Vakavasti koulukiusattu saattaa kärsiä ja oireilla vielä vuosikymmeniä tapahtumien jälkeen . Voi esiintyä psyykkisiä oireita ja voi aloittaa itse toisten kiusaamisen kostoksi omasta kohtelusta . Lisäksi impotenssia , yökastelua ja alkoholismia esiintyy runsaasti . Eikö niin Cepun emojimies . Apua on saatavilla jos vain haluat
Koulukiusaamisen vakavat seuraukset
11
337
Vastaukset
- Anonyymi
Esimerkkinä täällä kiusaaja esiinty henkilö, joka on poistettu asiattoman käytöksen vuoksi vaalituvalta.
- Anonyymi
Herrasmies tyytyi poistamaan kiusaajan vaan vaalituvalta,joku vähemmän Herrasmies olisi poistanut hänet maanpäältä😇🙏
- Anonyymi
Jäikö apukoulu kesken ap?
- Anonyymi
Jäihän se muutkin koulut HK
- Anonyymi
sANONPA sanasen minäkin tähän , aikoinaan minäkin olin nälvimixen kohde niin koulussa kuin sukulaisten taholta ja m,yönetään myönetään , , mjnäkin sitten varttuneemalla ijällä sannan säilällä pieksin muitakin tuttuja , , , mutta ett se kannata , , paremman pitää kun ei ala päätänsä aukomaan.
- Anonyymi
Tuohompa lisäisin että narsisti uskoo omiin tarinoihin .Aina kun narsisti syyttää toista ihmistä jostain hän puhuu oikeasti itsestäänNarsistin maailmaan ei mahdu muuta kuin hän itse ja omien kasvojen suojeleminen. Emoji on selvästi narsisti..Käyttää emoji tunnusta juuri ITSENSÄ korostamiseen. MINÄ MINÄ !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohompa lisäisin että narsisti uskoo omiin tarinoihin .Aina kun narsisti syyttää toista ihmistä jostain hän puhuu oikeasti itsestäänNarsistin maailmaan ei mahdu muuta kuin hän itse ja omien kasvojen suojeleminen. Emoji on selvästi narsisti..Käyttää emoji tunnusta juuri ITSENSÄ korostamiseen. MINÄ MINÄ !!
Enpä tiijuä enkä pysty profiloimaan tätähahmoa " emoji " mutta jos seuraavassa PS pläjäyksessä erittätyy jo kauan sitten eläkitynyt " kansankynttilä tai vastaava " niin siinäpä vasta, minä minä ja minun poikani , , , taitava poikante varmaan( tiedätte varmaanmitä tarkoitan )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä tiijuä enkä pysty profiloimaan tätähahmoa " emoji " mutta jos seuraavassa PS pläjäyksessä erittätyy jo kauan sitten eläkitynyt " kansankynttilä tai vastaava " niin siinäpä vasta, minä minä ja minun poikani , , , taitava poikante varmaan( tiedätte varmaanmitä tarkoitan )
Ymmärrän mitä tarkoitat . . lisäisin tähän jotta ymmärrän yskän.
- Anonyymi
en usko tähänkoulukius enkä muuhinkaan näihin, kun on asiat kunnossaja tavis niin ei siinä pääse kukaan mitään kiusailemaan ja tuo kiusaus saanakin kuulostaa ihan keksityn naiivilta jo- ei semmosta edes ole että leikkileikkinäja prse pois tyynyltä ja alkakaa töihin
- Anonyymi
Pyhäjärven ylä-asteella on epäpätevä ei opettajapätevyyttä oleva piirrustuksen ope.
- Anonyymi
Aina kärsii loppuelämän ajan, kiusattu.
Hollolan koulun sytyttäminenkin johtuu koulukiusaamisesta, koululle kosto kiusaajan suojelemisesta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?847142Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277089Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176225Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845328Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635235Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415120Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274605Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193565Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003410