Eli noin 18 tuntia päivässä. Voisitko vielä lisätä, voisitko ? Muista tuijottaa sitä myös saunassa, uidessa ja nukkuessasi... #Näyttö-Tzombi.
Katsothan nyt varmasti älykännykän näyttöä riittävästi ?
13
204
Vastaukset
- Anonyymi
Todella pällin vaikutelman antaa itsestään ihmiset, jotka jopa autoillessa ja "lenkillä" ollessaan räpläävät sitä vit un kännykkää
- Anonyymi
Kännykät ovat tehty katsottaviksi. Jos ihmisiä rupeaa katsomaan samaan tapaan, he tuhahtavat vihaisina: "Mitäs tölläät!" Parasta siis toljottaa kännykkää vaan.
- Anonyymi
Käytän kännykkääni soittamiseen ja viestien lähettämiseen. Joskus voin vilkaista säätiedot ja uutiset sen kautta, mutta muuten en sitä jatkuvasti vahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytän kännykkääni soittamiseen ja viestien lähettämiseen. Joskus voin vilkaista säätiedot ja uutiset sen kautta, mutta muuten en sitä jatkuvasti vahtaa.
Minä käytän kännykkääni kamerana. Filmaan siihen minua toljottavia ihmisiä.
- Anonyymi
Eli tuijottaa puhelinta noin 22h päivässä. . . .
- Anonyymi
Ihmiset kävelee kaduilla ja tuijottaa ruutua 24/7.. meinaavat kävellä auton alle, eivät edes liikennettä seuraa.. #RuutuTzombit.
- Anonyymi
myös fillaristit ja skuutti spedet ajaa välillä katse ruudussa ja kaatuilevat ja ajaa pusikkoon. olen nähnyt.
- Anonyymi
Sinä sen sijaan vietat 18 tuntia päivässä Suomi24-palstoilla ylpeilemässä sillä ettet osaa käyttää kännykkää?
- Anonyymi
Minä nukunkin kännykkä silmilläni. Se pimentää maailman kätevästi.
Sitä paitsi suomalaisethan eivät puhu, joten hyvä, jos edes tekstareita lähtee. - Anonyymi
Älykännykkä on Jumalani ! Tuijotan sen näyttöä Tzombina 24/7 !!
- Anonyymi
Kännykkää jatkuvasti , koko ajan vahtaavat ihmiset on ääliöitä.
- Anonyymi
Älypuhelimen käyttö vaatii älyä. Kokeilkaa vaikka!!!
- Anonyymi
Mutku mutku.. tääl tiktokissa on videoita, ne heiluttaa käsiään näin ja tanssahtelee.. Pakko katsoa 22 tuntii päiväs näitä ja peukuttaa likettää yms ihan Vit¤¤# tärkeetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762145
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo381493Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321174Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56932- 55866
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol252855Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20812Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18745Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58733Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis204693