Kyyhkyn metsästys

Anonyymi-ap

Jättäkää rasva maksat kyyhkyt rauhaan!! Paukuttelu häiritsee!! Soitan poliisit jos olette taas nurkilla!!

14

214

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Millainen on rasvamaksakyyhky?

• Anonyymi

Ihramaha metsästäjä

• Anonyymi

rasva-aivoiset ihravatsaiset typerykset, suupielistä valuu mässäys ja sylki ja kalja..
        ala-arvoista pohjasakkaa..
        hienostunut ruoka ei edes kuulu teille..

• Anonyymi

Eikö se ole 60m asuinrakennuksia.Ei kukaan nurkille saa tulla!!!ampumaan.

• Anonyymi

150 m. Mutta se kannattaa kertoa kahdella.

• Anonyymi

Haulit katolle lentää...

• Anonyymi

Näin tänään vammautuneen sepelkyyhkyn, siipirikko, toimitan hoitolaan. Mukana oli poikanen ensilennollaan. Näitä sieluttomat tappohullut lahtaa! Lempeitä rakkauden lintuja, kyyhkyläisiä. Jotka monen ihmisen ilo kun palaavat elossa kotipihaan ja pesä kotipuussa! Raakalaismaiset lahtaajat, huvittelumuoto tappaa!!

• Anonyymi

Kun ei saa ampua ihmisiä pitää purkaa viattomiin eläimiin murhaamisen suoma nautinto! Henkisesti sairaat ihmispedot! Laulujoutsenet lahdattiin melkein sukupuuttoon kun aikoinaan sai. Ei mitään etiikkaa, empatiaa ja ymmärrystä.. tappoaseiden kanssa luontoon häiriköimään. Pelästyttää joka olentoa siellä.
      Rikkoo rauhan. Sepelkyyhky, lempein mahdollinen lintua, rakkauden lintu, rauhan.. ja on vainottu! Pulujakaan ei lahdata eikä harakoita. On vääryys.
      Niin kaunis hopeainen lintu! Haluaa olla rauhassa, ruokkii kyyhkynmaidolla poikasiaan, ei saa olla rauhassa kun barbaarinen murhaajajoukkio alkaa jahdata heti kun voi! Huvikseen. Tunnevammaiset pahuuden ruumiillistumat!

• Anonyymi

Suomessa pyssyjä todella paljon verrattuna väkilukuun, aggressiivinen väkivaltainen kulttuuri. Juovuksissakin ammuskellaan. Myös ihmisiä. Rääkätään lemmikkieläimiäkin.
      Psyykkisesti häiriintyneitä kaikki metsästäjät.

• Anonyymi

Sepelkyyhkyt on minulle rakkaimpia lintuja.,odotan joka kevät rakkaita ystäviä kotipihaan. Alkaa helvetti joka ainoa vuosi 10.8 kun massamurhaaminen alkaa.
      Olen onneton jokaisen sepelkyyhkyn puolesta, yhtä helvettiä! Suren ja kärsin!
      Ammutaan ihmisille rakkaita ystäviä, kesyjä lemmikkilintuja, eivät saa olla rauhassa missään. Muutkin linnut saa. Psykopaattiset ihmiset saavat nautintoa viattomien ja lempeiden rääkkäämisestä. Kukaan henkisesti viisas ja hyvä ihminen ei tapa muita eläviä olentoja vaan rakastaa ja kunnioittaa niitä ystävinään.

• Anonyymi

"Jättäkää rasva maksat kyyhkyt rauhaan"
      Tämän voi tulkita siten että rasvamaksaset tarkoittaa metsästäjiä tai sanoisiko ampuilijoita

• Anonyymi

Mänisivät hirviä ampumaan salloo, olis miehekästä, heelle itsetuntoa nostattavaa. Paikallisia saloja perämehtiä riittää

• Anonyymi

No ompa sitten paakuttelijoeta

• Anonyymi

Kyyhky ärsyttävä lintu!! Tulee pihaan huhuilemaan!! Myrkkyä niille!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      92
      3518
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2887
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2386
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2328
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2281
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2256
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2143
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2097
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      115
      2025
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1974
    Aihe