Ei taida kauppa käydä kuten ei Toyotan konsonanttihirviönkään.
https://www.subaru.fi/models/solterra
Solterraa myydään 7060 euron alennuksella
11
112
Vastaukset
- Anonyymi
Pakkohan ne on yrittää myydä varastossa pölyttymästä.
- Anonyymi
Bensa-autojen aikaan Tojokansa ryntäsi ostamaan tarjouksessa olleita poistuvia malleja. Sähköautoa ei halua kukaan, kun sen ominaisuudet ovat jo uusiin malleihin verrattuna pahasti vanhentuneet.
- Anonyymi
Toimintamatka puolet luvatusta, ei kiinnosta.
- Anonyymi
2026 tulossa refresh ja ehkä myös uusi malli Uncharted EV
Siksi vanhat myydään pois.- Anonyymi
Normaalisti autoja ei tarvitse myydä isolla tarjouksella, vaikka uusi malli on tulossa vuoden päästä.
- Anonyymi
Vanhat yritetään myydä pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhat yritetään myydä pois.
Yleensä varastoon ei autoja juurikaan haalita ja myydyt autot tilataan tehtaalta. Subaru kauppias on joutunut sitoutumaan tiettyyn määrään autoja ja nyt kun ne eivät kelvanneet ostajille, niin nyt niistä on pakko päästä eroon tavalla tai toisella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä varastoon ei autoja juurikaan haalita ja myydyt autot tilataan tehtaalta. Subaru kauppias on joutunut sitoutumaan tiettyyn määrään autoja ja nyt kun ne eivät kelvanneet ostajille, niin nyt niistä on pakko päästä eroon tavalla tai toisella.
Uusia saa nyt alle 40000 eurolla.
- Anonyymi
Kuka nyt sähkövatkaimesta tuollaista hintaa maksaisi.
- Anonyymi
Kuka maksaa ladattavasta hybridistä 2026 hintoja?
Ne kun vaatii polttomoottorin takia jatkuvaa huoltoa ja korjausta.
Lähes 10000 hintaa lisää ja huollot päälle. Lisäksi käyttömaksut nousee ja polttoaine kallistuu.
Halusit tai et. Eikä hullot ja korjaukset halpene. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka maksaa ladattavasta hybridistä 2026 hintoja?
Ne kun vaatii polttomoottorin takia jatkuvaa huoltoa ja korjausta.
Lähes 10000 hintaa lisää ja huollot päälle. Lisäksi käyttömaksut nousee ja polttoaine kallistuu.
Halusit tai et. Eikä hullot ja korjaukset halpene.Polttomoottori vaatii kerran vuoteen huollon joka vaatii oikeasti 1/10000 ajan väittämästäsi ja ainakaan minulla 20 vuoteen ei ole tarvinnut korjausta kertaakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512