Kylillä puhuivat, että jamaliin olisi tulossa uusi k-market. Kauppiaaksi siihen olisi tulossa joku ulkomaalainen Syytti Mui nimeltään mistä maasta lienee?
K market jamaliin
13
253
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseessä on saunamaailman yhteydessä olevan kerroatalon alakerran liiketila. Syyttimui on Jatkiksen kavereita filippiineiltä. Tutustuivat BMW LTGBT Club Hanoissa toissa vuonna. Jatkis kertoi tästä eräällä risteilyllä saunalautalla kesällä.
- Anonyymi
On kumma miten törkyturpa tietää minun ns kavereista joita en olenähnyt enkä tunne. Tökis tunteen ne. Joten ovat tökiksen hyviäystäviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kumma miten törkyturpa tietää minun ns kavereista joita en olenähnyt enkä tunne. Tökis tunteen ne. Joten ovat tökiksen hyviäystäviä.
Häpeätkö ystäviäsi?
- Anonyymi
Kävin kaupassa, mutta ei siellä ollut muuta kuin 1000 hyllymetriä tummelia, niskalippiksiä, yöaurinkolaseja ja saunakylän fanituotteita.
Edes juoksukaljoja sieltä ei saanut mukaansa.- Anonyymi
Minä olisin halunnut vaan maitotölkin ja sitä kysyin niin alkoi jatkuva syyttely en toista kertaa mene siihen kauppaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olisin halunnut vaan maitotölkin ja sitä kysyin niin alkoi jatkuva syyttely en toista kertaa mene siihen kauppaan
Minä kysyin sipuliteemakaraa 700g niin minua haukuttiin törkyturpakuperkeikkahulluksi. Ehkä olisi asiakaspalvelussa vähän säätämistä...
- Anonyymi
Nyt puhut paskaa. Nuten yleensä.
- Anonyymi
Törkyturpa alkaa oppia. Tämä uutinen on taivaan tosi, ilotkaamme Yamalin kehityksestä.
T: Jatkis - Anonyymi
Kokojuttu on vain puolustaa itsensä jotta ei tarvitse lähteä esittelemään jamalin ihmemaailman näkymiä. Koska paskahousu itkuiikka joutuisi myötämään jotta onvain mielenterveyspotilas joolla on harhoja. Tökis ei voi todistaa valheitansa.
- Anonyymi
Ei totuutta tarvitse todistaa, tule jatkis pois sieltä yamalin kerrostalon kellaribunkkerista, äläkä valehtele olevasi 500 km päässä. Sinähän olet samanlainen bunkkeripappa kuin kaverisi putler.
Rubliako sinä siellä bunkkerissa lasket, vai mitä piileskelet? Tule vaan reilusti hoitamaan bisneksiäsi, aitonaisesikin kuitenkin juoruavat kaikki saunakylän asiat kylillä kun käyvät partaansa ajattamassa ja irtorintaostoksilla.
- Anonyymi
Hienoa että yamalin palvelutaso paranee, ei tarvitse enää tummelia lähteä tokmannilta hakemaan...
- Anonyymi
Mikä on sellainen tila jossa on isot ikkunat ja tyhjät hyllyt. Se on ruokakauppa.
Mikä on sellainen tila jossa on isot ikkunat ja tyhjää täynnä.
Se on hyllykauppa 🫡- Anonyymi
Tiedeseurassa jälleen rautaista ja tieteeseen pohjautuvaa päättelyä! ☝️🤓
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962179
- 1291408
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231370Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291318- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371048- 89975
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56924- 122797
- 82786