Hyvä että totuus tuli ilmi
Terveisin Rane 48 vuotias HEINOLA
HEINOLASSA ASUVA ELLA 19 VUOTIAS ON HUIJARI
32
137
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jaaha. ja perinteinen ennen kuin nukutetaan uhriutiminen "sedällä" alkoi. Oletpa lapsellinen tyyppi ei voi muuta sanoa, kohta sentään viiskymppinen ukko.
Samaa voisi sanoa sinusta: SETÄ LÄHES 49 V ON HUIJARI HEINOLASTA
Ella- AnonyymiUUSI
RAUNO48VUOTIARAUNO kirjoitti:
Piipittä saatanan kusipää itestäs vaa homo
Sieltähän se tuli: neitosen homottelu. Nyt saat takuuvarmasti seuraa!
- AnonyymiUUSI
Piipittä saatanan kusipää itestäs vaa homo
HEINOLASSA ASUVA RAUNO ON HUIJARI
- AnonyymiUUSI
Luuletko ukko että tuollaisten viestiketjujen avaaminen edesauttaa sun suran saantia?
- AnonyymiUUSI
Akkoja tulloo helemat korvissa, ainaskii Hekkelin Ulla, Hekin Ulla, Seinolan Heta, Kainolan Helu, Piinolan Heli, Kuntavan Alli, Kuhasen Lilli, Muinolan Hena. Kaikki ovat jonossa sedän oven takana!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Akkoja tulloo helemat korvissa, ainaskii Hekkelin Ulla, Hekin Ulla, Seinolan Heta, Kainolan Helu, Piinolan Heli, Kuntavan Alli, Kuhasen Lilli, Muinolan Hena. Kaikki ovat jonossa sedän oven takana!
Henan sisko jäi listalta Helkku Muinola!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Herpa Kyynölä on tällä naissakilla kuskina.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Henan sisko jäi listalta Helkku Muinola!
Siinä on yhdeksän hienoa neitoa ja kyllä on suuri häpeä kun sedästä ei ollut yhtään mihinkään!
- AnonyymiUUSI
seuran
- AnonyymiUUSI
Eikös Ella pyytänyt sinua rantaan huomenna aamulla, kun siellä ei ole muita niin olisi saanut uida rauhassa? Taas alat keksimään tekosyitä ja haukkumaan neitoja, jotta sinun ei tarvitse niitä nähdä.
- AnonyymiUUSI
Mun ei tarvi keksiä mitään tekosyitä
Oikea syy on se kun olet TROLLI
- AnonyymiUUSI
Mitään muutahan sä et teekään ja homottelet neidot kaiken lisäksi. Luuletko olevasi herrasmies?
- AnonyymiUUSI
Miksi et sitten mennyt sinne rantaan?
- AnonyymiUUSI
HEINOLASSA ASUVA RANE ON HOMO
SIKSI EI MENE IKINÄ TAPAAMISEEN NEITOJEN KANSSA
HYVÄ ETTÄ TOTUUS TULI ILMI- AnonyymiUUSI
TOTUUS ON SE ETTÄ RAUNO KAJANDER HEINOLASTA ON HOMO
- AnonyymiUUSI
En tiedä yhtään huijarinaista, jokainen antaa joka hametta kantaa, älä sorru housutyttöihin, pyydä apua joltain asiantuntiajalta
- AnonyymiUUSI
Vammainen setä on taas kerran näyttänyt miten mukavan kukava ja rauhallinen hän onkaan 😁😁😁😁
Paskiainen kiukuttelee kun tietää joutuvassa kohta nukkumaan hukattuaan ensin tämänkin päivän täysin joutaviin ilmoituksiinsa 😁😁😁😁
14 vuotta pöheli on täällä tehnyt itsestään pellen ja lisää näyttää haluavan 😁😁😁😁
Mitään seuraahan setä ei todellakaan oikeasti etsi vaan haluaa huomiota provosoimalla muita palstan lukijoita koska live-elämässä setä ei uskalla mitään kenellekään edes puhua. Uimahallissa kävi aiemmin alaikäisiä kyttäämässä mutta ilmiannon myötä sekin lysti -onneksi- sedältä loppui ja nyt ei sedällä ole enää uimahalliin mitään asiaa 😁😁😁😁
Setä ehtii vielä hetken piipittää paskaa itsestään omakehua unohtamatta , mutta jo tunnin kuluttua setä kuorsaa niin että koko hoitolaitos tärisee 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HinthaaraSÄHUORAN PENIKKA TUUT MUN ETEE NI MÄ TAKAAN ETTÄ SUN PASKAN PIIPITYS LOPPUU KOKONAA
- AnonyymiUUSI
SÄHUORAN PENIKKA TUUT MUN ETEE NI MÄ TAKAAN ETTÄ SUN PASKAN PIIPITYS LOPPUU KOKONAA
PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP 🐤🐤🐤🐤🐤🐤
- AnonyymiUUSI
SÄHUORAN PENIKKA TUUT MUN ETEE NI MÄ TAKAAN ETTÄ SUN PASKAN PIIPITYS LOPPUU KOKONAA
Jos nyt lähden ajamaan sinne Hinthaarasta niin tukee turha reissu koska perille päästyäni kuorsaat niin että koko hoitolaitos tärisee, ei 120 kilometrin matka onnistu edes minun turbolla varustetulla loistoautollani puolessa tunnissa 😁😁😁😁
Turhasta keikasta tosin 99,99 % varmuudella joutuisin kuitenkin joka tapauksessa veloittamaan sedän edunvalvojalta 200 euroa sillä päiväsaikaan setä juoksisi paskat housussa karkuun jos sinne menisin hänen eteensä pääsyä yrittämään. Setä on muidenkin kohdalla tehnyt joka kerta jänishousut ja paennut kun joku on siellä käynyt sedän uhoamisen takia 😁😁😁😁
Joten parempi setä kun nyt vaan rasvaat perseesi siellä äkkiä, sillä homo yöhoitaja antaa sulle kohta taas isoa meisseliään 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen Hinthaara Anonyymi kirjoitti:
Jos nyt lähden ajamaan sinne Hinthaarasta niin tukee turha reissu koska perille päästyäni kuorsaat niin että koko hoitolaitos tärisee, ei 120 kilometrin matka onnistu edes minun turbolla varustetulla loistoautollani puolessa tunnissa 😁😁😁😁
Turhasta keikasta tosin 99,99 % varmuudella joutuisin kuitenkin joka tapauksessa veloittamaan sedän edunvalvojalta 200 euroa sillä päiväsaikaan setä juoksisi paskat housussa karkuun jos sinne menisin hänen eteensä pääsyä yrittämään. Setä on muidenkin kohdalla tehnyt joka kerta jänishousut ja paennut kun joku on siellä käynyt sedän uhoamisen takia 😁😁😁😁
Joten parempi setä kun nyt vaan rasvaat perseesi siellä äkkiä, sillä homo yöhoitaja antaa sulle kohta taas isoa meisseliään 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HinthaaraSÄ KUSIPÄÄ HUORAN PENIKKA TUUT MUN ETEE PIIPITTÄMÄÄ NI MÄ TAKAAN ETTÄ SUN PASKAN PIIPITYS MINUSTA LOPPUU KOKONAA
- AnonyymiUUSI
SÄ KUSIPÄÄ HUORAN PENIKKA TUUT MUN ETEE PIIPITTÄMÄÄ NI MÄ TAKAAN ETTÄ SUN PASKAN PIIPITYS MINUSTA LOPPUU KOKONAA
Johan minä äsken kerroin miten siinä käy: puheeni sinusta eivät todellakaan loppuisi vaan laskettelisin samat asiat naureskellen päin pärstääsi 😁😁😁😁
Mutta kuten jo kerroin niin vaikeaa sitä on toteuttaa koska joudut juuri kohta nukkumaan ja muulloin jos päiväsaikaan tulisin sinne niin piileskelisit laitoksen seinien suojassa tai ulkona käydessäsi juoksisit karkuun. Niin olet tehnyt AINA kun joku on pyrkinyt juttusillesi. 😁😁😁😁
Jos kuitenkin ajattelet asiaa pitemmälle niin mitä sinä 171 cm 68 kg kukkakeppi mahtaisit minulle 188 cm / 107 kg karjulle? Vaa'alla kävin just äsken. 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen Hinthaara - AnonyymiUUSI
SÄ KUSIPÄÄ HUORAN PENIKKA TUUT MUN ETEE PIIPITTÄMÄÄ NI MÄ TAKAAN ETTÄ SUN PASKAN PIIPITYS MINUSTA LOPPUU KOKONAA
Tuun taakse
Anonyymi kirjoitti:
Johan minä äsken kerroin miten siinä käy: puheeni sinusta eivät todellakaan loppuisi vaan laskettelisin samat asiat naureskellen päin pärstääsi 😁😁😁😁
Mutta kuten jo kerroin niin vaikeaa sitä on toteuttaa koska joudut juuri kohta nukkumaan ja muulloin jos päiväsaikaan tulisin sinne niin piileskelisit laitoksen seinien suojassa tai ulkona käydessäsi juoksisit karkuun. Niin olet tehnyt AINA kun joku on pyrkinyt juttusillesi. 😁😁😁😁
Jos kuitenkin ajattelet asiaa pitemmälle niin mitä sinä 171 cm 68 kg kukkakeppi mahtaisit minulle 188 cm / 107 kg karjulle? Vaa'alla kävin just äsken. 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HinthaaraSä raukka huoran penikka TUUT MUN ETEE NI MÄ TAKAAN ETTÄ SUN paskan piipitykset minusta loppuu kokonaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HinthaaraSetä on painanut viimeiset 14 vuotta aina tasan 68 kg. Setä saa laitoksessa vain laitospuuroa aamulla ja muulloin siellä on ruoka kuin keskitysleirillä: vain kaalikeittoa tai kerran viikossa hernekeittoa. Setä on köyhän ruokavalion takia kova pieremään , se on R-kioskilla pantu merkille!
T. Kioskin myyjä. - AnonyymiUUSI
Sä raukka huoran penikka TUUT MUN ETEE NI MÄ TAKAAN ETTÄ SUN paskan piipitykset minusta loppuu kokonaan
Sinusta reppanasta ei ole takaamaan mitään. Puheesi eivät koskaan pidä , ne on pelkkää tyhjää pöhinää.
Etkä sinä takaajaksi muutenkaan kelpaa persaukisuutesi, edunvalvojasi ja menetettyjen luottotietojesi takia 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen Hinthaara Anonyymi kirjoitti:
Sinusta reppanasta ei ole takaamaan mitään. Puheesi eivät koskaan pidä , ne on pelkkää tyhjää pöhinää.
Etkä sinä takaajaksi muutenkaan kelpaa persaukisuutesi, edunvalvojasi ja menetettyjen luottotietojesi takia 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HinthaaraSÄ SAATANAN RAUKKA HUORAN PENTU TUUT MUN ETEE PIIPITTÄMÄÄ NI SUN PASKAN PIIPITYS LOPPUU KOKONAA
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HinthaaraSetä on luottotiedoton mutta muutenkin joka asiassa täysin tiedoton 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen Hinthaara - AnonyymiUUSI
SÄ SAATANAN RAUKKA HUORAN PENTU TUUT MUN ETEE PIIPITTÄMÄÄ NI SUN PASKAN PIIPITYS LOPPUU KOKONAA
Ei lopu, vaan sinun tyhjä uhoamisesi loppuu siihen näet Pentti Hirvosen lihaksikkaan hahmon saapuvan. Silloin sinulta pörähtää paskat housuun paetessasi 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen Hinthaara
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491767
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121631Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va301222Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931161- 911113
- 74991
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351951- 62829
- 49801
- 50796