Joensuun suurmarkkinat, on parempi kuin ilosaari paska poppi rockit.
Joensuun suurmarkkinat
20
190
Vastaukset
- Anonyymi
Niin parempihan se paskaroina on asattuna koteihin näkymättömiin kuin välittömästi näkyviltä siivottavissa.
- Anonyymi
No ei tuolla markkinoilla ainakaan läträtä viinan kanssa ylettömästi, eikä kuseskella ja paskota mihin sattuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tuolla markkinoilla ainakaan läträtä viinan kanssa ylettömästi, eikä kuseskella ja paskota mihin sattuu.
Mut rokissa on paljon parempi musiikki ja naistarjonta. Markkinatarjonta on vanhaa ja venynyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut rokissa on paljon parempi musiikki ja naistarjonta. Markkinatarjonta on vanhaa ja venynyttä.
No siitä musasta voidaan olla montaa mieltä. Yksi apinalaumasta hakkaa onttoa puuta ja muu lauma hyppii hurmiossa, vaikkei tajua paskaakaan (tai ehkä juuri siksi).
Tarjonnan laatu taas on sinulle pelkkää kuvitelmaa. Niistä venymisongelmista kärsii vain pienipiliset.
- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Onko tuo viisain kommenttisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo viisain kommenttisi?
Se on kommenttti. jonka sinäkin kenties vielä ymmärrät :D
- Anonyymi
Torilta hakemaan taas herkkuja,brezelliä ym juustoa ja makkaroita.
- Anonyymi
Juustot on hyviä ainaki.
- Anonyymi
Juustot jotka päiväkausia lämpimässä tuskin on enää hyviä.. Elintarvikkeita en osta, marjat vihannekset toki säilyy hyvinä missä vaan..
- Anonyymi
Juujuujuustoa ja makkaroita... Hinnat vaan on yli kaksinkertaiset isojen markettien hintoihin verrattuna.
Vertailun vuoksi tuosta ihan todenmukaiset hinnat.
Le Gruyere (AOP) torilla eräässä kojussa 77,-/kilo ja täsmälleen sama Cittarilla 38,45/kilo.
Vain jopahan kannatti ostaa torilta. Saihan sitä maistaa ilmaiseksi sentään melkein gramman painoisen palan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juustot jotka päiväkausia lämpimässä tuskin on enää hyviä.. Elintarvikkeita en osta, marjat vihannekset toki säilyy hyvinä missä vaan..
Kovat juustot säilyy aika hyvin lämpimässäkin, mutta saattavat kuivua, jos ovat ilman suojakäärettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marjat ja vihannekset on hyviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juujuujuustoa ja makkaroita... Hinnat vaan on yli kaksinkertaiset isojen markettien hintoihin verrattuna.
Vertailun vuoksi tuosta ihan todenmukaiset hinnat.
Le Gruyere (AOP) torilla eräässä kojussa 77,-/kilo ja täsmälleen sama Cittarilla 38,45/kilo.
Vain jopahan kannatti ostaa torilta. Saihan sitä maistaa ilmaiseksi sentään melkein gramman painoisen palan.No hyvä kun ostit torilta. Maistuuhan se paremmalta, kun on kalliimpaa. Ei se oo tyhmä joka pyytää, mutta se on joka maksaa.
- Anonyymi
En takuulla joissain oli huijattu veloituksissa halpatyövoima notkuu myymässä kärpäset ja ampiaiset pörrää tuotteissa hygieniasta ei tietoakaan...kyllähän se syrjäkylien ihmisille on jotain arjesta poikkeavaa sama paska myynnissä vuodesta toiseen tuollakin
- Anonyymi
No vetäsit sitten ensin kevyet jauhot ja tulit sitten pöllyssä sekoileen. Eilen olit kävelykadulla niin jauhoissas, ettet pystyny muuta kuin penkillä örisemään.
- Anonyymi
Onko siellä myytävänä bageleita ja sämpylöitä? Minkä maan?
- Anonyymi
Varmaan ja Paalasmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan ja Paalasmaan.
Paalasmaan tuotteita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paalasmaan tuotteita?
No oli oli. Varmaan ilman kuitattua ja Paalasmaan joustoja. Hehheheheh-hehheee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696452
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612957
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331311
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201