Orpo toivotti datakeskukset tervetulleiksi Suomeen

Anonyymi-ap

7

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seuraavaksi meille aletaan tuoda elektroniikka romua josta alamme poltella muovit pois, olemme vaihtaneet Intian ja vastaavien maitten roolit itsellemme.

• Anonyymi

Joko ne välittää tietoja RAJAN TAAKSe

• Anonyymi

Datakeskukset ovat aikamoisia tehosyöppöjä. Suomen sähköntuotanto kun on hyvinkin heittelehtivää, niin se kaatuu nopeasti kuluttajan niskaan nousseilla sähkölaskuilla.

Jos sieltä otetaan talteen kaukolämmöksi energiaa, niin se toki voisi vähän tasoittaa tilannetta. Nuo serveri huoneet ovat tunnetusti kuumia.

Se paljon tuollainen käytännössä työllistää, on minulle tuntematonta. Varsinaisia työntekijöitähän tuollainen paikka ei tarvitse juuri ollenkaan. Huolto, siivous ja vartiointi ovat ne päätehtävät.

Miten keskuksen data sitten liikkuu? Tässä voisi olla itse asiassa jopa potentiaalisesti Suomelle etua. Todennäköisestihän tuo data liikkuisi datakaapeleita pitkin, joita Venäjä on terrorisoinut. Voisi olla isompi kynnys Venäjällä jatkossa tehdä moista, koska suututtaisi Kiinan.

Tässä nyt minun ajatuksia asiasta. En ole tosin mikään ammattilainen näin suurista projekteista.

Mutta kylmä fakta on se, ettei suomen sähköverkko kestä tälläisiä projekteja ainakaan montaa kappaletta. Ymmärtääkseni Irlannissa nämä projektit olivat äärimmäisen haitallisia. Kyllä tätä pitäisi punnita äärimmäisen tarkkaan muuten kuin lobbareitten ja kokoomuksen tahoilta. Kokoomus kun on aikaisemminkin näyttänyt, ettei heillä ole mitään havaintoa mitä tekevät, ja sitten ryssitty asioita.

• Anonyymi

Mites ministerit reagoivat tähän - ei mitenkäään?

• Anonyymi

Tottahan toki orpo KGB:een toivottaa tervetulleeks Suomeen.
      Täällä ei vielä asia ole nii huonosti etteikö vielä huonommaksi saisi=orpon ultimaattinen tavote=Kommunistien valtaannousu.
      Paluu menneisyyteen joss aviruhotellissa oli kgb vakoojilla oma kerros ja salakuvasivat/salaakuunteli asiakkaiden tekemiset et saisivat kiristysmateriaalia.
      Suomessa on kymmeniä kgb agenttejaa edellee valtion viroissa, alkaen orpo/stub.
      Tässä olis maareformin paikka.
      porvari/kapitalisien maat takavarikoitava ja luovutettava köyhille Suomen alkuperäisväestölle! Ei matuille!

• Anonyymi

Ei liene sattumaa että kok-Supo on ollut aktiivisesti venäjä-oligarkkeja auttelemassa ?

• Anonyymi

Kansalaiset saavat kunnian maksaa näiden data pömpeleiden sähkön, koska sähköyhtiöt nostavat tulevaisuudessa rajusti sähkön hintaa sekä siirtohintoja. Tyypillisistä kokoomusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1288
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1135
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1047
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      913
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      797
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      705
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      170
      667
    8. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      659
    9. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      656
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      613
    Aihe