Onko lieksassa wolttia joka toimittaa ruokaa kotiin?
wolttia Lieksassa
27
380
Vastaukset
- Anonyymi
On meillä se sekava ruokarobo, sama minne tilaa se jotenkin aina päätyy reunatie 13 osoiteeseen 🫤
- Anonyymi
Syysliukkailla saattaa ruokakaupassa kävijä kasseineen heittää volttia.
- Anonyymi
Joo keväällä tulee kyllä aina volttia heitettyä kun on niin liukasta se on ainut woltti mitä Lieksassa saa
- Anonyymi
Reunatien Jone toimittaa juoksukaljoja korvausta vastaan yleensä Muskotista
- Anonyymi
Heitä håmå voltti 🤸🏻
- Anonyymi
Tämmönen kyltti voisi laittaa keväällä niille kaduille mitä ei hiekoiteta
- Anonyymi
Nyt tuli kiire heittämään voltti 👩🦽
- Anonyymi
Eikö heterot saa heittää volttia? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö heterot saa heittää volttia? 🤔
Ei saa, siitä seuraa karenssia 3kk.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa, siitä seuraa karenssia 3kk.
Heitän silti voltin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitän silti voltin!
Miksi niin teit? Nyt saat kärsiä seuraamukset ☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi niin teit? Nyt saat kärsiä seuraamukset ☝️
Oli pakko heittää voltti, en voinut itselleni mitään 🥺
- Anonyymi
Voltti tuo vötkylälle evästä että jaksaa ryypätä kuraa.Onnee valitesmallesi uralle joka on aika lyhyt ja karikkoinen.
Kurjuus on itse haluttu olotila.- Anonyymi
Kela voisi maksaa työttömälle voltin ei tarvitsisi käydä kaupassa ja saisin keskittyä pleikkariin 👾
- Anonyymi
Jos työntää sormet 2 kpl pistorasian sähköjohtoon niin montako wolttia tulee 🫣
- Anonyymi
9 kuntouttavaa volttia ☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
9 kuntouttavaa volttia ☝️
Höh... niin vähän, eihän sillä saa ladattua edes temun robonaisystävää.. ilmankos se on ollut niin passiivinen ja hiljainen 🤔SIINÄ EI OLE VIRTAA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh... niin vähän, eihän sillä saa ladattua edes temun robonaisystävää.. ilmankos se on ollut niin passiivinen ja hiljainen 🤔SIINÄ EI OLE VIRTAA
Naisesi tarvitsee kunnon sähköiskun!
- Anonyymi
Olen noin 65-vuotias mies. Käyn kaupassa.
- Anonyymi
Käytkö juosten? Eikö sinulla ole robonaista? Miksi käyt kaupassa? Onko sinulla edes roboimuria? Miksi et ala wolttikuskiksi? Miksi edes olet täällä? Oletko vötkylä? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytkö juosten? Eikö sinulla ole robonaista? Miksi käyt kaupassa? Onko sinulla edes roboimuria? Miksi et ala wolttikuskiksi? Miksi edes olet täällä? Oletko vötkylä? 🤔
Aww...
- Anonyymi
Wolttaan nyt lähtee
- Anonyymi
Mikä lähti?
- Anonyymi
Metkan koneinsinöörit heittää wolttia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5982385Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4101892Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231730Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641448JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191366- 651291
- 1221174
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22940Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16928Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66843