Unohtakaa rakkaus

Anonyymi-ap

Unohtakaa rakkaus sitä ei tässä maailmassa enää ole
Te sotkette himon rakkauteen

28

1275

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Romanttinen rakkaus on harvinaista, mutta kyllä sitäkin olen nähnyt. Rakkaus ei ole pelkästään romanttista rakkautta. Itsestä se lähtee, kun valitsee rakkauden lähimmäisiään kohtaan. Enkä sekoita siihen mitään uskontoja. Valitset olla ystävällinen ihmisiä kohtaan, niin kyllä se jotain kautta palautuu. Katkeruus on rakkauden pahin vihollinen. Vaikka maailmassa on pahuutta, ei sitä puolta kannata valita.

• Anonyymi

Joillakin voi olla noinkin jos mennään mun opin mukaan mikä on rakkautta (vanhemman rakkautta lastaan kohtaan esmeks) ni tiukat rajat ja rajan rikkomisesta seuraa rangaistus joka sattuu omien lasteni kanssa olen opetellu muuta kun en itse lapsena/nuorena pitäny sitä vanhemman rakkautena lastaan kohtaan (kuinka voi satuttaa jotain jotakuta jota väittää muka rakastavansa) ymmärsin toki vanhempana empä ny hirveästi jättäny itsekään äidilleni vaihtoehtoja

• Anonyymi

Himo voi olla osa rakkautta. Voisi sanoa, joka haluaa vain seksiä teknisesti, siinä voi olla vain vähän rakkautta tai ei ollenkaan. Mutta jos voi tuntea sekä henkisesti että fyysisesti yhteenkuuluvuutta, seksikin on varmasti paljon parempaa jo senkin vuoksi, että se on kokonaisvaltainen tapahtuma, jossa energiat jyllää molemmissa täydellä tehollaan ja kun toisesta välittää, osaa ottaa toisen myös huomioon aivan toisella tasolla.

• Anonyymi

Rakkaus pitäisi olla molemminpuolista, sellaista ei vaan taida olla olemassa.

• Anonyymi

Aivan varmasti on olemassa, vaikka tarvitaan rutkasti onnea ja positiivista kohtaloa löytääkseen sellaisen ihmisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan varmasti on olemassa, vaikka tarvitaan rutkasti onnea ja positiivista kohtaloa löytääkseen sellaisen ihmisen.

not

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

not

Jos itseä ei ole onnistanut niin ei se tarkoita etteikö jollakin muulla voisi onnistua.

• Anonyymi

Ihmiset rakastaa vaan nykyisin kännyköitään, somespedeilyä ja huomiota

• Anonyymi

Ja palstaa se menee jopa irl ihmisten ohitse kun riippuvuus tänne on jostain syystä niin suuri ettei oikeasta elämästä tule mitään ja sit se on muiden syy.

• Anonyymi

Unohdit suurimman oikun. Rahan.

• Anonyymi

niinpä, tuota huomiota ne hakee vaan mahdollismman monelta, siitä saavat kiksit.

• Anonyymi

Joku laittaa pian ettei ole sotkenut kiimaansa vastuuntuntoisuuteen.

• Anonyymi

Sotkette pilun

• Anonyymi

Tahdon pillua. Rakastan.

• Anonyymi

Ei pidä paikkansa

• Anonyymi

Rakkaus on kyllä olemassa, mutta sen kokee vain hyvin harva ainakin tässä ajassa ja paikassa.

• Anonyymi

On se

• Anonyymi

Älä valehtele!
      Mä en ainakaan himoitse yhtään ketään.
      En vaikka Rakastan miestä.

• Anonyymi

Juuri noinkin se voi olla! Jokaisella on omat tapansa elää!

• Anonyymi

Olen unohtanut sen jo parikymmentä vuotta sitten aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen! Ei ole ollut sen jälkeen muuta kuin hetkellisiä tuntemuksia joitain kohtaan, mutta suhteeseen en enää koskaan halua ja koska ei ole enää halujakaan niin en tee miehellä mitään! Ihanaa kun kukaan ei ole vaatimassa läsnäoloa ja se elää juuri niin kuin itse haluan!

• Anonyymi

Nii.

• Anonyymi

Ei unohdeta!!

• Anonyymi

Olen rakastunut, mut kyl mä häntä himoitsenkin.

• Anonyymi

Samoin sanoin... ❤️🫂😚

• Anonyymi

Totta.

• Anonyymi

Rakkaus kuvailtiin jossain niin, että se on sitä, että kiinostaa, mitä toiselle kuuluu, esimerkiks
      🧑‍🎓

• Anonyymi

Rakastaisin naista jos en olisi niin arka ja estoinen ja hän tahtoisi. En pääse hänen luokseen.

• Anonyymi

Uökokainen nainen ei suolinainen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kehu kaivattuasi yhdellä lauseella

"Hän on todella mielenkiintoinen henkilö. "
      Ikävä
      174
      2969
    2. En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona

Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va
      Ikävä
      212
      2190
    3. Taisit vihdoin ymmärtää

Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.
      Ikävä
      15
      2171
    4. Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"

Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa
      Maailman menoa
      480
      1897
    5. Tänään sen huomasin ja se tuntuu

Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t
      Ikävä
      151
      1643
    6. En ymmärrä

Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.
      Ikävä
      98
      1113
    7. Saatat yllättyä mitä mun sisällä.

Oikeasti on. Luulen että saatat tietää.
      Ikävä
      86
      1020
    8. Olipa kiva nähdä pitkästä aikaa

Joku ihminen vaan kolahtaa! Ei sille voi mitään!
      Tunteet
      9
      983
    9. Sekopään intensiivinen kaipaus

Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise
      Ikävä
      113
      899
    10. Onko yhtään

Ikävä mua.
      Ikävä
      67
      821
    Aihe