Auto syttyi palamaan kesken ajon Joensuussa Kuutostiellä.
https://www.karjalainen.fi/paikalliset/8744447
Nissan liekeissä
9
137
Vastaukset
- Anonyymi
Sumuvalofoobikko kosti Nissan-ukolle...?
- Anonyymi
Voi kakki, ja sukkahousu.
- Anonyymi
Kyllä ne on nuo täyspolttomoottoriset autot sitten herkkiä palamaan.
- Anonyymi
Polttomoottoriautopalot saa edes kohtuullisessa ajassa sammutettua, mutta sähköautot on iso ongelma, kun pitäisi löytyä vettä niin paljon, että auton saisi upotettua veden sisään.
- Anonyymi
Palokuntien on pitänyt sähköautojen takia hommata kalliita sähköautojen sammutuskontteja ja veronmaksajat kustantaa.
- Anonyymi
Hauskaa tämä kisailu kuka saa linkittää uutisen autopaloista, eikä väliä vaikka on onneton pieni lehden läpyskä ja maksumuurin takana.
Mikä on tilanne polttis vs. sähkis?- Anonyymi
Se oli polttomoottorilla varustettu Nissan Qashqai. Satuin silloin ajamaan siitä ohi...
- Anonyymi
Suosittelen polkuautoa suurimmalle osalle kansaa. Sellainen läskimooses porukka törttöilee liikenteessä, että vauhti pois ja liikuntaa tilalle.
- Anonyymi
Valkoisen Audin kuljettajalla voi olla kohta itsellään kyljet naarmuilla jos se pelleily ei lopu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283