Mikä voi olla olla syynä?
Sianliha poistettu Raision kouluista
6
309
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä pidetään epäterveellisenä. Siksi.
- Anonyymi
Islam kieltää, siksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Islam kieltää, siksi.
kesäkuussa Rannikkoseutu-lehdessä oli kirjoitus kapunginvaltuustossa tehdystä aloitteesta eläinperäisten tuotteiden puolittamiseksi kaupungin koulujen ruokalistoilla.
Siis aloite. Mutta sekö on nyt toteutettu, ja aloitettu lihatuotteista?
Lehtikurjoituksen mukaan eläinperäisten tuotteiden vähentämistä perusteltiin ilmastonmuutoksen torjunnalla, eläinproteiinin vähentämisen talous- ja terveyshyödyillä ja eettisillä näkökulmilla.
Joten mistä joku tuohon uskonnon on eläinperäisten tuotteiden puolittamiseen kunnan koulujen ruokavaliossa saanut?
Lienee kyllä niinkin että liha- ja eläinperäisiä tuotteita korvaavat tuoteet ovat kalliimpia. Ja aloiteko on mennyt toteutukseen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kesäkuussa Rannikkoseutu-lehdessä oli kirjoitus kapunginvaltuustossa tehdystä aloitteesta eläinperäisten tuotteiden puolittamiseksi kaupungin koulujen ruokalistoilla.
Siis aloite. Mutta sekö on nyt toteutettu, ja aloitettu lihatuotteista?
Lehtikurjoituksen mukaan eläinperäisten tuotteiden vähentämistä perusteltiin ilmastonmuutoksen torjunnalla, eläinproteiinin vähentämisen talous- ja terveyshyödyillä ja eettisillä näkökulmilla.
Joten mistä joku tuohon uskonnon on eläinperäisten tuotteiden puolittamiseen kunnan koulujen ruokavaliossa saanut?
Lienee kyllä niinkin että liha- ja eläinperäisiä tuotteita korvaavat tuoteet ovat kalliimpia. Ja aloiteko on mennyt toteutukseen?Lihapullia ja lihakeittoa on näköjään tässä syyskauden alkuun ollut tarjolla yläkoulun ruokalistalla. Lihaa on siis, ihan sama onko nautaa vai sikaa.
- Anonyymi
Juice Leskinen sen jo tiesi : Ihminen on sitä mitä syö.
- Anonyymi
osa määkiviä lampaita....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait222997- 392587
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381453- 841340
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40989Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611