Puijonlaaksossa eräästä asunnosta kuuluu pauke. Aivan kuin huonekalut lentelisi. Olen menossa aamulla töihin seitsemäksi ja olisi ihan mukavaa nukkua. Toki voin laittaa kuulokkeet ja vaikka äänikirjan,mutta on ikävää nukkua kuulokkeet korvilla. Toisinaan kyllä teen niin. Jos naapuri/t luette tämän niin ole hyvä ja lopeta tuo meteli. Kuuluu varmasti muihinkin asuntoihin.
Vastaukset 10
- Anonyymi
Tulipas hiljaista.
- Anonyymi
Kerro tarkka osoite.
- Anonyymi
Mietihhän siellä kuopiossakin miksi ihmiset kirjoittavat ensin chattiin eivätkä ota yhteyttä esim 112.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietihhän siellä kuopiossakin miksi ihmiset kirjoittavat ensin chattiin eivätkä ota yhteyttä esim 112.
Lällää sulle,siks en soita heti,kun hiljaisuus alkaa klo 22 ja katso monelta tein aloituksen!!!!
- Anonyymi
Mitä se sulle kuuluisi?
- Anonyymi
Sain nukuttua ja kohta ajelen töihin.
- Anonyymi
Mitä poliisi👮siihen sannoo?
- Anonyymi
Sompatie veikkaan. Eräs iso äijä mekkaloi ja kekkaloi usein. Harmiton joo,mutta ei kivaa se meteli...
- Anonyymi
Ne on niitä elämisen ääniä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.551544Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt211176- 93987
- 80727
- 37698
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21539- 27530
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?55473- 27466
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30433