Jos minut lähetetään asumaan Autismisäätiöön väliaikaisesti, aion polttaa huoneen pelkkänä lattia savuna ja käyn henkilökunnan ja asukkaitten kimppuun. Sen minä olen varma. Olkoon sitten, jos joudun hullujen huoneeseen!
En suostu siihen!
6
98
Vastaukset
- Anonyymi
On siellä säätiössä varmaan paremmat oltavat kuin hullujenhuoneella.
Mainitsit myös, että asuminen olisi väliaikaista. Miksi se olisi niin kamalaa ?
Tosin et kertonut muuten tilanteestasi mitään. Miksi joudut asumaan säätiöllä, miksi et kotona ? - Anonyymi
Aloittajalle:
Mistä koet ongelmallisen tilanteesi johtuvan?
Kerro suoraan!
Missä on vikaa?
Sinua kuunnellaan. - Anonyymi
Onko hiljaisuus siis uuden pohdinnan tuloksesta kertovaa?
- Anonyymi
Jos jotkut viranomaiset lähettävät sinut asumaan Autismisäätiön asuntoon, niin se ei ole millään tavalla autismisäätiön henkilökunnan tai asukkaiden syytä. Muutenkaan välivalta ei ole oikeutettua. Vaikka et oikeasti aikoisi toteuttaa viestissäsi olevia suunnitelmia, niin väkivallalla uhkailukaan ei ole oikeutettua eikä asiallista eikä varmasti mitenkään edesauta asiaasi.
- Anonyymi
Tarkoittaako aloittaja ympärivuorokautista asumispalvelua koska autismisäätiössä ei asuta ?
- Anonyymi
Miksi lähetettäis jos sinulla on koti ja osaat huolehtia itsestäsi tai jos saamasi palvelut ovat riittäviä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24710772
- 1276893
- 955553
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324830- 404104
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303559- 613434
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323362Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru192794- 542559