Narsitit nauttii olla esillä ja saa ihailua, haukkuu omat perheen jäsenet mitään saamattomiksi, laiskakoksi. Nauttii toisten alistamisesta.
On aina sanavalmis vastaus.
Suuttuu jos väittää toista kuin narsiti on sanonut.
Narsiti on sairas vai geeneissä tai opittua
55
459
Vastaukset
- Anonyymi
Älä puhu paskaa!
- Anonyymi
Lapsuudella on suuri merkitys? Turvaton, vähemmän tuettu lapsuus ja vääränlaiset ihmiset lähellä voi ruokkia asennetta vääränlaiseksi, että kokevat itsekkäästi, että tällainen tapa on hyödyllistä itselle, (kokee) kaikki menestyneet toimivat näin polkemalla toisten kanssa kulkijoiden mahdollisuuksia menestyä.
Parantaa näin omia mahdollisuuksia pärjätä vertailussa heihin, jotka häntä haastaa enemmän. Kokee, että kaikki keinot ovat sallittuja, mitkä sataa omaan laariin positiivisesti. Narsisti kehittää omaa tapaa toimia paremmaksi ja paremmin peitellyksi, jolloin muita on helpompi ohjailla manipuloiden ja provosoiden tilanteita mieleiseen suuntaan.
Itse olen narsistia päässyt seuraamaan läheltä ja teininä itsekin toimin näin, läheinen oli tässä vaikuttamassa vahvasti minuun, kun en ymmärtänyt sitä vääräksi tavaksi toimia. Siksi ymmärrän myös heidän tapaa toimia mielestäni hyvin? Tajunnut tämänkin vasta vanhemmalla iällä. Näitä harvemmin kelailee arjessa nuorella iällä. Toisille elämä on vain peliä. - Anonyymi
Ihan oikeassa hän on.
Tietyt ihmiset kokevat, että valehtelukin on aivan oikein, kunhan se vain edistää omaa etua ja suosiota vaikka sitten valheiden kohteiden kustannuksella. "Oikein" on aina se, mikä edistää omaa etua. Siinäpä tyhjentävä käsitys oikeasta ja väärästä.
Jännä, että tuollaisiksi kaltoinkohdellut lapset kehittyivät neuvostoliittolaisilla keskitysleireillä, ihmispedoiksi vailla mitään objektiivista - eli kaikkiin ihmisiin samoilla tavoilla suhtautuvaa - käsitystä oikeasta ja väärästä. Järkyttävä selviytymismoodi, joka tuottaa kuitenkin hyvin vastenmielisiä ihmisiä keskuuteemme. Mainituista lapsiraukoista tuli useimmiten empatiakyvyttömiä ammattirikollisia, niin surullista kuin se onkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsuudella on suuri merkitys? Turvaton, vähemmän tuettu lapsuus ja vääränlaiset ihmiset lähellä voi ruokkia asennetta vääränlaiseksi, että kokevat itsekkäästi, että tällainen tapa on hyödyllistä itselle, (kokee) kaikki menestyneet toimivat näin polkemalla toisten kanssa kulkijoiden mahdollisuuksia menestyä.
Parantaa näin omia mahdollisuuksia pärjätä vertailussa heihin, jotka häntä haastaa enemmän. Kokee, että kaikki keinot ovat sallittuja, mitkä sataa omaan laariin positiivisesti. Narsisti kehittää omaa tapaa toimia paremmaksi ja paremmin peitellyksi, jolloin muita on helpompi ohjailla manipuloiden ja provosoiden tilanteita mieleiseen suuntaan.
Itse olen narsistia päässyt seuraamaan läheltä ja teininä itsekin toimin näin, läheinen oli tässä vaikuttamassa vahvasti minuun, kun en ymmärtänyt sitä vääräksi tavaksi toimia. Siksi ymmärrän myös heidän tapaa toimia mielestäni hyvin? Tajunnut tämänkin vasta vanhemmalla iällä. Näitä harvemmin kelailee arjessa nuorella iällä. Toisille elämä on vain peliä.Sulla on kaikki koulut kesken.
- Anonyymi
Lieskat suurenee kun heittää bensaa sekaan -kemiallisia reaktioita testannut #stillalive
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa !
- Anonyymi
Kertaus on opintojen äiti.
- Latina, antiikin Rooma. - Anonyymi
Täynnä kuin Turusen pyssy
Turusella oli ryöstöretkellä 1700-luvulla pyssynpiippu täynnä saalisrahoja. - Anonyymi
“Miehen tulee stimuloida naisen mielialaa ja sisintä tehdäkseen seksistä mielenkiintoista. Todellinen rakastaja on mies, joka saa sinut innostumaan jo pelkästään koskettamalla päätäsi tai tuijottamalla hymyillen silmiisi.”
- Marilyn Monroe- Anonyymi
Koitappa saada märäksi keskustelemalla töistä
- Anonyymi
Narsistinkaa oppi eleleen kyllä. Sillain raskastahan se oli. Mulle riitti. Ei kunto kestäny enää. Eikä tosta tule koskaan kunnolla toipumaan vaikka yli pääsiki. Sitä se teettää kun vika oli aina mussa. Ei he myönnä omia virheitä koskaan. Mutta jooo rakastan tunnekylmii ihmisii omapahan on ongelmani
- Anonyymi
Kyllä toipuu, mutta paljon työtä se vaatii. Joutuu käymään läpi varhaisia tunteita, missä on ollut jompaan kumpaan/molempiin vanhempiin välttelevä kiintymysmalli. Vanhempi ei ole osannut rakastaa ja siksi sitä rakkautta paradoksaalisesti hakee aikuisiällä tunnekylmistä ihmisistä. Mutta rakkautta heissä ei ole, joten sen hakeminen väärästä paikasta on loputon suo. Kun oppii aidosti rakastamaan itseään, elämä alkaa helpottamaan. Mutta sitä ennen joutuu käymään läpi kaikki tunteet ja traumat, mitkä siinä on olemassa esteenä. Takaan että elämäsi tulee olemaan parempaa, jos vedät rajat narsisteille. Teet selväksi että tässä kohtaa olen minä ja minun arvoni ja sen yli et tule. Elämä on oma sielunmatka, sitä ei voi tehdä muiden ihmisten kautta.
- Anonyymi
Narsisti jättää tunteen kun oisit ikuisesti velkaa hänelle yhteisestä elämästä. Olisi pitänyt pystyä olla parempi muijja yms
- Anonyymi
Kuka välittää siitä mitä omaiset naljailee?
Nehän vaan yrittää koulia sinusta vahvempaa.- Anonyymi
Eikä yritä
- Anonyymi
Ei taida olla yhtään hyvää syytä olla tekemisissä tälläisten ihmisten kanssa joiden seura tekee vain vihaiseksi ja surulliseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida olla yhtään hyvää syytä olla tekemisissä tälläisten ihmisten kanssa joiden seura tekee vain vihaiseksi ja surulliseksi.
Olen täysin samaa mieltä!
- Anonyymi
Perhe on pahin 🙂
- Anonyymi
Korville vaan ja sitten kysyt, että vieläkö haluat jatkaa suunsoittoa?
- Anonyymi
Sua korville, sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sua korville, sivusta
Sanominen on suunsoittoa, äänen korottaminen jo vaarallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sua korville, sivusta
Karman laki on jännä juttu.
- Anonyymi
Sietämättömiä ihmisiä.
- Anonyymi
Narsisti muuttuu hirviöksi joka haluaa tuhota jopa sukulaisten ja ystävien suhteet, jos hänet jätetään toisen henkilön vuoksi.
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
On kyl.Minusta tulee hirviö vain kiusaamisen takia mikä liittyy näihin parisuhteisiin.Jos minua luullaan ensin joksikin pahaksi ja toimitaan sen luulon pohjalta minulle vahingollisesti että terveys pettää nousen vastaan ja en lopeta ennenkö saan anteeksi pyynnön korvauksineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyl.Minusta tulee hirviö vain kiusaamisen takia mikä liittyy näihin parisuhteisiin.Jos minua luullaan ensin joksikin pahaksi ja toimitaan sen luulon pohjalta minulle vahingollisesti että terveys pettää nousen vastaan ja en lopeta ennenkö saan anteeksi pyynnön korvauksineen.
Lisään.Normaali hylkääminen otetaan aikuismaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään.Normaali hylkääminen otetaan aikuismaisesti.
Kyllä, tuo on juuri oikea tapa toimia!
- Anonyymi
Mun tuleva puoliso on narsisti, mut ei se mun rakkautta vähennä häntä kohtaan 🩷👍
- Anonyymi
No sinä teet tietoisen valinnan ja toivottavasti kestät sen seuraukset vuosien saatossa. Ei voi kuin toivottaa voimia ja voi hyvin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinä teet tietoisen valinnan ja toivottavasti kestät sen seuraukset vuosien saatossa. Ei voi kuin toivottaa voimia ja voi hyvin!
Tulen kestämään kaiken mitä elämä antaa..
- Anonyymi
Et ole koskaan si asunu narskun kanssa saman katon alla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se asuminen ja jonkun sortin elo yhdessä tiiviimmin tuo vasta painajaisen kunnolla esiin jos siis yli päätään on kyse sellaisesta ihmisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kokenu elämässä kaiken että voit noin sanoa tuolla varmuudella tiedät kuinka reagoit ja toimit missäkin tilanteessa narskun kanssa si kun suhde on loppusuoralla ni useimmiten joko narsku tappaa suhteen toisen osapuolen tai jos satut oikeasti omaamaan kovan luonteen ni sinä luultavasti tapat hänet lök muutaman kerran liikaa etkä keksiny enää muuta keinoa päästä suhteesta narskuun narsku osaa tunteet häntä kohtaan tappamaan jos aidosti olet rakastunu edes narskuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä? Tarkoittanet maanpäällistä helvettiä. Onnea valitsemallesi tielle 👍🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pään sisällä jo monta vuotta yhdessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se asuminen ja jonkun sortin elo yhdessä tiiviimmin tuo vasta painajaisen kunnolla esiin jos siis yli päätään on kyse sellaisesta ihmisestä.
Otan haasteen vastaan
- Anonyymi
Ei se ole sairaus tuo narsismi joillain se on luonnevika ne on suutettuina vaarallisimpia tuosta narsistien kategoriasta toisilla se on syvälle opittu malli koska/kun niin pääsee elämässään helpommalla muita hyväksikäyttäen toi nössö narsku on mulle jääny vähä epäselväksi et mikä se semmonen luulee oikein edes olevansa turhan pehmeä luonne ettäkö olisin halunnu ottaa edes selvää sen enempää
- Anonyymi
nyt on hakattu veitsi pahaa niistä taksin niiden autoihin, arkeen rahaa ja elämään. perjantaista megaiskut,tulossa niille kunnon selkäsauna. ja matkoihin myös, hajsttu myös suoraan koteihin ja perhe elämää. kovia iskuja, veitset heiluu ja joka isku kostetaan. ja iskettyy niihin naisiin myös, nainen naisesta. älä minulle kosta ajatuksia teistä, mitkä hakkauksusta johtuen leijuu ilmassa 😂 ja täältä vastataan joka jutun ja saatana kovaa ja takautuvasti myös.
- Anonyymi
ja eilisestä hakattun juuri heihin takaisin ja järjestelyistä myös, naisiin, miehiin ja pentuihinne. veitset heiluu ja turpaan tulee joka jutusta.
- Anonyymi
joka päivä kostetaan taisin ja peritään ja vedetään turpaan. veitset heiluu ja pahaa liikkua ja ei kunnioita ketään.
- Anonyymi
älkää huoliko turpaan tulee kaikille, kaikesta, veitsö vedetään päästä ylös alas, ja joka ämmälle ja äijälle, ja, lapsiin myös, tekojen mukaan, ja kotijuttujen mukaan.
- Anonyymi
autoja isketään veitsi tajusin ja keittiöön ja kaikkee. ohinbiskener ja vieneet, röökiin ja muihin veitset heiluu ja hakataan. takautuvasti ja joka jutusta.
- Anonyymi
aina ne on viemässä naiselle ja hakkaa ja, menneistä veisto päähän ja pahaa takaisin, estettä ja kiusaa ja, autoon pahaa.
- Anonyymi
raha vaikutuksista ja kusetuksuzta beistö päähän ja turpaan. laillisesri vie pahaa ja aiheuttaa kailra inhottavaa, mitään tai kerään ei kunnioiteta. vaan vie tien ja tekojen mukaan veitsi heiluu tuoden pahaa ja estettä ja väkivaltaa ja huonoa, etovis juttuja ja raivoa. koteja ei kunnioiteta niiden osalta ja kiusaa ja hakkauksia takaisin, veitset heiluu.
- Anonyymi
sitä mukaan kun ovat syöneet ja hakanneet, vieneet, veistä päähän joka jutun maksavat ja ottavat turpaan, naiset ja miehet ja jollakin myös pennut.
- Anonyymi
nyt peritään verivelkoja 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
kuritus alkakoot, veitset heiluu etänä ja vetää omiaan takaisin, hajsten, kovaa, kiduttaen, kiusaten, tuoden kipua, tuoden nöyryytystä, rahan menoa ja menetyksiä sairauksia, pahaa ja huonoa. naisiin, miehiin ja joidenkin lapsiin, ei voi mitään jos on niin paskat vanhemmat. nuoriin ja tuleviin lapsiin. verivelat peritään.
- Anonyymi
veitset isketään töihin, rahaan, omaisuuteen ja opintoihin, päättöijinne, lisätöihin, harrastuksiin ja rahan esteeksi. veitset viilletään keittiöön, sänkyyn, ja joka kodin mutkaan ja kohtaan. verivelkoja peritään 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
veitset hakataan autoihin pihaan ja mene isiin liikkumiseen, matkoina, työmatkoihin. veitset hakattu. etätöihin, työmaalle, lounaille, veitset hakattu.
- Anonyymi
veitset hakattu harrastuksiin, veitset hakattu mukummiseen, veitset hakattu joka asiaan. tuokoot teille kaikkea pahaa, huonoa, häirintää kiskontaa ja etovis asioita 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😘😘😘😘😘😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😘😘😘😘😘😘😘😂😂
- Anonyymi
veitset hakattu ostoihin, veitset hakattu myynteihin, veitset hakattu juhliin ja arkeen. kärsikää, isku iskusta tuoden teille pahaa ja kiskoen kailra takaisin vaatien korvausta, vaatien rahaa ja hakaten teidät. kärsikää, kitukaa ja ottakaa turpaan joka jutusta.
- Anonyymi
joka juttu ja vienti tänne maksuun ja joka jutusta lisänä hakataan takaisin 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😜😜😜😜😜😜😜😜😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
- Anonyymi
kiitos kaupungille, varmaan kaikkien lasten takia, jotain myönnytystä ja hyviä paikkoja järjestettiin lapsille ja toivotettiin tervetulleeksi 😘 ja nuoret tykkää oikein kovasti tyylistä 🥰
- Anonyymi
Elää riittävän pitkään narsistin kanssa, niin oppii samoja käytäntömalleja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1151966
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.151471Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa4231440En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va1741348Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1131278Miten yrität saada tilannetta eteenpäin
ettei jäätäisi päikoilleen, missä kumpikin ikävöi omalla tahollaan?761103- 981059
Kauneutesi kiinnitti huomioni
mutta oikeesti rakastuin tapaan, miten näet asiat ja kaikki. Olet liian ihana, enkä tiedä miten sen saisin sanottua.331012Et tule koskaan löytämään tällaista syvyyttä kenestäkään toisesta
Jos vaan tietäisit, kuinka paljon tunnen sinua kohtaan. Jos vaan tietäisit, miten paljon merkitset minulle.901005En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.92949