Ihan turhaan. En tosiaan muuttoa lähellesi miettinyt, En jättäisi työtäni jossa menettäisin lähtiessä saadut edut, samaa haavetta kuin meidän tulevat häätkin.. Jättäisinkö kaiken saadakseni.. En mitään😔
Säikähdin nainen...
7
257
Vastaukset
- Anonyymi
Siis säikähdit
- Anonyymi
Kyllä sen ymmärtää, raha on tärkeämpää tietenkin.
Eikö nainen sitten voisi muuttaa sinun luokse jos menisitte naimisiin? Vai oliko tämä se syy..?- Anonyymi
Ihastuneena mulla oli kuuluisat vaaleanpunaiset lasit silmillä ja kävi mielessä jopa muutto lähemmäs, olin joskus niillä seuduilla töissäkin, ehkä siksi. Mutta nainen lopulta ei halunnut mitään vakavampaa ja pisti välit poikki, ehkä parempi näin kun elämänarvot oli kuitenkin niin erilaiset..hän halusi olla kokoajan viihteellä ja hänelle ulkonäkö, pukeutuminen ja kaikki mihin raha palaa on tärkeämpää toisin kuin minulle, elän aika nuukasti ja laitan ylimääräiset sijoituksiin eläkepäiviä varten. Tärkeintä on kuitenkin lapseni joita myös ajateltava.
- Anonyymi
Hö. Naapurin vanhamies alkaa olla jo siinä iässä että kohta varmaan talo myynnissä
- Anonyymi
Ei tarvitse säikähtää äläkä panikoi. Saat olla ihan rauhassa.
- Anonyymi
Mietit häitä jonkun kanssa jonka vuoksi et ole valmis muuttamaan mitään elämässäsi juu älä haaveile häistä kenenkään kanssa. Ei maksa vaivaa. Pidä rahasi ja työsi jne ihan hyvillä mielin.
- Anonyymi
Pysty edes miettimään asumista yhdessä jonkun kanssa 😂 iskee heti pakokauhu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904