Tästä voit joka päivä tehdä oman bing haun tai etsiä tietoa josta saat kertyy pisteitä jolloin ne voit eläinhoitolaan vaikka lahjoittaa tai hankkia zalando tai ikea ym lahjakortin. 15 tuhatta pistettä jo kertynyt.
Microsoftin oma asiakas etu .
https://rewards.bing.com/welcome tästä asia enemmän.
Täältä saat ison potin pisteitä jo liittyessään.
Kiva etu jos tarvis lahjakortin hankkia ja ei halua omia rahaoja laittaa eli säästöä sekin.
liittymis etu https://rewards.bing.com/welcome?rh=E7ABC3A2&ref=rafsrchae
Microsoft Rewards
2
111
Vastaukset
- Anonyymi
Bing on paskempi hakukone kuin ihmisen paska. Sillä voi hätätapauksessa mennä googleen, jos ei löydä selaimen osoiteriviä. Ihan turhaa ajanhukkaa yrittää jotain bing rewardseja. Ala vetää peukkua tai mene töihin niin unohtuu nuo hömpötykset
- Anonyymi
Microsoft Rewards on kyllä yllättävän hyvä palvelu, kun sitä käyttää säännöllisesti. Bing-hakuja ja pieniä tehtäviä tekemällä kertyy pisteitä, joilla voi lunastaa lahjakortteja esim. Ikeaan, Zalandoon tai vaikka lahjoittaa eläinhoitolaan.
Ei ehkä kaikille, mutta jos tykkää pienistä bonuksista ilman rahallista panostusta, niin tämä on ihan kelpo tapa säästää. Itsekin olen saanut lahjakortin silloin tällöin – mukava yllätys arjen keskelle. Ei tarvitse joka päivä klikata tehtäviä tai käyttää Bingiä aktiivisesti.
Riittää, että käytät Microsoftin tuotteita normaalisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2287620
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455070- 594792
- 753448
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301900- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371619
- 1491376