sen olla pakollista? Anna sinä muiden rentoutua tavallaan, mitä se edes sinulle kuuluu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan kiellä sinua olemasta terveellisesti jäykkäpaskana, suunpielet alaspäin, kun muut pitää hauskaa, pitäisikö sen olla pakollista? Anna sinä muiden rentoutua tavallaan, mitä se edes sinulle kuuluu.

Kyllä oikeasti rennot ihmiset osaa pitää hauskaa mukavassa seurueessa ihan selvin päin. Kukin tyylillään! Tietysti kannattaa myös valita se seura. ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä se minulle kuulukaan, tehköön kuka haluaa ihan mitä haluaa. Minun elämä ei mene pilalle jonkun toisen ihmisen rentoutumistapojen takia.
        Miksi luulet, että ilman päihteitä elävät olisivat jotenkin " jäykkäpaskoja " ?
        Kannattaisi itsekin kokeilla, voisi yllättyä. Elämä on valintoja täynnä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä se minulle kuulukaan, tehköön kuka haluaa ihan mitä haluaa. Minun elämä ei mene pilalle jonkun toisen ihmisen rentoutumistapojen takia.
        Miksi luulet, että ilman päihteitä elävät olisivat jotenkin " jäykkäpaskoja " ?
        Kannattaisi itsekin kokeilla, voisi yllättyä. Elämä on valintoja täynnä.

Sinä todistat jatkuvasti olevasi kapeakatseinen jäykkäpaska, jolla taipumus koko ajan opettaa ja kontrolloida muita. En haluaisi olla tuollaisen tyypin seurassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä todistat jatkuvasti olevasi kapeakatseinen jäykkäpaska, jolla taipumus koko ajan opettaa ja kontrolloida muita. En haluaisi olla tuollaisen tyypin seurassa.

Sehän onkin sitten todella hienoa, ettei tunneta toisiamme.
        Kontrolloinnista sen verran, että minulle riittää kun pidän oman elämäni hallinnassa. Kuten mainitsin, muut saavat tehdä ihan mitä itse haluavat, se ei ole mielestäni muiden kontrollointia.
        Älä ota itseesi siitä, kun joku kertoo omat mielipiteensä, pääset henkisesti helpommalla.

• Anonyymi

Tänään 13. päivä ilman (perjantai!!!) Heräilin tunnin välein viime yönä. Edellisyönä sama juttu. Vessassa ravasin. Ahdistavia unia. Edellispäivänä vihan tunne oli vahvasti kuvioissa. Pari ihmistä osui tulilinjalle ja sai osansa kiukustani. Päätä särkenyt myös tämän koko lopetuksen jälkeen, normaalisti ei melkein koskaan. Eilen kahdeksan kilometrin reipas kävelylenkki helteessä. Vanhasta kokemuksesta muistan, että tässä menee noin kuukauden verran. Sen jälkeen olo helpottuu, kun hermosto rauhoittuu. ap

• Anonyymi

Ei varmaan helppoa ole, mutta sinulla ilmeisesti on hyvä tsemppi päällä.
        Kerrot vanhasta kokemuksesta, tiedät, miten homma menee. Siitä on varmasti myös apua.
        Vaikka onkin 13. päivä ja perjantai, vietä silti mukava perjantai. Itse en ole taikauskoinen, eikä ole koskaan 13. päivän perjantaisin sattunut ja tapahtunut mitään erityistä.
        Kaikkea hyvää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrot vanhasta kokemuksesta, tiedät, miten homma menee. Siitä on varmasti myös apua.
        Vaikka onkin 13. päivä ja perjantai, vietä silti mukava perjantai. Itse en ole taikauskoinen, eikä ole koskaan 13. päivän perjantaisin sattunut ja tapahtunut mitään erityistä.
        Kaikkea hyvää!

Kiitos! 13. päivä ilman ja sattuu osumaan perjantaihin :) Läpällä tuon heitin, ei ole päivässä mitään pelottavaa. Aiempaa kokemusta on jostain, joskus. Elämä tuntuu paremmalta nyt, kun keho puhdistuu ja hermosto korjaantuu. Vaikka noista oireista kerroin. Olen saanut voimia, henki kulkee ja luotan itseeni. Mutta vähän aikaa sitten ei tuntunut samalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos! 13. päivä ilman ja sattuu osumaan perjantaihin :) Läpällä tuon heitin, ei ole päivässä mitään pelottavaa. Aiempaa kokemusta on jostain, joskus. Elämä tuntuu paremmalta nyt, kun keho puhdistuu ja hermosto korjaantuu. Vaikka noista oireista kerroin. Olen saanut voimia, henki kulkee ja luotan itseeni. Mutta vähän aikaa sitten ei tuntunut samalta.

Ihmisellä ei koskaan tunnu aina samalta. Ja vielä vähemmän, jos yrittää jostain riippuvuudesta eroon.
        Kun itse ymmärtää, että mielialat ja tunnetilat voivat heitellä enemmän kuin normaalisti , juuri siinä vieroitusvaiheessa, se ymmärtäminenkin jo auttaa jonkin verran jaksamiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisellä ei koskaan tunnu aina samalta. Ja vielä vähemmän, jos yrittää jostain riippuvuudesta eroon.
        Kun itse ymmärtää, että mielialat ja tunnetilat voivat heitellä enemmän kuin normaalisti , juuri siinä vieroitusvaiheessa, se ymmärtäminenkin jo auttaa jonkin verran jaksamiseen.

Ymmärrän kyllä, että mieliala heittelee tavallista enemmän nyt. Mutta en avannut tässä sitä koko asiaa. Olen saanut elämänhaluni takaisin, joka vielä vähän aikaa sitten kun olin addiktoitunut tuohon, puuttui. ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän kyllä, että mieliala heittelee tavallista enemmän nyt. Mutta en avannut tässä sitä koko asiaa. Olen saanut elämänhaluni takaisin, joka vielä vähän aikaa sitten kun olin addiktoitunut tuohon, puuttui. ap

Ymmärrän tuon täysin, jopa tiedän, oman kokemuksen kautta.
        Tuntuuhan se hyvältä, kun elämänhalu palaa, ja se myös on hyvä asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkea hyvää!

Kuukausi, kun on kulunut, niin olo helpottaa ja nukkuminen pitäisi olla parempaa. THC on rasvaliukoista ja se poistuu kokonaan elimistöstä n. puolen vuoden kuluttua. Päätä särkee koko ajan. Täytyy muistaa ostaa inkivääriä sitten, kun menen kauppaan. Mesiangervon kukka auttaisi myös, mutta sitä ei nyt tullut kerättyä. ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuukausi, kun on kulunut, niin olo helpottaa ja nukkuminen pitäisi olla parempaa. THC on rasvaliukoista ja se poistuu kokonaan elimistöstä n. puolen vuoden kuluttua. Päätä särkee koko ajan. Täytyy muistaa ostaa inkivääriä sitten, kun menen kauppaan. Mesiangervon kukka auttaisi myös, mutta sitä ei nyt tullut kerättyä. ap

uskokaa herraan.
        Se kantaa huumeongelman yli.
        T huume Tuovinen,se kiltatalon narkkis

• Anonyymi

Nyt olen ollut 24 päivää ilman. Henkinen ja fyysinen suorituskyky parantunut olennaisen paljon. Ysköksetkin taakse jäänyttä elämää, keho putsannut hienosti itseään. Sen verran ollut haasteita tässä juuri, ettei niitä savupää olisi ratkaissut. Lähes päivittäin käyn pitkillä kävelylenkeillä. Olen ylpeä, että pystyn olemaan ilman (en ylpistynyt). Voin suositella, elämä on parasta huumetta. Bonuksena: pääsin vääränlaisista ihmissuhteista eroon ja ihan itsestään. ap

• Anonyymi

Hienoa, että olet pärjännyt noin hyvin.
        Tunnen pientä ylpeyttä puolestasi, vaikken sinua tunnekaan.
        Haasteita elämässä riittää jatkuvasti, eivätkä ne koskaan edes lopu ( ikävä kyllä ).
        Mutta niiden ratkomisesta saa todella hyviä onnistumisen kokemuksia, huomaa, että tuostakin selvisin, vau.
        Ylpeä saa ollakin ( tietenkin ylpistymättä ).
        Kyllä raitistuminen aineesta kuin aineesta vaikuttaa elämän jokaiseen osa-alueeseen positiivisesti, tosi paljon myös ihmissuhteisiin.
        Ja ihan varmasti suorituskyky paranee, siitäkin saa positiivista tunnetta psyyken puolelle.

Eikä koskaan kannata yrittää liikaa, ei asettaa liian korkeita tavoitteita itselleen, tekee tai yrittää mitä tahansa. On hyvä kun tekee sen mihin pystyy, ja on siihen tyytyväinen. Täydellisyyttä ei vaadi kukaan, ei sitä kannata vaatia itsekään itseltään.
        Tsemppiä ja voimia sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      202
      9632
    2. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      31
      4397
    3. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      119
      3965
    4. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      100
      3841
    5. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      202
      3397
    6. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      19
      2854
    7. Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle

Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos
      Ikävä
      122
      1377
    8. Mihin rakastuin sinussa?

Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its
      Ikävä
      73
      1366
    9. Mistä tietää että mies on kiinnostunut?

Millaisista merkeistä olette huomanneet?
      Ikävä
      90
      1174
    10. Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!

Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1151
    Aihe