Minkälaista porukkaa Tuiran seurakuntaneuvostossa oikein on?
Milloin on seuraavat vaalit.. valitaan sinne jotain nuoria älykkäitä ihmisiä. Vanhat tulpat voi nostaa kytkintä kun eivät ymmärrä mistään mitään tai ovat niin johdateltavissa että en ymmärrä.
Mikko Salmi just joo..
31
386
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri näin.. uutta rohkeaa porukkaa valtuustoon.
- Anonyymi
Onko Salmi tehnyt parannusta synneistään ?
- Anonyymi
Kuka sovittaa ja antaa anteeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sovittaa ja antaa anteeksi?
Jumala vai "uskonweli"?
- Anonyymi
Mikko Salmi on hyvin vapaamielinen Sosiaalidemokraatti. Eli on sitä woketus porukkaa joka kannattaa marxilaista kulttuurivallankumousta. Hyväksyykö vanhoillislestadiolaiset tämän.
- Anonyymi
😶🌫️🤯??
- Anonyymi
😶🌫️: Mitä ihmeen woke-hommaa, Herran nimeen?
🤯: Ne on kaikilla nykyajan ihmisillä, nuorista keski-ikäisiin nuo sanonnat. Antaahan olla. Eri sukupolvee. - Anonyymi
Se on kommunisti ja Venäjän agentti.
- Anonyymi
jumalallista kommunistin pelkoa?
- Anonyymi
Naisrovasti, Kovacs ja Salmi samanhenkisiä Tuomio seurakunnan pappeja ....
- Anonyymi
Eikö se oo sama, kuka puhuu, kuollaan kaikki kuitenkin. Koitetaan nauttia ennen kuin tulee lähtö. Hyvä jos joku saa uskosta lohtua toki.
- Anonyymi
Mutta kyllä kannattaa miettiä missä syöpänsä hoidattaa.
- Anonyymi
Pappi toimii virkavastuulla. Aiemmat ansiot tästäkin näkökulmasta on huomioitava.
- Anonyymi
Samalla vastuulla Salmi toimi Oulun kaupungillakin.
- Anonyymi
Kohta erotetaan.
- Anonyymi
Jos sillä onkin ns. Jokin lyömäase, kun on kohdannut asioita..
- Anonyymi
Kirkossa on pahoja ristiriitoja, kun on erilaisia näkemyksiä ja käsityksiä. Saa nähdä hajoaako kirkko tai eriytyykö pienempiin ryhmiin vai kestääkö se ristiriitaisuudet. Toki ryhmienkin sisällä on ristiriitoja , mitä olen kuullut, ihmisillä on eri käsityksiä. Monilla on käsittelemättömiä tuntemuksiakin uskon suhteen ja jopa sulaa "epäselvyyttä ". Se on toki ymmärrettävää, mikäli on uskon vuoksi kokenut vääryyttä. Uskissa on paljon hyvääkin, mutta vääryydfntekojakin on tapahtunut.
- Anonyymi
Kolmen trio hoitaa asiat: Naisrovasti, Kovacks ja Salmi .... Olkaa huoletta !!!!!!!
- Anonyymi
Onko Raamattuvyöhyke tulessa?
- Anonyymi
Juuri näin, kolmen vasurin kopla. Tästä koplasta uskonto on tosi kaukana. Anarkistit ja demut jyllää.
- Anonyymi
Paras VITSI pitkään aikaan! Näin se demari auttaa demaria. Kohta aukeaa vakipaikka pastorille. Kenelle muulle ois kaikkien noiden törkeyksien jälkeen järjestetty näin. Kun ei muualle huolita, tule papiksi Tuiraan!
- Anonyymi
Rovastille: ONKO SALMI MVALITTU TUOMIOKIRKKOON PUHUMAAN RIPULISTA ???? ?
- Anonyymi
Aikooko se nyt kirkon viran saatuaan ripuloida Tuomoiokirkon lattialle ?
- Anonyymi
KEHOTTAAKO MIKKO SALMI RIPULOIMAAN RAAMATUN VÄLII N. ???`+
- Anonyymi
Voiko tällaista RIPULOIJAA päästää hoitamaan Tuirassa hautajaisia ja kasteita ???????
- AnonyymiUUSI
Homoja suosiva rovasti voi ....
- AnonyymiUUSI
On teilläkin jutut. No, itse kelläkin völillä..miten tuossa hommassa tekisi rahaa:Dpitäuskö alkaa pastoriksi:pokeri pitää, lauluääni jonkinlainen, hyvä puhuman, ulkonäköä, mutta täysi ateisti:D luulen vaan että on edustus jo kunnossa, oukussa tuolla sektorilla, joten ei kaivattanee lisää pastoreita.
- AnonyymiUUSI
Kyllä tuossa salmikin itsensä toki elättää, pastorius, joillekin sopii, tietynlainen luonne, mutta kaikki eivöt halua niin.
- AnonyymiUUSI
Kivoja katseltaviagan ne on.
- AnonyymiUUSI
Kuten jonkin osakemyynnin jälkeenkin .jis tulos on hyvä, niin silloin pistää kahveet porisemaan:D
- AnonyymiUUSI
Kunhan muistaa mikä se oli se nimi ja osoite:D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2368044
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455720- 594872
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1564322- 893774
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322081Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162065- 311889
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹461789- 391737