Kun isolla dildolla tai munalla pantu pehvaan.
Oletko revennyt pepustasi
9
486
Vastaukset
- Anonyymi
Paskatykki kyselee tyhmiä
- Anonyymi
Saako tänne lapset kirjoitella, paskatykki vaipoissa.
- Anonyymi
Mitäs sä kysyitkään. Menikö se multa ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sä kysyitkään. Menikö se multa ohi.
Paskatykki kyselee tyhmiä
- Anonyymi
Ei ole mikään tyhmäkysymys. Jos ei osaa rentoutua, ja yrittää tunkea liian isoa, niin kyllä siinä vaurioita voi tulla, ainakin dildolla. Penis antaa kyllä periksi, mutta dildot eivät anna. Jotain haavaumia voi tulla, mutta ei ehkä repeämiä.
- Anonyymi
Sikailua
- Anonyymi
Face jossain ryhmässä naiset kertoi revenneensä pehvastaan.
- Anonyymi
Totta kait voi sattua vahinko jos aletaan väkisin liian isoa sisään tunkemaan. Pieniä haavaumia voi toki myös tulla, mutta ne paranevat pian.
- Anonyymi
Vittu mikä idiootti tukehdu paskaas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991