Keskustan Nuorisosäätiöstä selviää yhä uusia rikoksia ja todella törkeitä!
https://suomenkuvalehti.fi/kotimaa/keskusta-yrittaa-vaieta-nuorisosaatio-tutkinnan-kuoliaaksi-tyonantajan-ja-tyontekijan-valisia-asioita/
Keskusta yrittää vaieta kuoliaaksi keskustan Nuorisosäätiön poliisien selvitykset!
13
126
Vastaukset
- Anonyymi
Juttu oli vuodelta 2019. Poliisi on myös tutkimuksistaan sanonut, että keskustalla ei puolueena ole mitään kytköksiä Nuorisosäätiöön . Keskusta on puolueena irrottautunut Nuorisosäätiöstä jo toistakymmentä vuotta sitten.
- Anonyymi
Mutta keskustalaisia siellä on! HO HOO, HO HOO!
- AnonyymiUUSI
Nimenomaan
- Anonyymi
Nuorisosäätiön rötös oli Suomen suurin talousrikos. Kepussa on siihen kykeneviä.
- AnonyymiUUSI
Ainoastaan rötöstelyyn kykeneviä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ainoastaan rötöstelyyn kykeneviä!
De facto
- Anonyymi
HoHo Hoo, Oljenkorkeista ja bolsevikeistä malli ottavat kepulaiset, kepun rötös selkärankaa.
- Anonyymi
Sulo Aittoniemi (kepu) sanoi aikoinaan, että kepu on pahin rosvolauma. Oikeassa oli Sulo.
- Anonyymi
De facto
- AnonyymiUUSI
Kivijärven kunnanjohtaja (kepu) yritti pakoilla syytettä niin pitkään, että se vanhenisi, meni perille.
- AnonyymiUUSI
Kepulaiset sellaisia vastuunpakoilijoita! HO HOO, HO HOO!
- AnonyymiUUSI
Nuorisosäätiön poliisit on jo pantu pois viralta.
- AnonyymiUUSI
Se onkin raakaa, jos panemalla on tuokin homma hoidettu!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903464
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442857Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742366- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162236Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202067- 621964
- 1141956