Oletko leuhka omasta autostasi ?

Anonyymi-ap

Autoylpeydellä" voi olla merkitystä siinä, miten kuljettaja näkee autonsa ja sen suorituskyvyn, mikä saattaa vaikuttaa hänen halukkuuteensa ohittaa.

35

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen mä ja ohitan kaikki jotka ovat epävarmoja menostaan tai eivät kulje tienopeutta.

• Anonyymi

kyllä olen ja just uusi leima paperissa

• Anonyymi

Ota kuva siitä "leimasta"?
        Ihan mielenkiinnosta haluan nähdä sen.
        Olen kateellinen koska en saanut leimaa paperiin.
        Katsastuksessa ei enää saa fyysistä leimaa paperiseen rekisteröintitodistukseen tai muuhun vastaavaan paperiin. Katsastuksen tulos tallennetaan nykyään sähköisesti ajoneuvon rekisteritietoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsastuksessa ei enää saa fyysistä leimaa paperiseen rekisteröintitodistukseen tai muuhun vastaavaan paperiin. Katsastuksen tulos tallennetaan nykyään sähköisesti ajoneuvon rekisteritietoihin.

Olen ottanut kuvan leimasta, en "leimasta". Laita puhelinnumerosi niin lähetän sen sinulle WA kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillonhan on saanut leiman eli "leiman".

• Anonyymi

Heh... ihmettelen tuollaista suuresti, että jotkut voivat kiintyneitä materiaalisiin asioihin niin voimakkaasti.

• Anonyymi

Kummallista on se, että on kallis auto kaikilla herkuilla, mutta siinä ei sitten kuitenkaan viitsitä viettää aikaa, vaan pitää ajaa mahdollisimman nopeasti kohteeseen, että pääsee äkkiä autosta pihalle. Jokin mättää tuossa yhtälössä.

• Anonyymi

Se mikä tuossa yhtälössä mättää on siellä sinun korvien välissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se mikä tuossa yhtälössä mättää on siellä sinun korvien välissä.

Luulla ja kuvitella voi kaikenlaista, kuten tuossa teet.

• Anonyymi

??? Onko toi joku yleinen ajatusmalli?
        Hauska oot 😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulla ja kuvitella voi kaikenlaista, kuten tuossa teet.

Sinähän tuossa kommentissasi luulet, kuvittelet ja luot yhtälön jota ei ole olemassa.

• Anonyymi

Leuhkimiseen tarvii vähä massia mutta naapureiden kateus on ilmaista!
      Jännä että miten se äänensävy muuttuu jos hiukan sijoittaa säästöjään taloon, pihaan puutarhaan sekä autoihin.
      Noh, ei mulla sille naapurille ois mitään sanottavaa ollutkaan. Aina vaan oli narisemassa miten huonosti heillä menee.

• Anonyymi

Kateus on luusereiden hommaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateus on luusereiden hommaa.

Niitä on, kaikenlaisia köyhiä halpojen ja vanhojen autojensa kanssa.

• Anonyymi

Joo, mä edellisessä asuinpaikassani sain seurata kahden naapurini leveilyä. Kun toinen osti jotain, osti toinen vähän parempaa. Mitään niin typerää en sittemmin ole nähnytkään, mutta meillä muilla naapureilla oli tosi hauskaa. Hyvä ettei pistetty vedonlyöntiä pystyyn.
        Mahtoi olla niillä ja mahtaa olla sullakin luottokortti tapissaan.

• Anonyymi

Tiedän kyllä, miten hyvin autoni kiihtyy ohituksiin, mutta en tiedä, miksi siitä tulisi leuhka olla.

• Anonyymi

En sanoisi että leuhka, mutta tyytyväinen olen kolmanteen Tiguaniin. Se kertoo siitä, että elämässä ei ole aivan epäonnistunut kun on päässyt kohtuulliselle eläkkeelle ja pystyy ostamaan sellaisen auton minkä haluaa. Jos olisi pitänyt tyytyä vaikkapa Tojotaan, se kertoisi sen, että on epäonnistunut elämässään, ja on yli varovainen, pelkuri joka varoo nauttimasta elämästä. Säälittävin on henkilö, mielestäni joka käy ABC:lla kahvilla, syömässä ja ajaa Tojotalla.
        Kun olin vaihtamassa Tiguania viimeksi, vaihtoehtona oli XC60 Black Edition Volvo. Tiguan voitti. Seuraavaksi Tiguanin nokka on kohti Bombaa ( meillä on ollut myös Octavia. )

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En sanoisi että leuhka, mutta tyytyväinen olen kolmanteen Tiguaniin. Se kertoo siitä, että elämässä ei ole aivan epäonnistunut kun on päässyt kohtuulliselle eläkkeelle ja pystyy ostamaan sellaisen auton minkä haluaa. Jos olisi pitänyt tyytyä vaikkapa Tojotaan, se kertoisi sen, että on epäonnistunut elämässään, ja on yli varovainen, pelkuri joka varoo nauttimasta elämästä. Säälittävin on henkilö, mielestäni joka käy ABC:lla kahvilla, syömässä ja ajaa Tojotalla.
        Kun olin vaihtamassa Tiguania viimeksi, vaihtoehtona oli XC60 Black Edition Volvo. Tiguan voitti. Seuraavaksi Tiguanin nokka on kohti Bombaa ( meillä on ollut myös Octavia. )

Tiguan? Kuulostaa kiinalaiselta_? Onks silläki vinot silmät? Mä en koske kiinapaskaan vaan ajelen premiumilla. Kinalaiset vakoilee! Niiten laitteissa on mikrofonit ja lähettimet ja niiden sormi tunkeutuu sinunkin perseeseen. Lopulta auto kaappaa ja vie sinut orjaksi Kiinaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyyppi ajaa moottoritien vieressä olevan ABC ravintolan ohi ja etsii keskustasta tai lähiöstä jonkun "paremman" ravintolan. Maksaa yli 20euroa kusisesta puolalaisesta lehtipihvistä ja maksaa pysäköinnistä. Ajaa takaisin moottoritielle ja harmittelee, kun kahvia tekisi mieli, mutta ei ole aikaa etsiä kahvilaa.
        Toyota tyyppi veti kassleria buffetista ja on jo kaukana tässä vaiheessa.
        Nauti vain eläkepäivistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiguan? Kuulostaa kiinalaiselta_? Onks silläki vinot silmät? Mä en koske kiinapaskaan vaan ajelen premiumilla. Kinalaiset vakoilee! Niiten laitteissa on mikrofonit ja lähettimet ja niiden sormi tunkeutuu sinunkin perseeseen. Lopulta auto kaappaa ja vie sinut orjaksi Kiinaan.

Haisee ihan volkkarilta. Jää kauppaan jo siitä syystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiguanista en kauheesti leuhkis, mutta makuasia.
        Minä ite vaihdoin pieneen autoon. Ai että naurattaa, kun on joidenkin ns parempien merkkien ja isompien pakko päästä ohi. Tunnustan, tänään näytin, että kulkee... pakko myöntää, että tunsin pirullista mielihyvää.

• Anonyymi

Monkey-ylpeyttä liikenteessä. Kotonahan kuuluvuus opetetaan kypärräpäisille pikkupojjille?

• Tuollaista en tunnista, mutta päinvastainen käytös tuntuu olevan yleistä. Ei tarvitse edes olle hirveän uusi, hieno tai tehokas auto, mutta jos merkki on "oikea", niin ohittaminen alkaa muodostumaan hankalaksi, kun ohitettavat lähtevät helposti kiihdyttämään ja estämään ohitusta...

Toki nykyaikaisessa perhefarkussa on sen verran tehoa, että useimmiten noista sitten pienellä ylinopeudella pääsee ohi ja turvallisuus ei pahemmin vaarannu, mutta onhan se outoa, ettei tojotoilla tai volkkareilla joudu vastaavaa tekemään...

• Ja heti eilen tätä taas pääsi todistamaan. Volvo edellä ajeli 80 km/h nopeutta satasen alueella ja piti noin sadan metrin väliä edellämenevään hitaampaan yhdistelmään. Suoran tullessa eteen ei edellä tapahtunut mitään, joten pistin vilkun päälle ja lähdin ohittamaan.

Rinnalle asti pääsin, mutta sitten alkoikin volvon nopeus nousemaan. Ei muuta kuin lappu lattiaan ja ohi. Nopeus nousi jonnekin 130:n paikkeille ja tilaa oli juuri ja juuri tarpeeksi palata ohitettavan ja edellämenijän väliin. Jarruttamaan joutui aika reilusti.

Minuttia myöhemmin yhdistelmästä ohi ja kolmea myöhemmin molemmat olivat kadonneet taustapeiliin.

Mikäköhän saa ihmisen noin sekoamaan, jos joku kehtaa ohittaa?

• Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

Ja heti eilen tätä taas pääsi todistamaan. Volvo edellä ajeli 80 km/h nopeutta satasen alueella ja piti noin sadan metrin väliä edellämenevään hitaampaan yhdistelmään. Suoran tullessa eteen ei edellä tapahtunut mitään, joten pistin vilkun päälle ja lähdin ohittamaan.

Rinnalle asti pääsin, mutta sitten alkoikin volvon nopeus nousemaan. Ei muuta kuin lappu lattiaan ja ohi. Nopeus nousi jonnekin 130:n paikkeille ja tilaa oli juuri ja juuri tarpeeksi palata ohitettavan ja edellämenijän väliin. Jarruttamaan joutui aika reilusti.

Minuttia myöhemmin yhdistelmästä ohi ja kolmea myöhemmin molemmat olivat kadonneet taustapeiliin.

Mikäköhän saa ihmisen noin sekoamaan, jos joku kehtaa ohittaa?

"Mikäköhän saa ihmisen noin sekoamaan, jos joku kehtaa ohittaa?"
        Tuo on yksi niistä tuhannen taalan kysymyksistä joihin lopullista ja ainoaa oikeaa vastausta ei taida olla olemassakaan.

• Anonyymi

Aloittaja lienee Stephen Pearcy.

• Anonyymi

Yli 300000km mittarissa, täydellinen huoltokirja ja vikoja tasan nolla. Tuulilasi piti kerran vaihtaa, kun osaamattomat lennättää kiviä keväisin.
      Pesunestettä osaan lisätä ja tehdä täydellisen taskuparkin. Tekniset mitat piti selvittää rullamitalla. Ei tullut rekisteriotetta. Merkin tiedän, mallia en muista. Maksoi uutena jotain alle 15000 euroa, ehkä lähempänä kymppitonnia.
      Tyytyväinen ollut alusta asti ja ostettu omalla rahalla ilman rahoitusyhtiöitä.
      Tulee pieni myötähäpeän tunne, kun näkee Santander Audeja yms talon kokoisia Volvoja kiukuttelemassa liikenteessä.

• Anonyymi

Silloin ei ole kaikki hyvin jos koko ajan kiukkuttelee liikenteessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin ei ole kaikki hyvin jos koko ajan kiukkuttelee liikenteessä.

Eikös se pieni ketutus pidä mielen virkeänä, joka on hyvä asia etenkin liikenteessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se pieni ketutus pidä mielen virkeänä, joka on hyvä asia etenkin liikenteessä?

Taitaa lähinnä sumentaa ajattelun eikä pidä virkeänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa lähinnä sumentaa ajattelun eikä pidä virkeänä.

Eihän se pienoinen ketutus mitenkään voi ajatuksen kulkua sumentaa, päinvastaista
        tuossa tilanteessa on kylläkin havaittavissa.

• Anonyymi

Ylpeä autostani?? Vain siinä mielessä, että sillä pääsee mihin tarvii. En ikinä ole ostanut autoa näyttämisen halusta vaan tärkeintä on se että se toimii.

• Anonyymi

Ajelen vanhemmalla Mercedes Benz DIESEL illä.
      Rauhalliseti mennään ja ov ähän ylpeyttäkin matkassa mukana.

• Anonyymi

En! Autoni on yli 50.000 euron arvoinen uutena ostamani, mutta se on vain Toyota. Oikeastaan hävettää ajaa joten en mielelläni autoile sillä Espoossa, se on maamme kultahammasrannikko ja siellä on paljon Porschea ja Range-Roveria sun muuta, joten tunnen itseni täydeksi luuseriksi.

• Anonyymi

Kai sinulle on sanottu, että olisihan tuolla Tojon hinnalla saanut jo autonkin, vähän käytettynä jos ei muutoin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      167
      9437
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      349
      7157
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      105
      6062
    4. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      23
      4203
    5. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      169
      4064
    6. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      81
      3809
    7. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      89
      3702
    8. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      35
      3318
    9. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      191
      3004
    10. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      13
      2707
    Aihe