Tässä on sinulle vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Lupaan kunnioittaa teitä ja olen aika puhelias.
Toivottavasti sinulla on harrastuksia ja olet kiltti.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on kohta 49 vuotta
Onko Heinolassa neitosia jotka todella haluaa spermaa pilmpsaa iltaisin
28
161
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Eikö sulla ole mitään muuta tekemistä kuin tehdä jatkuvasti ilmoituksia?
- AnonyymiUUSI
Kyllä ilmoitettu!
Ilmoita asiaton sisältö
Loukkaava sisältö
Henkilökohtaiset tiedot
Seksuaalinen tai väkivaltainen sisältö
Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.
Jokin muu, mikä?
Lähetä - AnonyymiUUSI
Olet liian ruma ja vitun tyhmä.
- AnonyymiUUSI
Käyn lähes joka ilta töissä. Miten olisi seksin harrastaminen aikaisin aamulla?
Ella 19 vuotias Heinolasta- AnonyymiUUSI
RAUNO48VUOTIARAUNO kirjoitti:
Kuin aikaisin
Miksi olet vammainen luuseri?
- AnonyymiUUSI
Kuin aikaisin
Koeta nyt homo setä RANE päättää haluatko SPERMAA aamuisin vai iltaisin perseeseen
- AnonyymiUUSI
Kuin aikaisin
Klo 05.00
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koeta nyt homo setä RANE päättää haluatko SPERMAA aamuisin vai iltaisin perseeseen
Rauno ei voi spermata yöllä, kun se on pakkonukutettuna laitoksessa, jossa asuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rauno ei voi spermata yöllä, kun se on pakkonukutettuna laitoksessa, jossa asuu.
Kiitos tiedosta. Ella
Anonyymi kirjoitti:
KATO KU SÄ KUSIPÄÄ HUORAN PENIKKA TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Klo 05.00
Tuo ei ollut oikea minun kirjoitus. Ajattelin, että voitaisiin tavata seitsemän jälkeen rannassa aamulla.
Ella 19 vuotias - AnonyymiUUSI
KATO KU SÄ KUSIPÄÄ HUORAN PENIKKA TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS
Miksi olet vammainen neitsyt?
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei ollut oikea minun kirjoitus. Ajattelin, että voitaisiin tavata seitsemän jälkeen rannassa aamulla.
Ella 19 vuotiasMillaiset sedät kelpaa sulle
- AnonyymiUUSI
Millaiset sedät kelpaa sulle
Iso munaset ja auto pitää olla. Ella
- AnonyymiUUSI
Millaiset sedät kelpaa sulle
Sellaiset sedät, jotka ovat virkeitä aamuisin, kun eivät kaljoittele myöhään illalla. Aamulla on rannalla kovin rauhallista. Käyn joka aamu aamu-uinnilla,kun vedet ovat vielä lämpimiä.
Ella
- AnonyymiUUSI
Liian vaarallista, jos sattuu vahinko tulee älyllisesti kehitysvammainen jälkeläinen.
- AnonyymiUUSI
KOHTA SAAT PERSEESEEN KUN HEIKKI SAAPUU TÄNNE SILTAKADULLE NIIN MÄ PANEN RAUNOA JA HEIKKI IMETTÄÄ SAMAAN AIKAAN RAUNOLLA OMAA KULLIAAN JA VÄLILLÄ VAIHDETAAN HEIKIN KANSSA PAIKKOJA. KOHTA RAUNO KYLPPÄRIIN
VESA - AnonyymiUUSI
Tekisi kyllä gutaa kun setä jörnisit mua pitkään ja hartaasti isolla kalullasi. Mentäisiin sen jälkeen uimaan. Ella
- AnonyymiUUSI
Koeta Rauno löytää minun oikeat vastaukset. Kun näkyy tulevan noita epäasiallisiakin vastauksia.
Ella- AnonyymiUUSI
Kyllä mä yllensä olen hereillä ennen aamu seitsemää
Herättävät sedän joka aamu ennen seitsemään laitospuurolle.
- AnonyymiUUSI
JOO LAITOKSESSA YLEENSÄ ANAMNE RANELLE NOIHIN AIKOIHIN LAITOSPUURON 😁
- AnonyymiUUSI
Tuleppa sitten huomen aamulla rannalle, Mutta ilmoita, jos sinulle tulle esteitä. Niin voin sitten huolettomasti uiskenella. Viivyn rannalla enimmillään puoli tuntia.
- AnonyymiUUSI
Jos on noin vaikeaa sinulla setä saada nuorta hoikkaa naista, niin unohda minut. Menen tänä iltana Iloiseen Kulkijaan. Ja siellä ei tarvitse jumpsia noiden setien kriteereiden kanssa. Joku Heinolan nuori komea mies saa minusta yö seuran. Anteeksi vaan Heinolan Rauno, kun vein aikaa sinun seuran hausta.
Ella 19 vuotias Heinolasta
Ja tietenkin nyt alat minua haukkumaan, että olipa hyvä, että sain tietää kaiken sen minkä halusinkin- AnonyymiUUSI
Setä teki Ella sinun kunniaksesi oikein erillisen uuden uhriutumisavauksen ! 😆
T. Aukka Tinus Padasjoelta
- AnonyymiUUSI
RAUNO KAJANDER TIESI KAIKEN JO VALMIIKSI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491787
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121641Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va301232Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931161- 911113
- 741001
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351961- 62839
- 49811
- 50796