Oletko leuhka omasta autostasi ?

Anonyymi-ap

Autoylpeydellä" voi olla merkitystä siinä, miten kuljettaja näkee autonsa ja sen suorituskyvyn, mikä saattaa vaikuttaa hänen halukkuuteensa ohittaa.

16

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen mä ja ohitan kaikki jotka ovat epävarmoja menostaan tai eivät kulje tienopeutta.

• Anonyymi

kyllä olen ja just uusi leima paperissa

• Anonyymi

Ota kuva siitä "leimasta"?
        Ihan mielenkiinnosta haluan nähdä sen.
        Olen kateellinen koska en saanut leimaa paperiin.
        Katsastuksessa ei enää saa fyysistä leimaa paperiseen rekisteröintitodistukseen tai muuhun vastaavaan paperiin. Katsastuksen tulos tallennetaan nykyään sähköisesti ajoneuvon rekisteritietoihin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ota kuva siitä "leimasta"?
        Ihan mielenkiinnosta haluan nähdä sen.
        Olen kateellinen koska en saanut leimaa paperiin.
        Katsastuksessa ei enää saa fyysistä leimaa paperiseen rekisteröintitodistukseen tai muuhun vastaavaan paperiin. Katsastuksen tulos tallennetaan nykyään sähköisesti ajoneuvon rekisteritietoihin.

Olen ottanut kuvan leimasta, en "leimasta". Laita puhelinnumerosi niin lähetän sen sinulle WA kautta.

• Anonyymi

Heh... ihmettelen tuollaista suuresti, että jotkut voivat kiintyneitä materiaalisiin asioihin niin voimakkaasti.

• Anonyymi

Kummallista on se, että on kallis auto kaikilla herkuilla, mutta siinä ei sitten kuitenkaan viitsitä viettää aikaa, vaan pitää ajaa mahdollisimman nopeasti kohteeseen, että pääsee äkkiä autosta pihalle. Jokin mättää tuossa yhtälössä.

• Anonyymi

Se mikä tuossa yhtälössä mättää on siellä sinun korvien välissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se mikä tuossa yhtälössä mättää on siellä sinun korvien välissä.

Luulla ja kuvitella voi kaikenlaista, kuten tuossa teet.

• Anonyymi
        UUSI

??? Onko toi joku yleinen ajatusmalli?
        Hauska oot 😂😂😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luulla ja kuvitella voi kaikenlaista, kuten tuossa teet.

Sinähän tuossa kommentissasi luulet, kuvittelet ja luot yhtälön jota ei ole olemassa.

• Anonyymi

Leuhkimiseen tarvii vähä massia mutta naapureiden kateus on ilmaista!
      Jännä että miten se äänensävy muuttuu jos hiukan sijoittaa säästöjään taloon, pihaan puutarhaan sekä autoihin.
      Noh, ei mulla sille naapurille ois mitään sanottavaa ollutkaan. Aina vaan oli narisemassa miten huonosti heillä menee.

• Anonyymi

Kateus on luusereiden hommaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kateus on luusereiden hommaa.

Niitä on, kaikenlaisia köyhiä halpojen ja vanhojen autojensa kanssa.

• Anonyymi

Tiedän kyllä, miten hyvin autoni kiihtyy ohituksiin, mutta en tiedä, miksi siitä tulisi leuhka olla.

• Anonyymi

En sanoisi että leuhka, mutta tyytyväinen olen kolmanteen Tiguaniin. Se kertoo siitä, että elämässä ei ole aivan epäonnistunut kun on päässyt kohtuulliselle eläkkeelle ja pystyy ostamaan sellaisen auton minkä haluaa. Jos olisi pitänyt tyytyä vaikkapa Tojotaan, se kertoisi sen, että on epäonnistunut elämässään, ja on yli varovainen, pelkuri joka varoo nauttimasta elämästä. Säälittävin on henkilö, mielestäni joka käy ABC:lla kahvilla, syömässä ja ajaa Tojotalla.
        Kun olin vaihtamassa Tiguania viimeksi, vaihtoehtona oli XC60 Black Edition Volvo. Tiguan voitti. Seuraavaksi Tiguanin nokka on kohti Bombaa ( meillä on ollut myös Octavia. )

• Anonyymi
      UUSI

Monkey-ylpeyttä liikenteessä. Kotonahan kuuluvuus opetetaan kypärräpäisille pikkupojjille?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      247
      10802
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      127
      6923
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5593
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4870
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      40
      4144
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3649
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3454
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3392
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      20
      2829
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      57
      2618
    Aihe