Hei, haluaisin kuunnella teitin raatioo, mutta se ei vaan oonistu, täällä alemmassa Suomessa, tulee ens. täytettävä sivu, ku klikkaat seuraava sivu, tulee taas uusi kysely, ku klikkaa seuraavaa, UUS KYSELY, mitä v####a , ootteko noin uteliaita, "mikä on kalsaries väri" ym. P*****n tärkeitä.
Pooki-radio
15
308
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko vieraillut Xhamsterin, Xvideoden tai muitten vastaavien sivuilla kun tuommosia kyselevät
- Anonyymi
Se on semmoinen mielenkiintoisempi juttu.
- Anonyymi
Meillä Suomessa on komeat kameravalvontakartastot ja poliisiradio.fi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä Suomessa on komeat kameravalvontakartastot ja poliisiradio.fi.
😶🌫️🤯: pystyy katsomaan sijaintia vissiin ja muuta?
- Anonyymi
😶🌫️🤯:Jaa. No, varmasti.
- Anonyymi
Hyviä kommenttejakin:D
- Anonyymi
🤯: suljetko sen ration, avaa mieluummin reevee, synti kuunnella. Kaikki on näköjään esillä.
😶🌫️: se oli hyvä se poliisi tv, poliisin matkaassa, siinä näkyy ihmisiä henkilötietoineen.
🤯: kaikkea sitä kuulee,kun vanhaksi elää, voi hyvä sylvi.- Anonyymi
Oli jo ennen kaikki taajuudet säädettävissä kuulemma. Kun Emäntä kävi marjassa, niin saatiin marjamehujen lisäksi liikekannalla hyvinkin tietoon😶🌫️🤯.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli jo ennen kaikki taajuudet säädettävissä kuulemma. Kun Emäntä kävi marjassa, niin saatiin marjamehujen lisäksi liikekannalla hyvinkin tietoon😶🌫️🤯.
😶🌫️:Täytynyt olla miehellä tietoa ja vehkeet.
🤯:Semmosiahan te olette, värkkäötte koko ajan jtn.
- Anonyymi
noitahan pystyy katsomaan millä ajalla vain, ja missä pestissä vain, jos kolleegojen kanssa sitä aikaa kuitenkin on, voi pistää hymyilyttämään kyllä, voiko ollla noin.
- Anonyymi
😶🌫️: Ylellä oli vuotaneet kuulemma ihmisten henkilötiedotkin.
🤯: Kaikkea sitä tosiaan lukee, kun vanhaksi elää, päissäänkö ne töitä tekevät? - Anonyymi
Hyvin rallattaa radiopooki täällä etelämmässäkin netin kautta! Etusivulla heti nappaa ylähällä olevasta nuolesta ja sieltä aukeavan sivun alareunan nuolesta.
- Anonyymi
Ja hyvin soikin! Ääntä pitää pienemmälle säätää, ettei naapurit hermostu. Mukavaa musiikkia. Järviradio on toinen kivan musiikin soittaja, sekin netissä kuuluu.
- Anonyymi
Ei auta ku raaheseutulle muuttaa sitte
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161