Mielenkiinnosta kysyn, noukitteko mustikka ne tuulivoimaloiden alta ja läheisyydestä?
Tuulimyllyt ja mustikat
14
318
Vastaukset
- Anonyymi
Ja miksi en noukkisi? Outo kysymys sinulta.
- Anonyymi
En nouki, metsää on muuallakin. Tästähän on julkisuudessa paljon kirjoitettu.
- Anonyymi
Saattaa ne olla radioaktiivisia🤔
- Anonyymi
Pyh
- Anonyymi
Myllyt tuulettaa pölyt ja paskat pois marjojen päältä.
- Anonyymi
Muista laittaa myös saappaiden päälle foliot, jos liikut niiden läheisyydessä
- Anonyymi
Antaa toisten noukkia sieltä.
Tuulimyllyjen lapojen epoksipinnan kuluminen levittää ympäristöön mikro-ja nanomuoveja.
Muistaakseni Bisfenoli-a;ta.
Oli jokin tutkimus, että ympäristöön leviää 160-320 kg/vuosi näitä mikromuoveja.
Kumminkin huikea kilomäärä yhtä tuulivoimapuistojen kohti.
Samoin sieltä leviää öljyn pienhiukkasia. Eihän mikään pyöri ilman voitelua.
Entä mitä maaperään upotetuista rakenteista liukenee maaperään?
Ei kannata nukkua ruususen unta ja olla tuulimyllykiimassa vaikka moni täälläkin kunnassa niitä kiinteistöverojen toivossa haalii tänne pyörimään.
Näistä löytyy kyllä netistä tutkittua tietoa jos osaa hakea oikeilla hakusanoilla. - Anonyymi
Ei oo kärpäsiä eikä paarmoja
- Anonyymi
Viime vuonna noukin ämpärin täyteen, kun lähdin käveleen pois, huomasin 400m käveltyäni ettei ämpärissä ollut enää kun kolmasoa, siipien imu oli tehnut pyörteen ja vienyt marjat, raivaan tuuliin.
- Anonyymi
Ei pysynyt volio hattu pääs ku kokeilin myllyn alla. Volio torjuu paarmat ja hirvikärpäset.
- Anonyymi
Toivottavasti huuhtelette marjanne ennen käyttöä.
- Anonyymi
Foliohattu pitää jättää kotia jos käyt käntynmäes tai helmes
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Foliohattu pitää jättää kotia jos käyt käntynmäes tai helmes
Ai sähkö se humanoidin näköinen olio olitkin foliokääreessä, joka paineli fillarilla neva-lylyyn päin. Hekkulitölkit vain kolisi tarakalla.
- Anonyymi
Volio hattu pysyy pääs. Pyörällä ku painan meneen niin kiristän sen kumilenkillä päähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090